het was een inhakertjequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
DM dr dan even ... We hebben ons best gedaan
wat zeg ik nou!quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt het goed mag ik hopen of moet ik dr ff DMen?
ik haakte in op een post van MMquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. Jij wilt een sjaal van Eska
wat een ongein sorry hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat dat secret gedoe is?
Begrijp ik nou goed dat er allemaal uitgescheurde chicks zijn die elkaar de liefde gaan verklaren met valentijnsdag?OUD / Secret Valentine 2015 - Wie doet er mee?
zijn allemaal moeders onder elkaar, dus jij zou toch niks hebben gekregenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb maar besloten om niet op "invoeren" te klikken.
Ik wilde even inhaken op de laatste post die zich afvroeg waar het over ging, maar ik vrees dat mijn humoristisch bedoelde posting niet helemaal in goede aarde zou vallen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:47 schreef FANN het volgende:
zijn allemaal moeders onder elkaar, dus jij zou toch niks hebben gekregen![]()
of je moet je voordoen als alleenstaande vader
Dus je had bijna een chufi gedaan om zo maar te zeggen ..quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wilde even inhaken op de laatste post die zich afvroeg waar het over ging, maar ik vrees dat mijn humoristisch bedoelde posting niet helemaal in goede aarde zou vallen.
Nee, want jij klikt wel op invoeren....ik heb een Eskaatje gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
Dus je had bijna een chufi gedaan om zo maar te zeggen ..
Ik weet niet wat je wilde posten, maar ik vrees het ergste...quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wilde even inhaken op de laatste post die zich afvroeg waar het over ging, maar ik vrees dat mijn humoristisch bedoelde posting niet helemaal in goede aarde zou vallen.
Dat is ? Want k heb dr nog niet gesproken vandaagquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, want jij klikt wel op invoeren....ik heb een Eskaatje gedaan.
Iets typen en dan weer weghalenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is ? Want k heb dr nog niet gesproken vandaag
Daarom maken we je ook nooit wakker..quote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef sig000 het volgende:
Ben weer blij dat ik het niet kan volgen.
Ik was harstikke druk man.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom maken we je ook nooit wakker..
Die is erg ondeugend, probeert steeds de toupet van mijn hoofd te trekken.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Oppassen op de kleine van PP zeker
Daar geef ik hem geen ongelijk in , want dat ziet er ook niet uit ..quote:Op woensdag 24 december 2014 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is erg ondeugend, probeert steeds de toupet van mijn hoofd te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |