het was een inhakertjequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
DM dr dan even ... We hebben ons best gedaan
wat zeg ik nou!quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt het goed mag ik hopen of moet ik dr ff DMen?
ik haakte in op een post van MMquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. Jij wilt een sjaal van Eska
wat een ongein sorry hoorquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat dat secret gedoe is?
Begrijp ik nou goed dat er allemaal uitgescheurde chicks zijn die elkaar de liefde gaan verklaren met valentijnsdag?OUD / Secret Valentine 2015 - Wie doet er mee?
zijn allemaal moeders onder elkaar, dus jij zou toch niks hebben gekregenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb maar besloten om niet op "invoeren" te klikken.
Ik wilde even inhaken op de laatste post die zich afvroeg waar het over ging, maar ik vrees dat mijn humoristisch bedoelde posting niet helemaal in goede aarde zou vallen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:47 schreef FANN het volgende:
zijn allemaal moeders onder elkaar, dus jij zou toch niks hebben gekregen![]()
of je moet je voordoen als alleenstaande vader
Dus je had bijna een chufi gedaan om zo maar te zeggen ..quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wilde even inhaken op de laatste post die zich afvroeg waar het over ging, maar ik vrees dat mijn humoristisch bedoelde posting niet helemaal in goede aarde zou vallen.
Nee, want jij klikt wel op invoeren....ik heb een Eskaatje gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:51 schreef chufi het volgende:
Dus je had bijna een chufi gedaan om zo maar te zeggen ..
Ik weet niet wat je wilde posten, maar ik vrees het ergste...quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wilde even inhaken op de laatste post die zich afvroeg waar het over ging, maar ik vrees dat mijn humoristisch bedoelde posting niet helemaal in goede aarde zou vallen.
Dat is ? Want k heb dr nog niet gesproken vandaagquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, want jij klikt wel op invoeren....ik heb een Eskaatje gedaan.
Iets typen en dan weer weghalenquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is ? Want k heb dr nog niet gesproken vandaag
Daarom maken we je ook nooit wakker..quote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef sig000 het volgende:
Ben weer blij dat ik het niet kan volgen.
Ik was harstikke druk man.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom maken we je ook nooit wakker..
Die is erg ondeugend, probeert steeds de toupet van mijn hoofd te trekken.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Oppassen op de kleine van PP zeker
Daar geef ik hem geen ongelijk in , want dat ziet er ook niet uit ..quote:Op woensdag 24 december 2014 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is erg ondeugend, probeert steeds de toupet van mijn hoofd te trekken.
Als ik nu niet meer post .. Hoef ik niet naar bed te zijn idd ...quote:Op woensdag 24 december 2014 02:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet logisch.
Soms heb ik wel gelijk.quote:Op woensdag 24 december 2014 02:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik nu niet meer post .. Hoef ik niet naar bed te zijn idd ...
Hoezo? Je hebt er gewoond maar bent toch gewoon NL tandartszoon?quote:Op woensdag 24 december 2014 03:52 schreef chufi het volgende:
Roots van mezelf .. Hier kom ik vandaan
chufi is daar geboren in 1984quote:Op woensdag 24 december 2014 03:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt er gewoond maar bent toch gewoon NL tandartszoon?
In hart en nieren misschien wel ja ... Ik ben ook jonger dan mn paspoort zegt ..quote:Op woensdag 24 december 2014 03:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een Spanjool.
Wij zijn multitopic dudesquote:Op woensdag 24 december 2014 04:01 schreef ChocoFan het volgende:
Zitten jullie hier ook te kletsen? Gezellig hoor.
Nog net.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lukt dat nog wel op jullie leeftijd?
Gelukkig maar dan.quote:
Maar voor het zo laat is kunnen we toch wat regelenquote:Op woensdag 24 december 2014 04:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ooohhwww. En ik ga toch niet met een vreemde kerel naar Spanje.
quote:Op woensdag 24 december 2014 04:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar voor het zo laat is kunnen we toch wat regelen
Ik vind tegenwoordig oude gebouwen wel mooi, en geschiedenis en zo.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:10 schreef sig000 het volgende:
In Spanje is meer te zien dan alleen domme badplaatsen is al veel betere binnenkomer.
Dat vind ik ook mooi, ga je mee oude ruïnes beklimmen?quote:Op woensdag 24 december 2014 04:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind tegenwoordig oude gebouwen wel mooi, en geschiedenis en zo.
Leuk, waar?quote:Op woensdag 24 december 2014 04:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook mooi, ga je mee oude ruïnes beklimmen?
Dat kan al in Luxemburg maar wanneer je wat avontuurlijker bent weet ik wel leuke plekken in Dordongne en Pyreneëen.quote:
Ik wordt het steeds meer, naar mate ik meer kan bewegen. Helemaal top is dat.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat kan al in Luxemburg maar wanneer je wat avontuurlijker bent weet ik wel leuke plekken in Dordongne en Pyreneën.
Dan komen we een heel eind. Maar ik zal dan eerst een intro in Nederland met je houdenquote:Op woensdag 24 december 2014 04:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind tegenwoordig oude gebouwen wel mooi, en geschiedenis en zo.
Omhoog is tegenwoordig erg in maar daar kun je ook omlaag.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wordt het steeds meer, naar mate ik meer kan bewegen. Helemaal top is dat.
Lijkt me handig dat als je omhoog kan dat je dan ook weer omlaag kan.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Omhoog is tegenwoordig erg in maar daar kun je ook omlaag.
Een intro nog wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komen we een heel eind. Maar ik zal dan eerst een intro in Nederland met je houden
Dat is inderdaad boeiend.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:20 schreef sig000 het volgende:
Grotten en schilderingen erin zijn erg interessant.
Dat zeg ik meestal ook, we weten niet eens wat er in de oceanen gebeurt en leeft. Is toch bizar in deze tijd.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:21 schreef sig000 het volgende:
De mens wil maar de ruimte in en omhoog en ze weten echt niet wat er zoal beneden zeeniveau leeft.
Ik neem je mee naar oude Hongaarse paardenstoeterij in Babolna, dat kan ook nog.quote:
Klinkt spannend.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik neem je mee naar oude Hongaarse paardenstoeterij in Babolna, dat kan ook nog.
Ga nooit naar plekken waar ik niets vanaf weet.
In de oerwouden die er nog zijn, leven ook soorten die we niet kennen.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zeg ik meestal ook, we weten niet eens wat er in de oceanen gebeurt en leeft. Is toch bizar in deze tijd.
quote:Op woensdag 24 december 2014 04:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan doen we de intro dag en dan kijken we verder ..
Nou dat heb ik gestudeerd ,,, en gedeponeerd ... Ja helaas sorry voor de vuiliszakken lege bierflessen ,,,,quote:Op woensdag 24 december 2014 04:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zeg ik meestal ook, we weten niet eens wat er in de oceanen gebeurt en leeft. Is toch bizar in deze tijd.
En als dat neerslaat op aarde, dan sterven de dino's weer uit.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
In de oerwouden die er nog zijn, leven ook soorten die we niet kennen.
De ruimte in is veel belangrijker immers.
Heleboel schroot zweeft daar rond met gigantische snelheid.
Klinkt heel...quote:Op woensdag 24 december 2014 04:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kan altijd eerst ff komen trainen op de Veluwe met zo'n knol.
Oeps. Klopt.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Zitten ze gewoon hier te lullen.
De aarde raakt nooit uit koers die blijft wel om de zon draaien maar die bol kan wel draaien door invloeden van buitenaf.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En als dat neerslaat op aarde, dan sterven de dino's weer uit.
Beetje te laat nu om dingen te leren hoor, en net een beetje alcohol op dus mijn hersens zijn mak nu.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
De aarde raakt nooit uit koers die blijft wel om de zon draaien maar die bol kan wel draaien door invloeden van buitenaf.
Dan mag je op oma, die zet geen stap verkeerd.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klinkt heel...![]()
Maar ik denk nu even aan een paard omdat ik weet dat je die hebt. En ik kan helemaal niet paardrijden.
Waren we jouw vergeten .. ah ...quote:Op woensdag 24 december 2014 04:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Zitten ze gewoon hier te lullen.
Gaan ze je hier ook afbranden voor de onzin die je in de nacht tikt?quote:Op woensdag 24 december 2014 04:32 schreef chufi het volgende:
sig000 gaan we meelij hebben met onze mede 40+ s die straks alles moeten teruglezen?
Hier zijn ze onverbiddelijkquote:Op woensdag 24 december 2014 04:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gaan ze je hier ook afbranden voor de onzin die je in de nacht tikt?
Ik kan snel lezen gelukkig alhoewel er best zinnige dingen tussen zitten soms.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:32 schreef chufi het volgende:
sig000 gaan we meelij hebben met onze mede 40+ s die straks alles moeten teruglezen?
quote:Op woensdag 24 december 2014 04:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan mag je op oma, die zet geen stap verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |