Luiheid en moeilijk keuzes kunnen maken. Dat veroorzaakt dat uitstelgedrag van mij denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja, ik heb er met leren omgaan, borderline noemen ze dat tegenwoordig wanneer je alles tot laatste moment uitstelt toch?
Denk teveel na over de reden waarom ik 't zou doen.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Luiheid en moeilijk keuzes kunnen maken. Dat veroorzaakt dat uitstelgedrag van mij denk ik.
Ik ook. Daarom ben ik ook zo passief. Dan denk ik; "Ik ga naar de stad". Maar dan vraag ik me af wat ik daar eigenlijk moet doen en dan blijf ik maar weer thuis.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Denk teveel na over de reden waarom ik 't zou doen.
Maar toch kunnen dingen die je niet ziet zitten leuke ervaringen opleveren.quote:Op woensdag 24 december 2014 05:59 schreef sig000 het volgende:
Heb 1 ding geleerd, doe alleen nog de dingen die ik zie zitten.
Kies de dingen waar ik heenga en de stad/dorp waar ik woon zal me aan de reet roestenquote:Op woensdag 24 december 2014 05:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom ben ik ook zo passief. Dan denk ik; "Ik ga naar de stad". Maar dan vraag ik me af wat ik daar eigenlijk moet doen en dan blijf ik maar weer thuis.
Je blijft leren is mijn ervaring en ik weet nu stuk beter wat ik niet wil.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar toch kunnen dingen die je niet ziet zitten leuke ervaringen opleveren.
Maar de dingen die ik niet wil belemmeren mij. Ik heb bijvoorbeeld een grote hekel aan kou maar als ik heel de winter binnen blijf dan word ik ook gestoord.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je blijft leren is mijn ervaring en ik weet nu stuk beter wat ik niet wil.
Ouder worden heeft ook zeker wel voordelen.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je blijft leren is mijn ervaring en ik weet nu stuk beter wat ik niet wil.
Ik heb een geniaal recept, je kookt zuurkool, bakt spekkies en aardappels.quote:
Inderdaad, zelfs met een touw is er weer niks aan vast te knopen.quote:Op woensdag 24 december 2014 04:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gaan ze je hier ook afbranden voor de onzin die je in de nacht tikt?
Vergeef me mijn onnozelheid op kookgebied. Waarom moet zoiets dan in de oven als je alle ingrediënten al gekookt of gebakken hebt?quote:Op woensdag 24 december 2014 06:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb een geniaal recept, je kookt zuurkool, bakt spekkies en aardappels.
Dat gooi je dan in een schotel met Bockworst er op, een gegrilde Bratwurst die is overgebleven van de vorige dag kan ook.
Het geheel nog 15 minuten in de hete oven en werkelijk waar een heerlijk gerecht.
Geen idee waar er nog meer brand is, misschien in de uto sc later, maar dan slaap ik gelukkig. Tenminste, dat hoop ik.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs met een touw is er weer niks aan vast te knopen.
Maar waar is er nog meer brand?
Je had het over 'hier ook afbranden', dus vandaar mijn vraag...quote:Op woensdag 24 december 2014 06:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee waar er nog meer brand is, misschien in de uto sc later, maar dan slaap ik gelukkig. Tenminste, dat hoop ik.
Dan bedoelde ik de uto sc.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had het over 'elders ook afgebrand', dus vandaar mijn vraag...
Dan geeft toch een extra dimensie aan het gerecht en de bockworst moet nog warm worden.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vergeef me mijn onnozelheid op kookgebied. Waarom moet zoiets dan in de oven als je alle ingrediënten al gekookt of gebakken hebt?
Ikke wel. Van de SC.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:30 schreef MadMaster het volgende:
Maar jullie zijn vaste bewoners van Utopia?
Althans, van het subforum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |