Dan moeten ze wel 4 hoog kunnen gooien.quote:Op woensdag 24 december 2014 07:08 schreef sig000 het volgende:
En gozertjes die vuurwerk in mijn richting gooien, zie ik als aanslag en leer ze dan ter plekke wat fatsoen.
Oké Brain....let op, ik ga dé grote vraag voor je uitleggen:quote:Op woensdag 24 december 2014 04:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar de sc in zijn geheel is ook een topic?
He, hè. Iemand begrijpt me.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oké Brain....let op, ik ga dé grote vraag voor je uitleggen:
Dit is een topic en alle topics samen van deze SC is een reeks.![]()
Graag gedaan, gr, gr, enzo.
Ik vond de vraag vrij duidelijk ja, maar mss dat het tijdstip waarop je de vraag stelde ervoor zorgde dat niet iedereen begreep wat je bedoelde. Als je trouwens op de TT klikt, dan krijg je ook te zien dat het een topicreeks is plus het nummer van de reeks. Elke reeks heeft namelijk een apart nummer. Van deze reeks is dat 1771 en als je dat gaat plakken en knippen dan verschijnt de naam van de eerste TT ooit die de reeks had:quote:Op woensdag 24 december 2014 08:13 schreef Braindead2000 het volgende:
He, hè. Iemand begrijpt me.Ik sprak toch geen Spaans?
Choco is de grootste spamhoer van de UTO-SC. Die heeft in 1 jaar ruim 40k aan postings daar gemaakt. Daarnaast geeft ze seksspeeltjes aan haar zoon en wil ze graag pics van je piemel in haar DM hebben.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:30 schreef MadMaster het volgende:
Maar jullie zijn vaste bewoners van Utopia?
Althans, van het subforum?
Als je wakker bent, kun je dan even "perineum olie" voor me googelen?quote:
ik heb het alleen rechtquote:Op woensdag 24 december 2014 06:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom wel tieten in uto en hier niet?
quote:Op woensdag 24 december 2014 09:03 schreef Treehut362 het volgende:
HE IS NO STRANGER TO THE SETTLERS
AND THE BAD MEN KNOW HIS FAME
THEY SPEAK OF HIM IN WHISPERS
BUT THEY NEVER USE HIS NAME
wat zal het volgende zijn ?quote:Op woensdag 24 december 2014 11:02 schreef sacha het volgende:
[..]
na de hosselman heeft 40+ nu ook een rifleman
DM = Dirty Mind?quote:Op woensdag 24 december 2014 08:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Choco is de grootste spamhoer van de UTO-SC. Die heeft in 1 jaar ruim 40k aan postings daar gemaakt. Daarnaast geeft ze seksspeeltjes aan haar zoon en wil ze graag pics van je piemel in haar DM hebben.
Dank....ik vreesde voor wat ergers.quote:Op woensdag 24 december 2014 12:22 schreef FANN het volgende:
Uh,,, enne,,,, King dat is massageolie zegt Google
een desigual jurk nog wel, die zijn lelijkquote:Op woensdag 24 december 2014 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank....ik vreesde voor wat ergers.![]()
Ik mag trouwens meedoen met die Secret Valentine dinges op OUD.![]()
Ze gebruiken alleen allemaal termen waar ik geen zak van snap, dus of het verstandig is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |