SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
iedereen zegt wat andersquote:Op maandag 22 december 2014 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoef je niets mee te doen normaal gesproken.
genot als ik loop ja deur de stratenquote:Op maandag 22 december 2014 19:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoe hij genot uitspreekt
Hoef je niets aan te doen. Zijn partnermaatschappijen.quote:
oke bedanktquote:Op maandag 22 december 2014 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoef je niets aan te doen. Zijn partnermaatschappijen.
Is maar goed ookquote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet geklikt
same voor al die andere troep die hier gepost word
quote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet geklikt
Bel andersquote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
inso kijk
TRV / Vragen over vliegen #35 (e-tickets, inchecken, bagage, etc)
Zal nog eens goede hiphop postenquote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet geklikt
Dit. Nu twijfel ik ook.quote:
ik vraag wel bij de balie vrijdagochtendquote:Op maandag 22 december 2014 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit. Nu twijfel ik ook.
VS zal wel moeilijk doen nu ik erover na denk
Ja. Nooit hoeven overstappen in VSquote:Op maandag 22 december 2014 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vraag wel bij de balie vrijdagochtend
wel jammer dat t niet rechtstreeks naar honolulu kanquote:Op maandag 22 december 2014 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Nooit hoeven overstappen in VS
hoeveel overstap tijdquote:Op maandag 22 december 2014 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel jammer dat t niet rechtstreeks naar honolulu kan
veel korter ook.
quote:Op maandag 22 december 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
en met hele belangrijke personen van FOK! praten
zoals inso
kom vrijdagavond rond 9 uur op FOK! oke?quote:
welke tijdzonequote:Op maandag 22 december 2014 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom vrijdagavond rond 9 uur op FOK! oke?
owjaquote:
is boxing day ben ik gewoon op den foks bbyquote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
nou dan andere keer inso
heb sws wifi in hotel
JCquote:Op maandag 22 december 2014 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij bent ook bijna jarig kerstkindje
fuck yesquote:Op maandag 22 december 2014 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is boxing day ben ik gewoon op den foks bby
misschien moet je even zwaaien als je over engeland vliegtquote:
weet niet of ik daar over heen vliegquote:Op maandag 22 december 2014 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien moet je even zwaaien als je over engeland vliegt
ben wel benieuwd hoe hawaii is lijkt me wel chillquote:Op maandag 22 december 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet niet of ik daar over heen vlieg
misschien wel omheen
nee totaal nietquote:Op maandag 22 december 2014 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe hawaii is lijkt me wel chill
heb je al beachbody
Okquote:Op maandag 22 december 2014 20:16 schreef Etsu het volgende:
ik heb een filmpje gemaakt met hoe johannes, paxcon en toto een condoom moeten gebruiken
ik kan je vertellen dat ze veel van hebben geleerd
OMGquote:Op maandag 22 december 2014 21:33 schreef Elan het volgende:
moeder maakt erwtensoep denkt ze dat ik dat eet
lekker tochquote:Op maandag 22 december 2014 21:33 schreef Elan het volgende:
moeder maakt erwtensoep denkt ze dat ik dat eet
verwend kindquote:Op maandag 22 december 2014 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
ga dat echt niet eten haal zo wel pizza op
he bahquote:
bap bapquote:
je vriend helemaal blij zekerquote:Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
mijn ouders zijn ziek dus ze hebben de familie afgebeld die bij ons zou komen dus wordt echt saaie kerst
nee die zie ik alleen tweede kerstdagquote:
wowquote:Op maandag 22 december 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nee die zie ik alleen tweede kerstdag
wat is erquote:
hey lekkertjequote:
slechtquote:
geen commentaarquote:
als jij dat gelijk denktquote:
quote:
Pics van jou in zwembroek dan volgende weekquote:Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ey schatje
over 4 dagen naar Hawaii OEHLALALALAL
is goedquote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pics van jou in zwembroek dan volgende week
Oudejaarslot kopen en hopen op leuk prijsjequote:Op maandag 22 december 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
ik wil zo graag op vakantieal sowieso twee jaar niet weg geweest en niet eens buitenland omg
nee ik ga denk ik dit kopenquote:Op maandag 22 december 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oudejaarslot kopen en hopen op leuk prijsje
Dat is ook leuk jaquote:Op maandag 22 december 2014 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga denk ik dit kopen
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/december/hotel-scheveningen
en dan als mn vriend er is dan wakker maken en zeggen dat we ergens heen gaan jaaaa
eerste kerstdag gewoon normale kleren want ouders zijn toch ziekquote:Op maandag 22 december 2014 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat gaan jullie aandoen met kerst dan
haha nee tochquote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook leuk jawel blinddoeken dan
gewoon was benieuwd moet nog kleren halen ook voor kerst.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
eerste kerstdag gewoon normale kleren want ouders zijn toch ziek
en tweede kerstdag ga ik naar mn vriend en zn familie en doe ik leuk jurkje aan
hoezo?
Kan ookquote:Op maandag 22 december 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee toch
zeg gewoon dat we dagje naar den haag gaan
en opeens gaan we daar ook slapen hihi
gewoon nette broek en trui tochquote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
gewoon was benieuwd moet nog kleren halen ook voor kerst.
morgen naar HB store voor werkoverhemden gelijk maar ff kijken heb al mooie jas gekocht van philipp plein
ja alleen wel duurquote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ookleuk restaurantje aan het water Savonds. Topshow
ja oke, iets nieuws is dan wel leukquote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
ja maar wel speciaal toch ook is kerst
Mag je jezelf ook weleens gunnen hequote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alleen wel duur
maatja wil graag keer weg
nee heb er een van bershkaquote:
Ja daaromquote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag je jezelf ook weleens gunnen hezeker als je nooit op vakantie gaat
den Haag met Scheveningen is wel leuk hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daarom
twijfel alleen nog want je hebt verschillende steden
rotterdam is wel een leuke stad heb ik van horen zeggenquote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daarom
twijfel alleen nog want je hebt verschillende steden
Ja maar ik wil dus al 2 januari gaan hahaquote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
den Haag met Scheveningen is wel leuk hoor.![]()
Maar niet in de winterkan je beter in de zomer doen, kan je nog strandwandelingetje maken zonder dood te vriezen
ja twijfel tussen die tweequote:Op maandag 22 december 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rotterdam is wel een leuke stad heb ik van horen zeggen
Nou..quote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach uiteindelijk kun je je overal wel vermaken
ik ben nog nooit ergens geweest waar je je helemaal niet kunt vermakenquote:
met mn vriend echt wel hoorquote:
nietquote:
suljovic choked viesquote:Op maandag 22 december 2014 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
gvd premier league is echt helemaal gek geworden
kaarten west ham - man utdquote:
Waarom niet?quote:
hahahahaquote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kaarten west ham - man utd
vanaf 55 pond
dat is 70 euro
ik voorspel dat er dan iets ergs gebeurdquote:
Zeg ! haha nu durf ik niet meer.quote:Op maandag 22 december 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ik voorspel dat er dan iets ergs gebeurd
en ik moet ook naar arsenal - monaco en dat is nog duurderquote:
misschien kom je onder een auto ik weet het nietquote:Op maandag 22 december 2014 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeg ! haha nu durf ik niet meer.
Nu zit ik straks helemaal para op de fiets.quote:Op maandag 22 december 2014 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien kom je onder een auto ik weet het niet
ik zou het niet doenquote:Op maandag 22 december 2014 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu zit ik straks helemaal para op de fiets.
hoezo moetquote:Op maandag 22 december 2014 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en ik moet ook naar arsenal - monaco en dat is nog duurder![]()
Word echt topshow omgerekend 200 euro ofzo om daar beetje naar monaco gaan kijken met zn 2enquote:
wel leuk tripjequote:Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Word echt topshow omgerekend 200 euro ofzo om daar beetje naar monaco gaan kijken met zn 2en
Ja met je vriend vermaak je je natuurlijk overal wel dat is waarquote:Op maandag 22 december 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
nah gaat niet
[..]
met mn vriend echt wel hoor
Iedereen heeft hem hier gezien dus je mag spoilerenquote:Op maandag 22 december 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
INTERSTELLAR wat een bazenfilm.
Nog wel wat dingetjes erin die ik niet helemaal begrijp.
vriendin kan bijna nooit in weekendquote:Op maandag 22 december 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zou niet gaan. Kies dan leuke PL wedstrijd uit. Monaco is zo smakeloos clubje
Waarom wil ze zo graag naar wedstrijd tegen Monaco dan? Of kan niet anders?quote:Op maandag 22 december 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vriendin kan bijna nooit in weekend
omdat de kans vrij klein is dat arsenal nog een champions league wedstrijd speelt dit seizoenquote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil ze zo graag naar wedstrijd tegen Monaco dan? Of kan niet anders?
Hebben ze tegen Monaco geloot? Ik heb die loting niet helemaal meegekregenquote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat de kans vrij klein is dat arsenal nog een champions league wedstrijd speelt dit seizoen
ja arsenal - monacoquote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze tegen Monaco geloot? Ik heb die loting niet helemaal meegekregen
Monaco winnen ze met 2 vingers in hun neus van verder
Ga gewoon kwartfinale danquote:
Dan nog blijft het een Europese wedstrijd. Monaco eerste keer CL. Die zijn ook niet heel bijzonder hoor. Regelmatig puntverliesquote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
en dan zie je arsenal te weinig spelen.
JR is het hier mee eens dat die afschuwelijk slecht zijn
ik snap niet waar ze nou precies waren toen hij ontwaakte in dat ziekenhuis? Was dat die 4e/5e dimensie?quote:Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen heeft hem hier gezien dus je mag spoileren
Denk ik
En geweldige film inderdaad
Die ga ik binnenkort kijken.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Hobbit was ook best tof zonder deel 2 te hebben gezien trouwens, mooi einde.
Martin Freeman is echt een geweldige acteur.
Inso zegt nu dat dit komt omdat hij brits is
Uhu. Die die mensen die voor hem de ruimte in waren gegaan hadden gemaaktquote:Op maandag 22 december 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik snap niet waar ze nou precies waren toen hij ontwaakte in dat ziekenhuis? Was dat die 4e/5e dimensie?
al heb ik ze alleen tegen Liverpool gezien. Maar zo weggespeeld worden door dit Liverpoolquote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
en dan zie je arsenal te weinig spelen.
JR is het hier mee eens dat die afschuwelijk slecht zijn
zag er visueel echt gaaf uit. Werd er echt in gezogen soms.quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Die die mensen die voor hem de ruimte in waren gegaan hadden gemaakt
barney begint nuquote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vraag Stijn wel om een analyse straks als ie hier is.
Visueel op je laptop ziet er alsnog matigjes uit vergeleken met bios natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zag er visueel echt gaaf uit. Werd er echt in gezogen soms.
Bazenacteurs ook
bioscoop natuurlijk. Daarom zag het er gaaf uit.quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Visueel op je laptop ziet er alsnog matigjes uit vergeleken met bios natuurlijkOf ben je naar bios geweest?
Nou nou, wist niet dat jij daar ook al heen gingquote:Op maandag 22 december 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bioscoop natuurlijk. Daarom zag het er gaaf uit.
Zat wel tweede rij dus keek niet helemaal lekker
hawkinsgodquote:Op maandag 22 december 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Film over Stephen Hawkin lijkt me ook wel interessant. Zag trailer
Lijkt me echt heel tof inderdaad. Gaat zeker voor Oscars volgend jaarquote:Op maandag 22 december 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Film over Stephen Hawkin lijkt me ook wel interessant. Zag trailer
Best chill hoor. Als ik dichterbij had gewoond nam ik wel Pathe pasquote:Op maandag 22 december 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou, wist niet dat jij daar ook al heen ging
interstellar verdient er ook wel een paarquote:Op maandag 22 december 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel tof inderdaad. Gaat zeker voor Oscars volgend jaar
Was die professor uit Theory of everythingquote:
Nope niet gezien.quote:Op maandag 22 december 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was die professor uit Theory of everything
Mwah, niet altijdquote:Op maandag 22 december 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
interstellar verdient er ook wel een paar
Nolangod
Memento is wel zwaar overschatte filmquote:
vond ik geniaalquote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Memento is wel zwaar overschatte film
Films moeten ook niet zooo vaag worden dat als mensen zeggen dat ze hem niet goed vonden dat ze dan te horen krijgen `Ja je begreep hem zeker niet''quote:
Valt mee. Laatste keer was Interstellar. Was al tijdje niet geweestquote:
Uhu, had deel 2 niet gezien maar vond hem toch wel aardigquote:
Snapte je wel waar de oorlog over ging danquote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, had deel 2 niet gezien maar vond hem toch wel aardig
Beetjequote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Snapte je wel waar de oorlog over ging dan
wat wil je als je zo'n klein boekie gaat uitmelken in 3 filmsquote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BeetjeMaar ik vond Hobbit toch tegenvallen vergeleken met LOTR dus het was meer om hem gezien te hebben
Precies. Maar is met nieuwe Rowling film ook he. Worden ook 2? of 3? filmsvan gemaaktquote:Op maandag 22 december 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat wil je als je zo'n klein boekie gaat uitmelken in 3 films
zal wel niks worden danquote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Maar is met nieuwe Rowling film ook he. Worden ook 2? of 3? filmsvan gemaakt
Toch wel nice om te checken hoorquote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Maar is met nieuwe Rowling film ook he. Worden ook 2? of 3? filmsvan gemaakt
Moet ik ook nog zien maar is alleen nog maar in 3dquote:Op maandag 22 december 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch wel nice om te checken hoor
Exodus de echte klapper
serieus dat is wel heel kut danquote:Op maandag 22 december 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik ook nog zien maar is alleen nog maar in 3d
Een migraine aanval voegt het toequote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
serieus dat is wel heel kut dan
snap sowieso niet wat mensen zo leuk vinden aan 3d voegt echt niks toe aan de beleving
ja toch verneukt die hele filmquote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een migraine aanval voegt het toe
Kan er niet over mee pratenquote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
serieus dat is wel heel kut dan
snap sowieso niet wat mensen zo leuk vinden aan 3d voegt echt niks toe aan de beleving
het is echt precies niets.quote:Op maandag 22 december 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan er niet over mee pratenAls ik zo`n bril op doe zie ik alleen maar wazig en doen m`n ogen fucking pijn na 5 minuten
Jammer dat jij onderscheid maakt tussen mensenquote:Op zondag 21 december 2014 03:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie je dan!
Ik hou van je, Johannes. Meer dan van Paxcon.
wil je ff je bek houden, dankjewelquote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat jij onderscheid maakt tussen mensen
Het zal iets met persoonlijkheid te maken hebben
Memento was niet zo lastig te begrijpen hoor. Het hele concept van de film andersom vond ik juist leuk.quote:Op maandag 22 december 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Films moeten ook niet zooo vaag worden dat als mensen zeggen dat ze hem niet goed vonden dat ze dan te horen krijgen `Ja je begreep hem zeker niet''Dat heeft hij wel vaak, Memento, Inception, nu weer met Interstellar.
Ouchquote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dat script schrijft ze zelf en word een heel nieuw verhaal. Dus niet gebaseerd op een klein dun boekje.quote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Exodus lijkt me echt zo kutquote:Op maandag 22 december 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch wel nice om te checken hoor
Exodus de echte klapper
Die moet ik nog keer kijken, Mulholland drivequote:Op maandag 22 december 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Memento was niet zo lastig te begrijpen hoor. Het hele concept van de film andersom vond ik juist leuk.
Mulholland Drive is een voorbeeld van een vage film die nergens op slaat. De Nolan films zijn ook vaag maar kloppen wel.
Gewoon afgeleid van je favoriete website Redtube smeerpijpquote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
ik moet jullie wat vertellen
ik heb een nieuwe konijn. het is ene hijzijn naam is Tube.
Afgeleid van een bijzondere FOK!ker op FOK!.
Ridley Scottquote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Lekker veel actie toch, goeie regisseur ook
Alleen de lesbische scenes waren het aanzien waard.quote:Op maandag 22 december 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet ik nog keer kijken, Mulholland drive
Ja ik ben niet zo'n fan van veel actie. Bij LotR en the Hobbit vind ik vaak die massale gevechten ook het minste uit de filmsquote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Lekker veel actie toch, goeie regisseur ook
Jij zal wel gaan dusquote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch een film voor mensen met het IQ van een nootje
Heb jij Interstellar al gezien?quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch een film voor mensen met het IQ van een nootje
Nee.quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij Interstellar al gezien?
Precies die heeft aardig wat pareltjes op zijn naam staan.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Nolan films zijn vaak overrated.
Vind ik niet. Al die Nolan films vind ik vaak geweldig.quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Nolan films zijn vaak overrated.
Gladiatorgod niet vergetenquote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies die heeft aardig wat pareltjes op zijn naam staan.
Into the Storm was ook meer dan prima.
Dat hele mysterieuze wat er altijd in komt vind ik heerlijk.quote:
Dat is ook zo.quote:Op maandag 22 december 2014 23:54 schreef Elan het volgende:
Vanmiddag dacht hij ook al dat Siggie de tweede spits van Ajax was
Dat is niet het tegenovergestelde van 'tweede spits zijn', dom varkenquote:
Bedankt, maar ik ben zelf gestopt.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag propaganda gemaakt voor GGMM als mod weer.
Jawel want voordat hij geblesseerd raakte speelde hij gewoon mongool .quote:Op maandag 22 december 2014 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
[..]
Dat is niet het tegenovergestelde van 'tweede spits zijn', dom varken
Je moet terug.quote:
Het zou wel tijd worden dat er überhaupt een moderator komt op voetbal die twee die er nu zitten doen geen reet.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag propaganda gemaakt voor GGMM als mod weer.
Hij speelt inderdaad af en toe ja.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel want voordat hij geblesseerd raakte speelde hij gewoon mongool .
enige die serieus een kans maakt en zelf ook wil is die opperkleurder of zo.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn favorieten:
1. tarado
2. mr-stylo
3. ggmm
wie?quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon afgeleid van je favoriete website Redtube smeerpijp
tarado zou het goed kunnen hequote:Op maandag 22 december 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
enige die serieus een kans maakt en zelf ook wil is die opperkleurder of zo.
Ja, eens. Maar ik kom niet terug, al vind ik het wel jammer wat er met vbl gebeurt.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet terug.
Het is EEN GROTE ZOOI op deze manier.
Het zou je sieren als je toe zou geven dat jeook wil dat ik weer mod word.quote:Op maandag 22 december 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou wel tijd worden dat er überhaupt een moderator komt op voetbal die twee die er nu zitten doen geen reet.
Maar mrstylo zit weer in Syriëquote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn favorieten:
1. tarado
2. mr-stylo
3. ggmm
Die wil het zelf niet.quote:Op maandag 22 december 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
enige die serieus een kans maakt en zelf ook wil is die opperkleurder of zo.
Echt verpest omdat er mods gewoon nooit voetbal kijken of livetopics postenquote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef GGMM het volgende:
Ja, eens. Maar ik kom niet terug, al vind ik het wel jammer wat er met vbl gebeurt.
Drizzt bakt er echt niks van. En Karina is er nauwelijks op de drukke momenten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou wel tijd worden dat er überhaupt een moderator komt op voetbal die twee die er nu zitten doen geen reet.
Heeft zondag nog gescoord.quote:
Cavaliers, GGMM, Stijn en Mexicanobakker posten het meest in de livetopics volgens mij.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt verpest omdat er mods gewoon nooit voetbal kijken of livetopics posten![]()
Drizzt haalt gewoon alles weg als het te gecompliceerd dreigt te worden.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drizzt bakt er echt niks van. En Karina is er nauwelijks op de drukke momenten.
En stoer elke post vloeken en dan huilbaby zijn bij 1 keer kanker.quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt haalt gewoon alles weg als het te gecompliceerd dreigt te worden.
Mexquote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cavaliers, GGMM, Stijn en Mexicanobakker posten het meest in de livetopics volgens mij.
Zeg het maar.
Zelfs het livetopic ging dicht terwijl daar gewoon normale discussies werden gehoudenquote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt haalt gewoon alles weg als het te gecompliceerd dreigt te worden.
Hoeveel wedstrijden heeft hij totaal in Ajax 1 gespeeld, waarom zat hij überhaupt in het tweede.quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft zondag nog gescoord.
In het eerste
Je wringt je in allerlei bochten, maar het zou je sieren je ongelijk toe te geven.
Ja, dat. Toen die spammer er was ging dat 3 live-topics lang door totdat er een KLB-mod ingreep. Dat is wel gewoon kut.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt verpest omdat er mods gewoon nooit voetbal kijken of livetopics posten![]()
Zou slechte mod zijnquote:Op maandag 22 december 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit ook al bij de redactie, dus zou me niks verbazen.
Welke spammer?quote:Op maandag 22 december 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat. Toen die spammer er was ging dat 3 live-topics lang door totdat er een KLB-mod ingreep. Dat is wel gewoon kut.
Stijn kan opzich ook wel, maar daar verneuk je zijn studie meequote:
Geen van die aub.quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cavaliers, GGMM, Stijn en Mexicanobakker posten het meest in de livetopics volgens mij.
Zeg het maar.
Zo`n debiel als Cavaliers al helemaalquote:
Stijn doet toch school onder z'n niveau lutk hem welquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn kan opzich ook wel, maar daar verneuk je zijn studie mee
Stijn als mod zou een aanfluiting zijn die jongen heeft totaal geen autoriteit en zou huilend afhaken na 2 dagen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn kan opzich ook wel, maar daar verneuk je zijn studie mee
Vaak genoeg zegt hij dat hij huiswerk moet maken en hij gaat ook maar net aan over.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn doet toch school onder z'n niveau lutk hem wel
Syntix, Shreyas en Sunri5e dan maar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen van die aub.
GGMM is trouwens net ontslagen die optie valt af
Mexicanobakker best een aardige user maar hij gedraagt zich nu al vaak als nsber.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Mex is 1 van de weinige PSV'ers in VBL die ik serieus kan nemen. Stylo denk ik ook wel, maar die komt er nooit meer
Ik dacht dat je het had over die FiliusDurum die alleen maar 5 keer achter elkaar Davy wou "trollen" met overal haha op zeggenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een of andere gek die de hele tijd recepten liep te posten.
Het probleem is juist dat jij FOK! veel te serieus neemt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik FOK! echt serieus nam was ik goede geweest.
lange lansgodquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Mex is 1 van de weinige PSV'ers in VBL die ik serieus kan nemen. Stylo denk ik ook wel, maar die komt er nooit meer
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mexicanobakker best een aardige user maar hij gedraagt zich nu al vaak als nsber.
valt mee troll te veel buiten grtdquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat jij FOK! veel te serieus neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |