Uhu, had deel 2 niet gezien maar vond hem toch wel aardigquote:
Snapte je wel waar de oorlog over ging danquote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, had deel 2 niet gezien maar vond hem toch wel aardig
Beetjequote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Snapte je wel waar de oorlog over ging dan
wat wil je als je zo'n klein boekie gaat uitmelken in 3 filmsquote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BeetjeMaar ik vond Hobbit toch tegenvallen vergeleken met LOTR dus het was meer om hem gezien te hebben
Precies. Maar is met nieuwe Rowling film ook he. Worden ook 2? of 3? filmsvan gemaaktquote:Op maandag 22 december 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat wil je als je zo'n klein boekie gaat uitmelken in 3 films
zal wel niks worden danquote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Maar is met nieuwe Rowling film ook he. Worden ook 2? of 3? filmsvan gemaakt
Toch wel nice om te checken hoorquote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Maar is met nieuwe Rowling film ook he. Worden ook 2? of 3? filmsvan gemaakt
Moet ik ook nog zien maar is alleen nog maar in 3dquote:Op maandag 22 december 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch wel nice om te checken hoor
Exodus de echte klapper
serieus dat is wel heel kut danquote:Op maandag 22 december 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik ook nog zien maar is alleen nog maar in 3d
Een migraine aanval voegt het toequote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
serieus dat is wel heel kut dan
snap sowieso niet wat mensen zo leuk vinden aan 3d voegt echt niks toe aan de beleving
ja toch verneukt die hele filmquote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een migraine aanval voegt het toe
Kan er niet over mee pratenquote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
serieus dat is wel heel kut dan
snap sowieso niet wat mensen zo leuk vinden aan 3d voegt echt niks toe aan de beleving
het is echt precies niets.quote:Op maandag 22 december 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan er niet over mee pratenAls ik zo`n bril op doe zie ik alleen maar wazig en doen m`n ogen fucking pijn na 5 minuten
Jammer dat jij onderscheid maakt tussen mensenquote:Op zondag 21 december 2014 03:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie je dan!
Ik hou van je, Johannes. Meer dan van Paxcon.
wil je ff je bek houden, dankjewelquote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat jij onderscheid maakt tussen mensen
Het zal iets met persoonlijkheid te maken hebben
Memento was niet zo lastig te begrijpen hoor. Het hele concept van de film andersom vond ik juist leuk.quote:Op maandag 22 december 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Films moeten ook niet zooo vaag worden dat als mensen zeggen dat ze hem niet goed vonden dat ze dan te horen krijgen `Ja je begreep hem zeker niet''Dat heeft hij wel vaak, Memento, Inception, nu weer met Interstellar.
Ouchquote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar dat script schrijft ze zelf en word een heel nieuw verhaal. Dus niet gebaseerd op een klein dun boekje.quote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Exodus lijkt me echt zo kutquote:Op maandag 22 december 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch wel nice om te checken hoor
Exodus de echte klapper
Die moet ik nog keer kijken, Mulholland drivequote:Op maandag 22 december 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Memento was niet zo lastig te begrijpen hoor. Het hele concept van de film andersom vond ik juist leuk.
Mulholland Drive is een voorbeeld van een vage film die nergens op slaat. De Nolan films zijn ook vaag maar kloppen wel.
Gewoon afgeleid van je favoriete website Redtube smeerpijpquote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
ik moet jullie wat vertellen
ik heb een nieuwe konijn. het is ene hijzijn naam is Tube.
Afgeleid van een bijzondere FOK!ker op FOK!.
Ridley Scottquote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Lekker veel actie toch, goeie regisseur ook
Alleen de lesbische scenes waren het aanzien waard.quote:Op maandag 22 december 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet ik nog keer kijken, Mulholland drive
Ja ik ben niet zo'n fan van veel actie. Bij LotR en the Hobbit vind ik vaak die massale gevechten ook het minste uit de filmsquote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Lekker veel actie toch, goeie regisseur ook
Jij zal wel gaan dusquote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch een film voor mensen met het IQ van een nootje
Heb jij Interstellar al gezien?quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch een film voor mensen met het IQ van een nootje
Nee.quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij Interstellar al gezien?
Precies die heeft aardig wat pareltjes op zijn naam staan.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Nolan films zijn vaak overrated.
Vind ik niet. Al die Nolan films vind ik vaak geweldig.quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Nolan films zijn vaak overrated.
Gladiatorgod niet vergetenquote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies die heeft aardig wat pareltjes op zijn naam staan.
Into the Storm was ook meer dan prima.
Dat hele mysterieuze wat er altijd in komt vind ik heerlijk.quote:
Dat is ook zo.quote:Op maandag 22 december 2014 23:54 schreef Elan het volgende:
Vanmiddag dacht hij ook al dat Siggie de tweede spits van Ajax was
Dat is niet het tegenovergestelde van 'tweede spits zijn', dom varkenquote:
Bedankt, maar ik ben zelf gestopt.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag propaganda gemaakt voor GGMM als mod weer.
Jawel want voordat hij geblesseerd raakte speelde hij gewoon mongool .quote:Op maandag 22 december 2014 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
[..]
Dat is niet het tegenovergestelde van 'tweede spits zijn', dom varken
Je moet terug.quote:
Het zou wel tijd worden dat er überhaupt een moderator komt op voetbal die twee die er nu zitten doen geen reet.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag propaganda gemaakt voor GGMM als mod weer.
Hij speelt inderdaad af en toe ja.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel want voordat hij geblesseerd raakte speelde hij gewoon mongool .
enige die serieus een kans maakt en zelf ook wil is die opperkleurder of zo.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn favorieten:
1. tarado
2. mr-stylo
3. ggmm
wie?quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon afgeleid van je favoriete website Redtube smeerpijp
tarado zou het goed kunnen hequote:Op maandag 22 december 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
enige die serieus een kans maakt en zelf ook wil is die opperkleurder of zo.
Ja, eens. Maar ik kom niet terug, al vind ik het wel jammer wat er met vbl gebeurt.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet terug.
Het is EEN GROTE ZOOI op deze manier.
Het zou je sieren als je toe zou geven dat jeook wil dat ik weer mod word.quote:Op maandag 22 december 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou wel tijd worden dat er überhaupt een moderator komt op voetbal die twee die er nu zitten doen geen reet.
Maar mrstylo zit weer in Syriëquote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn favorieten:
1. tarado
2. mr-stylo
3. ggmm
Die wil het zelf niet.quote:Op maandag 22 december 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
enige die serieus een kans maakt en zelf ook wil is die opperkleurder of zo.
Echt verpest omdat er mods gewoon nooit voetbal kijken of livetopics postenquote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef GGMM het volgende:
Ja, eens. Maar ik kom niet terug, al vind ik het wel jammer wat er met vbl gebeurt.
Drizzt bakt er echt niks van. En Karina is er nauwelijks op de drukke momenten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou wel tijd worden dat er überhaupt een moderator komt op voetbal die twee die er nu zitten doen geen reet.
Heeft zondag nog gescoord.quote:
Cavaliers, GGMM, Stijn en Mexicanobakker posten het meest in de livetopics volgens mij.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt verpest omdat er mods gewoon nooit voetbal kijken of livetopics posten![]()
Drizzt haalt gewoon alles weg als het te gecompliceerd dreigt te worden.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drizzt bakt er echt niks van. En Karina is er nauwelijks op de drukke momenten.
En stoer elke post vloeken en dan huilbaby zijn bij 1 keer kanker.quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt haalt gewoon alles weg als het te gecompliceerd dreigt te worden.
Mexquote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cavaliers, GGMM, Stijn en Mexicanobakker posten het meest in de livetopics volgens mij.
Zeg het maar.
Zelfs het livetopic ging dicht terwijl daar gewoon normale discussies werden gehoudenquote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt haalt gewoon alles weg als het te gecompliceerd dreigt te worden.
Hoeveel wedstrijden heeft hij totaal in Ajax 1 gespeeld, waarom zat hij überhaupt in het tweede.quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft zondag nog gescoord.
In het eerste
Je wringt je in allerlei bochten, maar het zou je sieren je ongelijk toe te geven.
Ja, dat. Toen die spammer er was ging dat 3 live-topics lang door totdat er een KLB-mod ingreep. Dat is wel gewoon kut.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt verpest omdat er mods gewoon nooit voetbal kijken of livetopics posten![]()
Zou slechte mod zijnquote:Op maandag 22 december 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit ook al bij de redactie, dus zou me niks verbazen.
Welke spammer?quote:Op maandag 22 december 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat. Toen die spammer er was ging dat 3 live-topics lang door totdat er een KLB-mod ingreep. Dat is wel gewoon kut.
Stijn kan opzich ook wel, maar daar verneuk je zijn studie meequote:
Geen van die aub.quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cavaliers, GGMM, Stijn en Mexicanobakker posten het meest in de livetopics volgens mij.
Zeg het maar.
Zo`n debiel als Cavaliers al helemaalquote:
Stijn doet toch school onder z'n niveau lutk hem welquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn kan opzich ook wel, maar daar verneuk je zijn studie mee
Stijn als mod zou een aanfluiting zijn die jongen heeft totaal geen autoriteit en zou huilend afhaken na 2 dagen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn kan opzich ook wel, maar daar verneuk je zijn studie mee
Vaak genoeg zegt hij dat hij huiswerk moet maken en hij gaat ook maar net aan over.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn doet toch school onder z'n niveau lutk hem wel
Syntix, Shreyas en Sunri5e dan maar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen van die aub.
GGMM is trouwens net ontslagen die optie valt af
Mexicanobakker best een aardige user maar hij gedraagt zich nu al vaak als nsber.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Mex is 1 van de weinige PSV'ers in VBL die ik serieus kan nemen. Stylo denk ik ook wel, maar die komt er nooit meer
Ik dacht dat je het had over die FiliusDurum die alleen maar 5 keer achter elkaar Davy wou "trollen" met overal haha op zeggenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een of andere gek die de hele tijd recepten liep te posten.
Het probleem is juist dat jij FOK! veel te serieus neemt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik FOK! echt serieus nam was ik goede geweest.
lange lansgodquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Mex is 1 van de weinige PSV'ers in VBL die ik serieus kan nemen. Stylo denk ik ook wel, maar die komt er nooit meer
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mexicanobakker best een aardige user maar hij gedraagt zich nu al vaak als nsber.
valt mee troll te veel buiten grtdquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat jij FOK! veel te serieus neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |