Bedankt, maar ik ben zelf gestopt.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag propaganda gemaakt voor GGMM als mod weer.
Jawel want voordat hij geblesseerd raakte speelde hij gewoon mongool .quote:Op maandag 22 december 2014 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
[..]
Dat is niet het tegenovergestelde van 'tweede spits zijn', dom varken
Je moet terug.quote:
Het zou wel tijd worden dat er überhaupt een moderator komt op voetbal die twee die er nu zitten doen geen reet.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag propaganda gemaakt voor GGMM als mod weer.
Hij speelt inderdaad af en toe ja.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel want voordat hij geblesseerd raakte speelde hij gewoon mongool .
enige die serieus een kans maakt en zelf ook wil is die opperkleurder of zo.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn favorieten:
1. tarado
2. mr-stylo
3. ggmm
wie?quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon afgeleid van je favoriete website Redtube smeerpijp
tarado zou het goed kunnen hequote:Op maandag 22 december 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
enige die serieus een kans maakt en zelf ook wil is die opperkleurder of zo.
Ja, eens. Maar ik kom niet terug, al vind ik het wel jammer wat er met vbl gebeurt.quote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet terug.
Het is EEN GROTE ZOOI op deze manier.
Het zou je sieren als je toe zou geven dat jeook wil dat ik weer mod word.quote:Op maandag 22 december 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou wel tijd worden dat er überhaupt een moderator komt op voetbal die twee die er nu zitten doen geen reet.
Maar mrstylo zit weer in Syriëquote:Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn favorieten:
1. tarado
2. mr-stylo
3. ggmm
Die wil het zelf niet.quote:Op maandag 22 december 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
enige die serieus een kans maakt en zelf ook wil is die opperkleurder of zo.
Echt verpest omdat er mods gewoon nooit voetbal kijken of livetopics postenquote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef GGMM het volgende:
Ja, eens. Maar ik kom niet terug, al vind ik het wel jammer wat er met vbl gebeurt.
Drizzt bakt er echt niks van. En Karina is er nauwelijks op de drukke momenten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou wel tijd worden dat er überhaupt een moderator komt op voetbal die twee die er nu zitten doen geen reet.
Heeft zondag nog gescoord.quote:
Cavaliers, GGMM, Stijn en Mexicanobakker posten het meest in de livetopics volgens mij.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt verpest omdat er mods gewoon nooit voetbal kijken of livetopics posten![]()
Drizzt haalt gewoon alles weg als het te gecompliceerd dreigt te worden.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drizzt bakt er echt niks van. En Karina is er nauwelijks op de drukke momenten.
En stoer elke post vloeken en dan huilbaby zijn bij 1 keer kanker.quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt haalt gewoon alles weg als het te gecompliceerd dreigt te worden.
Mexquote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cavaliers, GGMM, Stijn en Mexicanobakker posten het meest in de livetopics volgens mij.
Zeg het maar.
Zelfs het livetopic ging dicht terwijl daar gewoon normale discussies werden gehoudenquote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt haalt gewoon alles weg als het te gecompliceerd dreigt te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |