Maar dat script schrijft ze zelf en word een heel nieuw verhaal. Dus niet gebaseerd op een klein dun boekje.quote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Maar is met nieuwe Rowling film ook he. Worden ook 2? of 3? filmsvan gemaakt
quote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat jij onderscheid maakt tussen mensen
Het zal iets met persoonlijkheid te maken hebben
Exodus lijkt me echt zo kutquote:Op maandag 22 december 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch wel nice om te checken hoor
Exodus de echte klapper
Die moet ik nog keer kijken, Mulholland drivequote:Op maandag 22 december 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Memento was niet zo lastig te begrijpen hoor. Het hele concept van de film andersom vond ik juist leuk.
Mulholland Drive is een voorbeeld van een vage film die nergens op slaat. De Nolan films zijn ook vaag maar kloppen wel.
Gewoon afgeleid van je favoriete website Redtube smeerpijpquote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Etsu het volgende:
ik moet jullie wat vertellen
ik heb een nieuwe konijn. het is ene hijzijn naam is Tube.
Afgeleid van een bijzondere FOK!ker op FOK!.
Ridley Scottquote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Lekker veel actie toch, goeie regisseur ook
Alleen de lesbische scenes waren het aanzien waard.quote:Op maandag 22 december 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet ik nog keer kijken, Mulholland drive
Ja ik ben niet zo'n fan van veel actie. Bij LotR en the Hobbit vind ik vaak die massale gevechten ook het minste uit de filmsquote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Lekker veel actie toch, goeie regisseur ook
Jij zal wel gaan dusquote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch een film voor mensen met het IQ van een nootje
Heb jij Interstellar al gezien?quote:Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch een film voor mensen met het IQ van een nootje
Nee.quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij Interstellar al gezien?
Precies die heeft aardig wat pareltjes op zijn naam staan.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Nolan films zijn vaak overrated.
Vind ik niet. Al die Nolan films vind ik vaak geweldig.quote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Nolan films zijn vaak overrated.
Gladiatorgod niet vergetenquote:Op maandag 22 december 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies die heeft aardig wat pareltjes op zijn naam staan.
Into the Storm was ook meer dan prima.
Dat hele mysterieuze wat er altijd in komt vind ik heerlijk.quote:
Dat is ook zo.quote:Op maandag 22 december 2014 23:54 schreef Elan het volgende:
Vanmiddag dacht hij ook al dat Siggie de tweede spits van Ajax was
Dat is niet het tegenovergestelde van 'tweede spits zijn', dom varkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |