Uhu, had deel 2 niet gezien maar vond hem toch wel aardigquote:
Snapte je wel waar de oorlog over ging danquote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, had deel 2 niet gezien maar vond hem toch wel aardig
Beetjequote:Op maandag 22 december 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Snapte je wel waar de oorlog over ging dan
wat wil je als je zo'n klein boekie gaat uitmelken in 3 filmsquote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BeetjeMaar ik vond Hobbit toch tegenvallen vergeleken met LOTR dus het was meer om hem gezien te hebben
Precies. Maar is met nieuwe Rowling film ook he. Worden ook 2? of 3? filmsvan gemaaktquote:Op maandag 22 december 2014 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat wil je als je zo'n klein boekie gaat uitmelken in 3 films
zal wel niks worden danquote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Maar is met nieuwe Rowling film ook he. Worden ook 2? of 3? filmsvan gemaakt
Toch wel nice om te checken hoorquote:Op maandag 22 december 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Maar is met nieuwe Rowling film ook he. Worden ook 2? of 3? filmsvan gemaakt
Moet ik ook nog zien maar is alleen nog maar in 3dquote:Op maandag 22 december 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch wel nice om te checken hoor
Exodus de echte klapper
serieus dat is wel heel kut danquote:Op maandag 22 december 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik ook nog zien maar is alleen nog maar in 3d
Een migraine aanval voegt het toequote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
serieus dat is wel heel kut dan
snap sowieso niet wat mensen zo leuk vinden aan 3d voegt echt niks toe aan de beleving
ja toch verneukt die hele filmquote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een migraine aanval voegt het toe
Kan er niet over mee pratenquote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
serieus dat is wel heel kut dan
snap sowieso niet wat mensen zo leuk vinden aan 3d voegt echt niks toe aan de beleving
het is echt precies niets.quote:Op maandag 22 december 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan er niet over mee pratenAls ik zo`n bril op doe zie ik alleen maar wazig en doen m`n ogen fucking pijn na 5 minuten
Jammer dat jij onderscheid maakt tussen mensenquote:Op zondag 21 december 2014 03:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie je dan!
Ik hou van je, Johannes. Meer dan van Paxcon.
wil je ff je bek houden, dankjewelquote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat jij onderscheid maakt tussen mensen
Het zal iets met persoonlijkheid te maken hebben
Memento was niet zo lastig te begrijpen hoor. Het hele concept van de film andersom vond ik juist leuk.quote:Op maandag 22 december 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Films moeten ook niet zooo vaag worden dat als mensen zeggen dat ze hem niet goed vonden dat ze dan te horen krijgen `Ja je begreep hem zeker niet''Dat heeft hij wel vaak, Memento, Inception, nu weer met Interstellar.
Ouchquote:Op maandag 22 december 2014 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jammer dat jij onderscheid maakt tussen mensen
Het zal iets met persoonlijkheid te maken hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |