bioscoop natuurlijk. Daarom zag het er gaaf uit.quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Visueel op je laptop ziet er alsnog matigjes uit vergeleken met bios natuurlijkOf ben je naar bios geweest?
Nou nou, wist niet dat jij daar ook al heen gingquote:Op maandag 22 december 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bioscoop natuurlijk. Daarom zag het er gaaf uit.
Zat wel tweede rij dus keek niet helemaal lekker
hawkinsgodquote:Op maandag 22 december 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Film over Stephen Hawkin lijkt me ook wel interessant. Zag trailer
Lijkt me echt heel tof inderdaad. Gaat zeker voor Oscars volgend jaarquote:Op maandag 22 december 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Film over Stephen Hawkin lijkt me ook wel interessant. Zag trailer
Best chill hoor. Als ik dichterbij had gewoond nam ik wel Pathe pasquote:Op maandag 22 december 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou, wist niet dat jij daar ook al heen ging
interstellar verdient er ook wel een paarquote:Op maandag 22 december 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel tof inderdaad. Gaat zeker voor Oscars volgend jaar
Was die professor uit Theory of everythingquote:
Nope niet gezien.quote:Op maandag 22 december 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was die professor uit Theory of everything
Mwah, niet altijdquote:Op maandag 22 december 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
interstellar verdient er ook wel een paar
Nolangod
Memento is wel zwaar overschatte filmquote:
vond ik geniaalquote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Memento is wel zwaar overschatte film
Films moeten ook niet zooo vaag worden dat als mensen zeggen dat ze hem niet goed vonden dat ze dan te horen krijgen `Ja je begreep hem zeker niet''quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |