Iedereen heeft hem hier gezien dus je mag spoilerenquote:Op maandag 22 december 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
INTERSTELLAR wat een bazenfilm.
Nog wel wat dingetjes erin die ik niet helemaal begrijp.
vriendin kan bijna nooit in weekendquote:Op maandag 22 december 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zou niet gaan. Kies dan leuke PL wedstrijd uit. Monaco is zo smakeloos clubje
Waarom wil ze zo graag naar wedstrijd tegen Monaco dan? Of kan niet anders?quote:Op maandag 22 december 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vriendin kan bijna nooit in weekend
omdat de kans vrij klein is dat arsenal nog een champions league wedstrijd speelt dit seizoenquote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil ze zo graag naar wedstrijd tegen Monaco dan? Of kan niet anders?
Hebben ze tegen Monaco geloot? Ik heb die loting niet helemaal meegekregenquote:Op maandag 22 december 2014 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat de kans vrij klein is dat arsenal nog een champions league wedstrijd speelt dit seizoen
ja arsenal - monacoquote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze tegen Monaco geloot? Ik heb die loting niet helemaal meegekregen
Monaco winnen ze met 2 vingers in hun neus van verder
Ga gewoon kwartfinale danquote:
Dan nog blijft het een Europese wedstrijd. Monaco eerste keer CL. Die zijn ook niet heel bijzonder hoor. Regelmatig puntverliesquote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
en dan zie je arsenal te weinig spelen.
JR is het hier mee eens dat die afschuwelijk slecht zijn
ik snap niet waar ze nou precies waren toen hij ontwaakte in dat ziekenhuis? Was dat die 4e/5e dimensie?quote:Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen heeft hem hier gezien dus je mag spoileren
Denk ik
En geweldige film inderdaad
Die ga ik binnenkort kijken.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
Hobbit was ook best tof zonder deel 2 te hebben gezien trouwens, mooi einde.
Martin Freeman is echt een geweldige acteur.
Inso zegt nu dat dit komt omdat hij brits is
Uhu. Die die mensen die voor hem de ruimte in waren gegaan hadden gemaaktquote:Op maandag 22 december 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik snap niet waar ze nou precies waren toen hij ontwaakte in dat ziekenhuis? Was dat die 4e/5e dimensie?
al heb ik ze alleen tegen Liverpool gezien. Maar zo weggespeeld worden door dit Liverpoolquote:Op maandag 22 december 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
en dan zie je arsenal te weinig spelen.
JR is het hier mee eens dat die afschuwelijk slecht zijn
zag er visueel echt gaaf uit. Werd er echt in gezogen soms.quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Die die mensen die voor hem de ruimte in waren gegaan hadden gemaakt
barney begint nuquote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vraag Stijn wel om een analyse straks als ie hier is.
Visueel op je laptop ziet er alsnog matigjes uit vergeleken met bios natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zag er visueel echt gaaf uit. Werd er echt in gezogen soms.
Bazenacteurs ook
bioscoop natuurlijk. Daarom zag het er gaaf uit.quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Visueel op je laptop ziet er alsnog matigjes uit vergeleken met bios natuurlijkOf ben je naar bios geweest?
Nou nou, wist niet dat jij daar ook al heen gingquote:Op maandag 22 december 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bioscoop natuurlijk. Daarom zag het er gaaf uit.
Zat wel tweede rij dus keek niet helemaal lekker
hawkinsgodquote:Op maandag 22 december 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Film over Stephen Hawkin lijkt me ook wel interessant. Zag trailer
Lijkt me echt heel tof inderdaad. Gaat zeker voor Oscars volgend jaarquote:Op maandag 22 december 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Film over Stephen Hawkin lijkt me ook wel interessant. Zag trailer
Best chill hoor. Als ik dichterbij had gewoond nam ik wel Pathe pasquote:Op maandag 22 december 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou, wist niet dat jij daar ook al heen ging
interstellar verdient er ook wel een paarquote:Op maandag 22 december 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel tof inderdaad. Gaat zeker voor Oscars volgend jaar
Was die professor uit Theory of everythingquote:
Nope niet gezien.quote:Op maandag 22 december 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was die professor uit Theory of everything
Mwah, niet altijdquote:Op maandag 22 december 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
interstellar verdient er ook wel een paar
Nolangod
Memento is wel zwaar overschatte filmquote:
vond ik geniaalquote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Memento is wel zwaar overschatte film
Films moeten ook niet zooo vaag worden dat als mensen zeggen dat ze hem niet goed vonden dat ze dan te horen krijgen `Ja je begreep hem zeker niet''quote:
Valt mee. Laatste keer was Interstellar. Was al tijdje niet geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |