SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
(she/her)
En daar zit er een verschil in en zegt het dus wel wat.quote:Op zondag 21 december 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zegt alleen iets over hoe bereid je bent om veel te leren etc.
neenquote:Op zondag 21 december 2014 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar waarom praat je met haar?
Heeft ze een flinke voorgevel?
Veel kunnen leren zegt meer iets over je mentaliteit en discipline, maar niet zoveel over je kennis.quote:Op zondag 21 december 2014 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daar zit er een verschil in en zegt het dus wel wat.
Het bied verder geen garanties op iets qua intelligentie.
Iemand met meer intelligentie zal vaker inzien wat het nut van leren is.quote:Op zondag 21 december 2014 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel kunnen leren zegt meer iets over je mentaliteit en discipline, maar niet zoveel over je kennis.
ja dat kijk ik hahaquote:Op zondag 21 december 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fylax jij kijkt toch ook the Walking Dead?
Wat waren sommige mensen weer lachwekkend bezig daar
Heeft geen reet met intelligentie te maken.quote:Op zondag 21 december 2014 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand met meer intelligentie zal vaker inzien wat het nut van leren is.
De slimste mensen doen ook gewoon vwo terwijl ze aartslui zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft geen reet met intelligentie te maken.
Juist de slimste mensen die ik ken zijn aartslui.
iddquote:Op zondag 21 december 2014 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat dat lekkertje met wie ik wel naar Beth had willen gaan de pijp uitging.
Genoeg mensen die van het gymnasium zijn afgegaan omdat ze lui waren.quote:Op zondag 21 december 2014 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De slimste mensen doen ook gewoon vwo terwijl ze aartslui zijn.
Dan zijn ze niet heel slim.quote:Op zondag 21 december 2014 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Genoeg mensen die van het gymnasium zijn afgegaan omdat ze lui waren.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik word neergeschoten door de politie omdat ik iemand een klap heb verkochtuh oke
Amerikaans spel he.quote:Op zondag 21 december 2014 02:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik word neergeschoten door de politie omdat ik iemand een klap heb verkochtuh oke
En die priesterquote:
die man heeft echt wat te verbergenquote:Op zondag 21 december 2014 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die priesterWat een dom geval was dat. Mensen niet willen vermoorden omdat ze een kruisje om hadden. En die het de hele tijd over de Lord had die hij niet kwaad mocht doen.
Van mij mocht die heel snel aan de zombies gevoerd worden.
Nee. Want iedereen met een uitstekende intelligentie en algemene kennis doet vwo/gymnasium ook als ze hondslui zijn.quote:
Zal die ene brilzombie wel van kant hebben gemaakt.quote:
Er zitten inderdaad nog steeds wat foutjes in TWD.quote:Op zondag 21 december 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal die ene brilzombie wel van kant hebben gemaakt.
Sowieso achterlijk dat zo'n zombie tijden haar bril netjes op kan houden terwijl ze half door het water aan het rotten is
Goede serie he. Pfffff. Kan niet wachten tot het weer begint.quote:Op zondag 21 december 2014 02:32 schreef Divje het volgende:
Fylax ik wil jou bedanken dat je ooit de tip gaf om The 100 te kijken
Niet iedereen dus, want ik ken mensen die daar niet mee door zijn gegaan. Het kernpunt is vooral mentaliteit. En mentaliteit heeft echt geen ene reet met intelligentie te maken.quote:Op zondag 21 december 2014 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Want iedereen met een uitstekende intelligentie en algemene kennis doet vwo/gymnasium ook als ze hondslui zijn.
Is het nu weer afgelopen dan? Ben bij aflevering 8 van seizoen 2.quote:Op zondag 21 december 2014 02:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goede serie he. Pfffff. Kan niet wachten tot het weer begint.
Ongelooflijk veel fouten, is ook gewoon een B-serie. Maar kijkt opzich wel aardig weg.quote:Op zondag 21 december 2014 02:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad nog steeds wat foutjes in TWD.
Iemand die echt intelligent is red het voortgezet onderwijs echt wel zonder mentaliteit hoor. Het nievau is daar op elk niveau zo ontzettend laagquote:Op zondag 21 december 2014 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet iedereen dus, want ik ken mensen die daar niet mee door zijn gegaan. Het kernpunt is vooral mentaliteit. En mentaliteit heeft echt geen ene reet met intelligentie te maken.
Het is wel zo dat mensen met een laag IQ het zelfs met hard werken niet redden op een veel hoger niveau.
Nog echt ookquote:Op zondag 21 december 2014 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikaans spel he.
Je speelde zeker nog Franklin ook.
Midseason finale.quote:Op zondag 21 december 2014 02:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Is het nu weer afgelopen dan? Ben bij aflevering 8 van seizoen 2.
er komt een spinoff van twd hequote:Op zondag 21 december 2014 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ongelooflijk veel fouten, is ook gewoon een B-serie. Maar kijkt opzich wel aardig weg.
Ze mogen alleen wel een keer weg uit dat gebied waar ze nu zitten. Altijd maar die bossen rondom Atlanta
Ja maar het zegt dus zeker niet alles. Want met sommige VMBO'ers kan je beter gesprekken voeren over actuele zaken dan een VWO'er.quote:Op zondag 21 december 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die echt intelligent is red het voortgezet onderwijs echt wel zonder mentaliteit hoor. Het nievau is daar op elk niveau zo ontzettend laag
En dat laatste zorgt er al voor dat je sowieso iets kan zeggen over het evrband tussen niveau en iq.
quote:
Ah kutje. Ben verliefd op Eliza Taylor gewordenquote:
Sommige, maar over de hele linie zegt het wel wat.quote:Op zondag 21 december 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het zegt dus zeker niet alles. Want met sommige VMBO'ers kan je beter gesprekken voeren over actuele zaken dan een VWO'er.
Meesterlijk inderdaad. Jammer dat het maar bij één seizoen bleef.quote:
lekker wijf jaquote:Op zondag 21 december 2014 02:34 schreef Divje het volgende:
[..]Heerlijke serie
[..]
Ah kutje. Ben verliefd op Eliza Taylor geworden
Geen idee. Gewoon op een andere plek andere personages ander verhaal maar wel in het TWD universumquote:
Tja daar zullen de domme mensen wel hoger in aantal zijn, wat logisch is. Maar domme mensen komen echt van alle niveaus vandaan.quote:Op zondag 21 december 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sommige, maar over de hele linie zegt het wel wat.
1 dag op vmbo je weet genoeg
In de hele geheel is vrijwel iedereen zo dom als een varkenquote:Op zondag 21 december 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja daar zullen de domme mensen wel hoger in aantal zijn, wat logisch is. Maar domme mensen komen echt van alle niveaus vandaan.
Octavia is eigenlijk nog leuker dan Eliza, maar dat komt door dat ordinaire koppie. Eliza is gewoon lekker geilquote:
Billy Bob Thorntonquote:Op zondag 21 december 2014 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meesterlijk inderdaad. Jammer dat het maar bij één seizoen bleef.
Al komt er wel een prequel geloof ik.
Hopelijk gaan ze dan meer de kant op van de game.quote:Op zondag 21 december 2014 02:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon op een andere plek andere personages ander verhaal maar wel in het TWD universum
Allebei lekkerquote:Op zondag 21 december 2014 02:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Octavia is eigenlijk nog leuker dan Eliza, maar dat komt door dat ordinaire koppie. Eliza is gewoon lekker geil
[..]
Billy Bob ThorntonEr komt idd nog iets, maar ik wacht het rustig af.
Dat zou cool zijn ja.quote:Op zondag 21 december 2014 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze dan meer de kant op van de game.
En speelt het zich af in Europa. Lijkt me wel tof om alle Europese steden helemaal verwoest te zijn en overlopen door walkers.
GGMM vindt dit leuk.quote:Op zondag 21 december 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de hele geheel is vrijwel iedereen zo dom als een varken
Iets met dat verhaal waar die pa van die politieagente het altijd over had volgens mijquote:Op zondag 21 december 2014 02:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Billy Bob ThorntonEr komt idd nog iets, maar ik wacht het rustig af. (heb geen idee dus)
ditquote:Op zondag 21 december 2014 02:38 schreef Divje het volgende:
Ik hoop nog steeds op een vervolg van 28 weeks later. Puur door dat einde.
Gaat niet gebeuren, zal wel weer in Amerika zijn.quote:
Volgens mij las ik Los Angeles.quote:Op zondag 21 december 2014 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, zal wel weer in Amerika zijn.
Al hoop ik dan wel dat het zich afspeelt in New York of Washington. Ik ben wel helemaal klaar met dat Atlanta.
Beetje verandering van gebied is toch veel leuker.
Kan ook.quote:
De scene dat Don z'n vrouw achterlaat. Met die muziek op de achtergrond is het 1 van de meest intense scenes die ik ooit in een zombiefilm heb gezien, prachtig.quote:
ik vind t best een kutfilmquote:Op zondag 21 december 2014 02:43 schreef Divje het volgende:
[..]
De scene dat Don z'n vrouw achterlaat. Met die muziek op de achtergrond is het 1 van de meest intense scenes die ik ooit in een zombiefilm heb gezien, prachtig.
Op die scene na is het verder een kutfilm jaquote:Op zondag 21 december 2014 02:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik vind t best een kutfilmmaar toch wil k een nieuw deel
z nationquote:Op zondag 21 december 2014 02:46 schreef Divje het volgende:
Al is Z Nation ook nog wel te pruimen als je door al het slechte SyFy-gebeuren heen kijkt.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nu al een paar keer het nummer van barney geluisterd
1febquote:Op zondag 21 december 2014 02:47 schreef Divje het volgende:
Fylax, ik ben te lui om te googelen, wanneer begint The Blacklist weer?
Ehmmm ff kijken in mn agendaquote:Op zondag 21 december 2014 02:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah bah. Wat moet ik nou kijken in de tussentijd
Welke series volg je?quote:Op zondag 21 december 2014 02:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Marco Polo lijkt me n goeie. Ik ga binnenkort die serie kijken.quote:Op zondag 21 december 2014 02:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Game of Thronesquote:
Oohja Suits ga ik ook nog even checken nieuwe seizoen.quote:Op zondag 21 december 2014 02:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Game of Thrones
Suits
The Walking Dead
The 100
The Blacklist
Homeland
American Horror Story
Rush
Satisfaction (gecanceld jammer genoeg)
Z Nation
en nog een paar maar daar kom ik niet zo snel op
Ga weer alles daarvoor herkijken denk ik.quote:
20 dagen van te voren hequote:Op zondag 21 december 2014 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga weer alles daarvoor herkijken denk ik.
Even uitrekenen wanneer te beginnen als ik elke dag 2/3 episodes wil kijken.
Ooh dan heb ik nog alle tijd.quote:
december januari is echt een kuttijd met seriesquote:Op zondag 21 december 2014 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan heb ik nog alle tijd.
Al beginnen tegen die tijd ook weer wat andere series die ik volg
In februari begint het meeste pas weer ja.quote:Op zondag 21 december 2014 02:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
december januari is echt een kuttijd met series
Leftovers.quote:Op zondag 21 december 2014 02:57 schreef Divje het volgende:
Heb The Leftovers ook een kans gegeven maar dat was echt zo slecht soms![]()
Komt door super bowlquote:Op zondag 21 december 2014 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In februari begint het meeste pas weer ja.
Maar daarom in de tussentijd nog wat andere series kijken die ik nog niet gezien heb. En genoeg films.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bowlen is best leuk op zijn tijd.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bowlen is best leuk op zijn tijd.
Ja is Homeland goed dit seizoen?quote:Op zondag 21 december 2014 03:00 schreef Divje het volgende:
Dit seizoen van Homeland trouwens
En ben wel benieuwd naar het nieuwe seizoen van Under the Dome.
Vind dit seizoen eigenlijk het beste qua spanning en sensatie. Op dat lelijke kind na dan. Die kan serieus een hele aflevering verpestenquote:Op zondag 21 december 2014 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is Homeland goed dit seizoen?
Even downloaden dan
quote:Op zondag 21 december 2014 03:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind dit seizoen eigenlijk het beste qua spanning en sensatie. Op dat lelijke kind na dan. Die kan serieus een hele aflevering verpesten
Is het seizoen afgelopen trouwens?quote:Op zondag 21 december 2014 03:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind dit seizoen eigenlijk het beste qua spanning en sensatie. Op dat lelijke kind na dan. Die kan serieus een hele aflevering verpesten
God, wat is zij lelijk danquote:
wtfquote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef Divje het volgende:
[..]
God, wat is zij lelijk dan
Wel goed gespeeldZo keek m'n ex ook wel eens
Nog 1 afleveringquote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het seizoen afgelopen trouwens?
Ze doet me heel erg hier aan denkenquote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef Divje het volgende:
[..]
God, wat is zij lelijk dan
Wel goed gespeeldZo keek m'n ex ook wel eens
Het zal je verbazen waar iemand met Borderline compleet over kan flippenquote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf![]()
dan moet je wel iets goeds verkeerd gedaan hebben
Van het spel ja.quote:Op zondag 21 december 2014 03:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Genoten van het geluid?
Of wat anders....
...
Geef eens een leuk voorbeeld.quote:Op zondag 21 december 2014 03:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Het zal je verbazen waar iemand met Borderline compleet over kan flippen
WAT SPEEL JE DANquote:Op zondag 21 december 2014 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van het spel ja.
Dat is het postieve als je nooit gamed. Helemaal enthousiast alles
GTA 5 DAHquote:
Hij is bijna net zo geil als Kayaquote:
Dieren in GTA? OMGquote:Op zondag 21 december 2014 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo geil als Kaya
Ik heb alleen wel een lieve hont aangeredenEn toen bijna een hert maar die heb ik met moeite ontweken
Nee. Ik ga geen dieren vermoorden in GTAquote:Op zondag 21 december 2014 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dieren in GTA? OMG
En ze dan gaan ontwijken en niet yolo keihard overal overheen scheuren
Mensen zijn ook dieren.quote:Op zondag 21 december 2014 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik ga geen dieren vermoorden in GTA
Bedankt, nu wil ik het ook spelenquote:Op zondag 21 december 2014 03:12 schreef Fok-it het volgende:
En fucking realistisch ook, die wereld, zoo nice![]()
En vorige gta`s reden auto`s na een flinke aanrijding gewoon verder, ik had net een flinke botsing met een auto, dus ik stapte uit, ging kijken, lag die vent dood (of bewusteloos) met z`n hoofd tegen het stuurNiet heel leuk verder maar wel realistisch
Ja maar ik ben niet objectief als het op dieren aankomt. Zelfs in spelletjes niet.quote:
Nog steeds ouf of the question inderdaadquote:Op zondag 21 december 2014 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt, nu wil ik het ook spelen
Lopen er al kinderen op straat of mag je daar nog niet mee spelen?
quote:Op zondag 21 december 2014 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik ga geen dieren vermoorden in GTA
Nee snap ik.quote:Op zondag 21 december 2014 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet objectief als het op dieren aankomt. Zelfs in spelletjes niet.
Kreeg ook meteen commentaar van omstanders toen ik die hond aanreed
Ja vind dat onnodigquote:
Huizen kopen kon toch altijd al? Gewoon appartement krijgen na missie etc.quote:Op zondag 21 december 2014 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog steeds ouf of the question inderdaad
Vind het ook jammer dat je geen huizen kan kopen enzo. Volgens mij kan dat wel online
Omg kan je daar katten en honden aaien?quote:Op zondag 21 december 2014 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee snap ik.
In Assassins Creed ging ik altijd de katten en honden aaien op straatEn vond ik het wreed om een beest te moeten slachten
Nee mensen zijn juist leuk om doormidden te zagen op straat. Of doe je dat nooit?quote:Op zondag 21 december 2014 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vind dat onnodig![]()
Mensen ook wel maar ja
Ja, misschien dat wel. Weet nietquote:Op zondag 21 december 2014 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huizen kopen kon toch altijd al? Gewoon appartement krijgen na missie etc.
Haha, dat gevoel is echt al jaren geledenquote:Op zondag 21 december 2014 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van het spel ja.
Dat is het postieve als je nooit gamed. Helemaal enthousiast alles
Uhhmm.quote:
Ja die lopen continu op straat. En je moet dus ook vechten met wolven en jaguars etc. En kleinere beesten als konijnen schieten en slachten.quote:Op zondag 21 december 2014 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omg kan je daar katten en honden aaien?![]()
Ik ging net wel vechten op straatquote:Op zondag 21 december 2014 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mensen zijn juist leuk om doormidden te zagen op straat. Of doe je dat nooit?
Rij je alleen maar rondjes daar
in welke ac?quote:Op zondag 21 december 2014 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die lopen continu op straat. En je moet dus ook vechten met wolven en jaguars etc. En kleinere beesten als konijnen schieten en slachten.
Het is vooral heel vervelend voor die persoon zelf natuurlijk. Dat je meteen overal jaloers op bent en die woedeaanvallen krijgtquote:Op zondag 21 december 2014 03:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Uhhmm.
Nouja, heel simpel voorbeeld. Ben niet zo goed in leuke verhaaltjes.
Flippen omdat je 'hoi' tegen een cassière zegt omdat je je boodschappen af wil rekenen (jaloers). Maar dan ook echt alle boodschappen richting andere kassa's gooien, ook de boodschappen van degene die achter je staat te wachten. Ook met zo'n hoofd als Carrie in Homeland. Schreeuwen dat ze deed
Sta je dan. Ik ben de winkel uit gelopen en heb de bus naar huis gepakt. Staat ze later voor de deur met alle boodschappen en excuses dat het niet zo gemeend was. Tyf een eind op.
Zekerquote:Op zondag 21 december 2014 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vooral heel vervelend voor die persoon zelf natuurlijk. Dat je meteen overal jaloers op bent en die woedeaanvallen krijgt
Ik. Maar toen ik net uit ziekenhuis kwam, begon zo`n ambulancebroeder mij te duwen omdat ik te dichtbij stondquote:Op zondag 21 december 2014 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begon jij of begonnen zij?
[..]
Vanaf AC 3
Hoe hou je het volquote:Op zondag 21 december 2014 03:20 schreef Divje het volgende:
[..]
ZekerMaarja, je staat er op dat moment zo bij van 'WTF gebeurt me hier'. En het trekt altijd aandacht.
Lijkt me ook niet iets waar ik graag aan zou beginnen neequote:Op zondag 21 december 2014 03:20 schreef Divje het volgende:
[..]
ZekerMaarja, je staat er op dat moment zo bij van 'WTF gebeurt me hier'. En het trekt altijd aandacht.
Heb achteraf echt geen ideequote:
Meteen neerknuppelen als een klein zeehondje.quote:Op zondag 21 december 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik. Maar toen ik net uit ziekenhuis kwam, begon zo`n ambulancebroeder mij te duwen omdat ik te dichtbij stond![]()
Ik dacht echt wtf
helemaal achter me aan rennen
Was ze lekker wild in bed?quote:Op zondag 21 december 2014 03:21 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Heb achteraf echt geen ideeseks was wel goed, zal 't wel zijn geweest
kon alles flikken wat dat betreft.
Ze zijn vurig hequote:Op zondag 21 december 2014 03:21 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Heb achteraf echt geen ideeseks was wel goed, zal 't wel zijn geweest
kon alles flikken wat dat betreft.
quote:
Dit iddquote:Op zondag 21 december 2014 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn vurig heIn bed zal het niet verkeerd zijn geweest nee. Die mensen zijn zo sick manipulatief, die kunnen je helemaal om hun vinger winden
Ik zou het nog geen 5 minuten volhouden met zo'n type denk ikquote:Op zondag 21 december 2014 03:23 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Dit iddAl kan je hun ook maipuleren als de pest. Gooi er wat wodka in en je hebt de nacht van je leven. Tot ze aangifte doet van dingen waar ze die nacht nog zóveel zin in had
Loop er echt met een grote boog omheen tegenwoordig.
Dan moet je sowieso heul sterk in je schoenen staan hoorquote:Op zondag 21 december 2014 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het nog geen 5 minuten volhouden met zo'n type denk ik
Een normale vrouw lijkt me al een hele uitdaging, laat staan zo'n type met wie het echt de hele tijd een strijd is.quote:Op zondag 21 december 2014 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je sowieso heul sterk in je schoenen staan hoor
Iemand die sterk in z'n schoenen staat dumpt zo'n persoon na 2 dagenquote:Op zondag 21 december 2014 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je sowieso heul sterk in je schoenen staan hoor
Die beginnen er niet eens aan heb ik het idee.quote:Op zondag 21 december 2014 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die sterk in z'n schoenen staat dumpt zo'n persoon na 2 dagen
Hoezo zou je dat willenquote:Op zondag 21 december 2014 03:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Die beginnen er niet eens aan heb ik het idee.
Dure seks dan gezien de hoeveelheid stress het je oplevert.quote:
Weet het ook niet. Was toen een onzeker jochie die al blij was als ie aan gekeken werd door een vrouwquote:
tja en genoeg wanhopige jongens die dan toch een meisje willen. Ook al is ze totaal gestoordquote:Op zondag 21 december 2014 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dure seks dan gezien de hoeveelheid stress het je oplevert.
Dit iddquote:Op zondag 21 december 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tja en genoeg wanhopige jongens die dan toch een meisje willen. Ook al is ze totaal gestoord
ohquote:Op zondag 21 december 2014 03:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet het ook niet. Was toen een onzeker jochie die al blij was als ie aan gekeken werd door een vrouw
Sommige mannen trekken die chicks aan.quote:
Zou dat echt geen 1 uur trekkenquote:Op zondag 21 december 2014 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mannen trekken die chicks aan.
Ik heb ook een zwak voor een beetje twisted merk ik aan m'n exen. Altijd was er wel iets mis
Oh ik borderliners ook noet hoorquote:
Al ben ik ook wanhopig genoeg, maar als ik weet dat zo'n chick zware borderliner is wacht ik wel even.quote:
Tja tenzij je verliefd op dat meisje bent.quote:Op zondag 21 december 2014 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ging ze ook dreigen van "als je weg gaat bij me pleeg ik zelfmoord" zoals cliche borderliners
Want als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik graag een duwtje na geven.
Zou er niet verliefd op raken.quote:Op zondag 21 december 2014 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja tenzij je verliefd op dat meisje bent.
Wat deden ze bij jou dan?quote:Op zondag 21 december 2014 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik borderliners ook noet hoor
Dat was allemaal wel wat minder
Toen ik jong was heb ik wel keer zo"n gaar wijf soort van mee gehad, die ging zich snijden voor de webcamquote:Op zondag 21 december 2014 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ging ze ook dreigen van "als je weg gaat bij me pleeg ik zelfmoord" zoals cliche borderliners
Tja ze kunnen misschien in eerste instantie nog normaal overkomen waardoor je dat wel wordt. En daarna pas twisted, maar de verliefdheid blijft dan toch.quote:
Dan zou ik echt vies hard gaan trollen.quote:Op zondag 21 december 2014 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik jong was heb ik wel keer zo"n gaar wijf soort van mee gehad, die ging zich snijden voor de webcam
quote:Op zondag 21 december 2014 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
verticaal of horizontaal?quote:Op zondag 21 december 2014 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik jong was heb ik wel keer zo"n gaar wijf soort van mee gehad, die ging zich snijden voor de webcam
Meer mentale issuesquote:
ze durven toch nietquote:Op zondag 21 december 2014 03:32 schreef Divje het volgende:
Dat is snel af te leren overigens, als ze dreigen met snijden en ze doen dat overdwars, gewoon zeggen dat ze het in de lengte van hun arm moeten doen.
Horizontaal natuurlijkquote:
Daarom, meestal is het aandacht. Als je het aan gaat moedigen krabbelen ze terug. Of je hebt echt een gigantische ruziequote:
Depressief,drugs/drank, anorexiaquote:Op zondag 21 december 2014 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
onzeker dus?
En heftige emoties
Oh heb met allemaal leuke relatie gehad hoorquote:
En wat als je vriendin even in de knel zit met haar gevoelens, help je haar wel dan? Of troll je dan ookquote:Op zondag 21 december 2014 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zou erg slecht kunnen met vrouwen met echte mentale struggle
ben ik de persoon niet voor
Hoelang is dat geleden?quote:Op zondag 21 december 2014 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh heb met allemaal leuke relatie gehad hoorde laatste was alleen de druppel
In de knel zitten met gevoelens is totaal iets anders he.quote:Op zondag 21 december 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat als je vriendin even in de knel zit met haar gevoelens, help je haar wel dan? Of troll je dan ook
3 jaar geledenquote:
tja maar daar moet je ook wel over kunnen pratenquote:Op zondag 21 december 2014 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de knel zitten met gevoelens is totaal iets anders he.
Totaal onvergelijkbaar.quote:Op zondag 21 december 2014 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tja maar daar moet je ook wel over kunnen praten
net als met andere mentale struggles
Jawel. Maar geen serieuze relatie meer gehadquote:Op zondag 21 december 2014 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die tussentijd nooit meer gedate met chicks?
Door anorexia voelen ze zich lelijk, dan gaan ze snijden, voelen ze zich nog leleijker, krijgen ze stress van waardoor ze niks meer eten, voelen zich lelijk en zijn bang dat je ze verlaat, gaan snijden of aan de drugs. Je dumpt ze, ze worden depressief en gaan weer snijden.quote:
Uhuquote:Op zondag 21 december 2014 03:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Door anorexia voelen ze zich lelijk, dan gaan ze snijden, voelen ze zich nog leleijker, krijgen ze stress van waardoor ze niks meer eten, voelen zich lelijk en zijn bang dat je ze verlaat, gaan snijden of aan de drugs. Je dumpt ze, ze worden depressief en gaan weer snijden.
Het is 1 grote vicieuze cirkel.
Sloerie 😱quote:Op zondag 21 december 2014 03:39 schreef Divje het volgende:
Maar goed, nou scheren we ze wel een beetje over 1 kam.
Kende ook iemand die élk etalage-raam gebruikte als spiegel om te kijken of ze er nog goed uit zag. Als dat niet zo was ging ze aandacht zoeken bij een andere vent dan haar vriend
quote:Op zondag 21 december 2014 03:39 schreef Divje het volgende:
Maar goed, nou scheren we ze wel een beetje over 1 kam.
Kende ook iemand die élk etalage-raam gebruikte als spiegel om te kijken of ze er nog goed uit zag. Als dat niet zo was ging ze aandacht zoeken bij een andere vent dan haar vriend
Sletquote:Op zondag 21 december 2014 03:41 schreef Etsu het volgende:
Hallo
Ik heb net met n jongen gezoend en nu zit ik op een bankje omdat iedereen spoorloos is
FOK! is mijn leven
Helemaal alleen op een bankje?quote:Op zondag 21 december 2014 03:41 schreef Etsu het volgende:
Hallo
Ik heb net met n jongen gezoend en nu zit ik op een bankje omdat iedereen spoorloos is
FOK! is mijn leven
Hey Etsuquote:Op zondag 21 december 2014 03:41 schreef Etsu het volgende:
Hallo
FOK! is mijn leven
quote:
Iddquote:
Wie zegt dat?quote:Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Etsu
Dus Pax en jij hebben een open relatie?
Die is best slankquote:
Ik heb een leuk liedje voor je.quote:Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik had net een harde woordwisseling met Pax, waar flinke scheldwoorden uitkwamen.
Oh, wat vervelend, ik dacht net dat ik de vrede had gesticht.quote:Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik had net een harde woordwisseling met Pax, waar flinke scheldwoorden uitkwamen.
Ik kom je wel halen.quote:
Een harde Pax klinkt toch niet verkeerd?quote:Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Dat is absoluut een feit.quote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Johannes heeft de beste moeder hier!
Ik snap ook niet wat Paxcon van mij verwacht maar ik ga vanuit dat het niet serieus was.quote:Op zondag 21 december 2014 03:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, wat vervelend, ik dacht net dat ik de vrede had gesticht.
[..]
Ik kom je wel halen.
Ik neem aan dat je nasikunsten van moeders kant komen.quote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit.
Kom naar woerden, over kwartiertje gaat laatste bus xxquote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat Paxcon van mij verwacht maar ik ga vanuit dat het niet serieus was.We gaan hoe dan ook naar Dublin.
En oke. Ik ben in Winkel van Sinkel in Utrecht.
Fok-it komt je nu verkrachten!quote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef Etsu het volgende:
Misschien heeft Pax teveel alcohol gehad en dan zeg je wel eens dingen waar je later spijt van krijgt.quote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat Paxcon van mij verwacht maar ik ga vanuit dat het niet serieus was.We gaan hoe dan ook naar Dublin.
Denk het wel, alhoewel mijn vader in zijn studententijd ook een prima nasi op tafel zette.quote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nasikunsten van moeders kant komen.
Ik haat je dus nee xxquote:Op zondag 21 december 2014 03:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom naar woerden, over kwartiertje gaat laatste bus xx
2 minuten werk manquote:Op zondag 21 december 2014 03:47 schreef Insomnia_ het volgende:
pfffffffff moet nog jonko draaien ook maar ben te moe pfffff
Dat zou ik nooit doen, dat weet je. Ik zou dan ook het beste relatiemateriaal voor je zijn.quote:
Pax heeft altijd teveel alcohol op. Zoals met vodka van de week.quote:Op zondag 21 december 2014 03:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft Pax teveel alcohol gehad en dan zeg je wel eens dingen waar je later spijt van krijgt.
Oh ja, dan moet je niet naar Utrecht gaan, je weet dat het in Groningen véél gezelliger is.
Misschien kun je terugrijden met de auto?quote:Op zondag 21 december 2014 03:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax heeft altijd teveel alcohol op. Zoals met vodka van de week.
Levensgevaarlijk bezig, die jongen.
En ik mis GroningenOm kwart voor 7 1ste trein terug.
Je krijgt een stijve piemel nu je dit lees dus je houdt van me xxquote:
Haatseks tochquote:Op zondag 21 december 2014 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt een stijve piemel nu je dit lees dus je houdt van me xx
Dit kloptquote:Op zondag 21 december 2014 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen, dat weet je. Ik zou dan ook het beste relatiemateriaal voor je zijn.
Die sloeg de wodka in hoog tempo achter over, dat konden wij niet bijhouden.quote:Op zondag 21 december 2014 03:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax heeft altijd teveel alcohol op. Zoals met vodka van de week.
Levensgevaarlijk bezig, die jongen.
En ik mis GroningenOm kwart voor 7 1ste trein terug.
Elan is gekquote:Op zondag 21 december 2014 03:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als je jonger bent dat 12 jaar.
(Elan vindt dit leuk)
Voor iemand met perfecte genen verwacht ik wel wat originelersquote:Op zondag 21 december 2014 03:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als je jonger bent dat 12 jaar.
(Elan vindt dit leuk)
Mijn auto is in Groningenquote:Op zondag 21 december 2014 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je terugrijden met de auto?
Eh neequote:Op zondag 21 december 2014 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt een stijve piemel nu je dit lees dus je houdt van me xx
Ik dacht dat jij zo'n kinderachtig grapje wel op prijs zou stellenquote:Op zondag 21 december 2014 03:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor iemand met perfecte genen verwacht ik wel wat originelers
Ik neem aan dat je rond half 10 op CS op mij wacht.quote:Op zondag 21 december 2014 03:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die sloeg de wodka in hoog tempo achter over, dat konden wij niet bijhouden.
Tot straks dan maar!
Jointje roken met je wijffie, heerlijk man. Jaloersquote:Op zondag 21 december 2014 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch maar joint draaien omdat mn vriendin aandringt pfffff ik ben de vrouw in de relatie
Lief van jequote:Op zondag 21 december 2014 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helaas. Als ik kon vliegen kwam ik je halen
opzichquote:Op zondag 21 december 2014 03:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Jointje roken met je wijffie, heerlijk man. Jaloers
Als jij er nog om kan lachen vind ik het goedquote:Op zondag 21 december 2014 03:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n kinderachtig grapje wel op prijs zou stellen![]()
Ik zal er op dezelfde manier zijn zoals jij er laatst ook voor me was op CS.quote:Op zondag 21 december 2014 03:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je rond half 10 op CS op mij wacht.
Lekker kleffen in de hbl-sc straksquote:
Zie je danquote:Op zondag 21 december 2014 03:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal er op dezelfde manier zijn zoals jij er laatst ook voor me was op CS.
Ik kan altijd om mijn eigen posts lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij er nog om kan lachen vind ik het goed
Dit heb ik serieus wel eensquote:Op zondag 21 december 2014 03:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan altijd om mijn eigen posts lachen.
quote:Op zondag 21 december 2014 03:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie je dan!
Ik hou van je, Johannes. Meer dan van Paxcon.
Zeker. Dan geef ik mezelf een schouderklopje.quote:Op zondag 21 december 2014 03:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je er weer eens een linkse rakker van langs hebt gegeven zeker?
Hoezo? Ik ga zo vaak stuk om FOK!quote:Op zondag 21 december 2014 03:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet soms ook lachen om FOK!. Erg genant.
Tja ik zit niet alleen op m'n kamer helaas.quote:Op zondag 21 december 2014 03:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga zo vaak stuk om FOK!
Paxjecon Nickgod FC Groningen Michael de Leeuw Paxie Pacman Paxinator PaxGodquote:Op zondag 21 december 2014 03:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Paxcon mag dit niet weten, oke?
Paxcon, pax, paxje, paxxie
Snap niet dat je je vriendin niet gewoon over fok verteldquote:Op zondag 21 december 2014 03:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet soms ook lachen om FOK!. Erg genant.
Zie alleen maar nadelen.quote:Op zondag 21 december 2014 03:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap niet dat je je vriendin niet gewoon over fok verteld
Zit ook wel eens op FOK! op school en dan lach ik ook.quote:Op zondag 21 december 2014 03:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja ik zit niet alleen op m'n kamer helaas.
quote:Op zondag 21 december 2014 03:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg dat het een rechts bolwerk is.
Ik vermoed het. Ik weet het niet zeker.quote:Op zondag 21 december 2014 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zei toch laatst dat je vriendin wist dat je op FOK! zat
Je zit 40-45 uur per dag online, ze zal het heus wel een keer voorbij xien komenquote:
dat deed ik altijd alquote:
Misschien heeft ze wel een keer je browsergeschiedenis doorzocht. En maakte ze zich zorgen toen er helemaal geen porno te vinden was in al die nachten doorhalen.quote:Op zondag 21 december 2014 03:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vermoed het. Ik weet het niet zeker.
Dat staat er inderdaad niet in.quote:Op zondag 21 december 2014 03:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een keer je browsergeschiedenis doorzocht. En maakte ze zich zorgen toen er helemaal geen porno te vinden was in al die nachten doorhalen.
Wat doe je nog meer dan?quote:Op zondag 21 december 2014 03:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat deed ik altijd al
maar ben maar weinig op FOK! getabed verder
Als ze mijn username ziet denkt ze dat hem om een kunstforum gaat.quote:Op zondag 21 december 2014 03:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zit 40-45 uur per dag online, ze zal het heus wel een keer voorbij xien komen
Maar zit ze niet naast je op de bank dan ofzo? En dan kijkt ze af en toe met een schuin oog meequote:
Wat zou ze denken als ze Smegmanus ziet?quote:Op zondag 21 december 2014 03:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze mijn username ziet denkt ze dat hem om een kunstforum gaat.
Dat denkt ze sowieso al als ze je UI ziet danquote:Op zondag 21 december 2014 03:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze mijn username ziet denkt ze dat hem om een kunstforum gaat.
Nog nooit in m'n leven porno gekeken is nog handiger, nou nu lieg ik. Maar vaak zal het niet zijn geweest.quote:Op zondag 21 december 2014 03:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Handig hè die privévensters van firefox
daarom denk ik dat ze het kentquote:Op zondag 21 december 2014 03:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zit ze niet naast je op de bank dan ofzo? En dan kijkt ze af en toe met een schuin oog mee
Irc? Met wie chat jij?quote:Op zondag 21 december 2014 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
skype, 4chan, reddit, steam, irc
Zelfs geen CzechCastingCouch?quote:Op zondag 21 december 2014 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog nooit in m'n leven porno gekeken is nog handiger, nou nu lieg ik. Maar vaak zal het niet zijn geweest.
bijzonder weinig tegenwoordig, meer paar irc kanalen waar ik al sinds m'n 10e dagelijks in zit. ben altijd online maar denk maar af en toe gesprek met mensen van toen.quote:
Vind het goed te doen.quote:Op zondag 21 december 2014 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Reddit echt een onoverzichtelijke site.
Ga je dan ook cammen?quote:Op zondag 21 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bijzonder weinig tegenwoordig, meer paar irc kanalen waar ik al sinds m'n 10e dagelijks in zit. ben altijd online maar denk maar af en toe gesprek met mensen van toen.
Mijn broer liet wel eens wat zien, maar die vormgeving van die site vind ik echt vreselijk irritant.quote:Op zondag 21 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het goed te doen.
maar kom alleen op de reddits van niveau.
Diezelfde mensen ken je al vanaf je 10de?quote:Op zondag 21 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bijzonder weinig tegenwoordig, meer paar irc kanalen waar ik al sinds m'n 10e dagelijks in zit. ben altijd online maar denk maar af en toe gesprek met mensen van toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |