Is het seizoen afgelopen trouwens?quote:Op zondag 21 december 2014 03:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind dit seizoen eigenlijk het beste qua spanning en sensatie. Op dat lelijke kind na dan. Die kan serieus een hele aflevering verpesten
God, wat is zij lelijk danquote:
wtfquote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef Divje het volgende:
[..]
God, wat is zij lelijk dan
Wel goed gespeeldZo keek m'n ex ook wel eens
Nog 1 afleveringquote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het seizoen afgelopen trouwens?
Ze doet me heel erg hier aan denkenquote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef Divje het volgende:
[..]
God, wat is zij lelijk dan
Wel goed gespeeldZo keek m'n ex ook wel eens
Het zal je verbazen waar iemand met Borderline compleet over kan flippenquote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf![]()
dan moet je wel iets goeds verkeerd gedaan hebben
Van het spel ja.quote:Op zondag 21 december 2014 03:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Genoten van het geluid?
Of wat anders....
...
Geef eens een leuk voorbeeld.quote:Op zondag 21 december 2014 03:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Het zal je verbazen waar iemand met Borderline compleet over kan flippen
WAT SPEEL JE DANquote:Op zondag 21 december 2014 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van het spel ja.
Dat is het postieve als je nooit gamed. Helemaal enthousiast alles
GTA 5 DAHquote:
Hij is bijna net zo geil als Kayaquote:
Dieren in GTA? OMGquote:Op zondag 21 december 2014 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo geil als Kaya
Ik heb alleen wel een lieve hont aangeredenEn toen bijna een hert maar die heb ik met moeite ontweken
Nee. Ik ga geen dieren vermoorden in GTAquote:Op zondag 21 december 2014 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dieren in GTA? OMG
En ze dan gaan ontwijken en niet yolo keihard overal overheen scheuren
Mensen zijn ook dieren.quote:Op zondag 21 december 2014 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik ga geen dieren vermoorden in GTA
Bedankt, nu wil ik het ook spelenquote:Op zondag 21 december 2014 03:12 schreef Fok-it het volgende:
En fucking realistisch ook, die wereld, zoo nice![]()
En vorige gta`s reden auto`s na een flinke aanrijding gewoon verder, ik had net een flinke botsing met een auto, dus ik stapte uit, ging kijken, lag die vent dood (of bewusteloos) met z`n hoofd tegen het stuurNiet heel leuk verder maar wel realistisch
Ja maar ik ben niet objectief als het op dieren aankomt. Zelfs in spelletjes niet.quote:
Nog steeds ouf of the question inderdaadquote:Op zondag 21 december 2014 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt, nu wil ik het ook spelen
Lopen er al kinderen op straat of mag je daar nog niet mee spelen?
quote:Op zondag 21 december 2014 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik ga geen dieren vermoorden in GTA
Nee snap ik.quote:Op zondag 21 december 2014 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet objectief als het op dieren aankomt. Zelfs in spelletjes niet.
Kreeg ook meteen commentaar van omstanders toen ik die hond aanreed
Ja vind dat onnodigquote:
Huizen kopen kon toch altijd al? Gewoon appartement krijgen na missie etc.quote:Op zondag 21 december 2014 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog steeds ouf of the question inderdaad
Vind het ook jammer dat je geen huizen kan kopen enzo. Volgens mij kan dat wel online
Omg kan je daar katten en honden aaien?quote:Op zondag 21 december 2014 03:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee snap ik.
In Assassins Creed ging ik altijd de katten en honden aaien op straatEn vond ik het wreed om een beest te moeten slachten
Nee mensen zijn juist leuk om doormidden te zagen op straat. Of doe je dat nooit?quote:Op zondag 21 december 2014 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vind dat onnodig![]()
Mensen ook wel maar ja
Ja, misschien dat wel. Weet nietquote:Op zondag 21 december 2014 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huizen kopen kon toch altijd al? Gewoon appartement krijgen na missie etc.
Haha, dat gevoel is echt al jaren geledenquote:Op zondag 21 december 2014 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van het spel ja.
Dat is het postieve als je nooit gamed. Helemaal enthousiast alles
Uhhmm.quote:
Ja die lopen continu op straat. En je moet dus ook vechten met wolven en jaguars etc. En kleinere beesten als konijnen schieten en slachten.quote:Op zondag 21 december 2014 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omg kan je daar katten en honden aaien?![]()
Ik ging net wel vechten op straatquote:Op zondag 21 december 2014 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee mensen zijn juist leuk om doormidden te zagen op straat. Of doe je dat nooit?
Rij je alleen maar rondjes daar
in welke ac?quote:Op zondag 21 december 2014 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die lopen continu op straat. En je moet dus ook vechten met wolven en jaguars etc. En kleinere beesten als konijnen schieten en slachten.
Het is vooral heel vervelend voor die persoon zelf natuurlijk. Dat je meteen overal jaloers op bent en die woedeaanvallen krijgtquote:Op zondag 21 december 2014 03:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Uhhmm.
Nouja, heel simpel voorbeeld. Ben niet zo goed in leuke verhaaltjes.
Flippen omdat je 'hoi' tegen een cassière zegt omdat je je boodschappen af wil rekenen (jaloers). Maar dan ook echt alle boodschappen richting andere kassa's gooien, ook de boodschappen van degene die achter je staat te wachten. Ook met zo'n hoofd als Carrie in Homeland. Schreeuwen dat ze deed
Sta je dan. Ik ben de winkel uit gelopen en heb de bus naar huis gepakt. Staat ze later voor de deur met alle boodschappen en excuses dat het niet zo gemeend was. Tyf een eind op.
Zekerquote:Op zondag 21 december 2014 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vooral heel vervelend voor die persoon zelf natuurlijk. Dat je meteen overal jaloers op bent en die woedeaanvallen krijgt
Ik. Maar toen ik net uit ziekenhuis kwam, begon zo`n ambulancebroeder mij te duwen omdat ik te dichtbij stondquote:Op zondag 21 december 2014 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begon jij of begonnen zij?
[..]
Vanaf AC 3
Hoe hou je het volquote:Op zondag 21 december 2014 03:20 schreef Divje het volgende:
[..]
ZekerMaarja, je staat er op dat moment zo bij van 'WTF gebeurt me hier'. En het trekt altijd aandacht.
Lijkt me ook niet iets waar ik graag aan zou beginnen neequote:Op zondag 21 december 2014 03:20 schreef Divje het volgende:
[..]
ZekerMaarja, je staat er op dat moment zo bij van 'WTF gebeurt me hier'. En het trekt altijd aandacht.
Heb achteraf echt geen ideequote:
Meteen neerknuppelen als een klein zeehondje.quote:Op zondag 21 december 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik. Maar toen ik net uit ziekenhuis kwam, begon zo`n ambulancebroeder mij te duwen omdat ik te dichtbij stond![]()
Ik dacht echt wtf
helemaal achter me aan rennen
Was ze lekker wild in bed?quote:Op zondag 21 december 2014 03:21 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Heb achteraf echt geen ideeseks was wel goed, zal 't wel zijn geweest
kon alles flikken wat dat betreft.
Ze zijn vurig hequote:Op zondag 21 december 2014 03:21 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Heb achteraf echt geen ideeseks was wel goed, zal 't wel zijn geweest
kon alles flikken wat dat betreft.
quote:
Dit iddquote:Op zondag 21 december 2014 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn vurig heIn bed zal het niet verkeerd zijn geweest nee. Die mensen zijn zo sick manipulatief, die kunnen je helemaal om hun vinger winden
Ik zou het nog geen 5 minuten volhouden met zo'n type denk ikquote:Op zondag 21 december 2014 03:23 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Dit iddAl kan je hun ook maipuleren als de pest. Gooi er wat wodka in en je hebt de nacht van je leven. Tot ze aangifte doet van dingen waar ze die nacht nog zóveel zin in had
Loop er echt met een grote boog omheen tegenwoordig.
Dan moet je sowieso heul sterk in je schoenen staan hoorquote:Op zondag 21 december 2014 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het nog geen 5 minuten volhouden met zo'n type denk ik
Een normale vrouw lijkt me al een hele uitdaging, laat staan zo'n type met wie het echt de hele tijd een strijd is.quote:Op zondag 21 december 2014 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je sowieso heul sterk in je schoenen staan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |