Is het seizoen afgelopen trouwens?quote:Op zondag 21 december 2014 03:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind dit seizoen eigenlijk het beste qua spanning en sensatie. Op dat lelijke kind na dan. Die kan serieus een hele aflevering verpesten
God, wat is zij lelijk danquote:
wtfquote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef Divje het volgende:
[..]
God, wat is zij lelijk dan
Wel goed gespeeldZo keek m'n ex ook wel eens
Nog 1 afleveringquote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het seizoen afgelopen trouwens?
Ze doet me heel erg hier aan denkenquote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef Divje het volgende:
[..]
God, wat is zij lelijk dan
Wel goed gespeeldZo keek m'n ex ook wel eens
Het zal je verbazen waar iemand met Borderline compleet over kan flippenquote:Op zondag 21 december 2014 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf![]()
dan moet je wel iets goeds verkeerd gedaan hebben
Van het spel ja.quote:Op zondag 21 december 2014 03:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Genoten van het geluid?
Of wat anders....
...
Geef eens een leuk voorbeeld.quote:Op zondag 21 december 2014 03:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Het zal je verbazen waar iemand met Borderline compleet over kan flippen
WAT SPEEL JE DANquote:Op zondag 21 december 2014 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van het spel ja.
Dat is het postieve als je nooit gamed. Helemaal enthousiast alles
GTA 5 DAHquote:
Hij is bijna net zo geil als Kayaquote:
Dieren in GTA? OMGquote:Op zondag 21 december 2014 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is bijna net zo geil als Kaya
Ik heb alleen wel een lieve hont aangeredenEn toen bijna een hert maar die heb ik met moeite ontweken
Nee. Ik ga geen dieren vermoorden in GTAquote:Op zondag 21 december 2014 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dieren in GTA? OMG
En ze dan gaan ontwijken en niet yolo keihard overal overheen scheuren
Mensen zijn ook dieren.quote:Op zondag 21 december 2014 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik ga geen dieren vermoorden in GTA
Bedankt, nu wil ik het ook spelenquote:Op zondag 21 december 2014 03:12 schreef Fok-it het volgende:
En fucking realistisch ook, die wereld, zoo nice![]()
En vorige gta`s reden auto`s na een flinke aanrijding gewoon verder, ik had net een flinke botsing met een auto, dus ik stapte uit, ging kijken, lag die vent dood (of bewusteloos) met z`n hoofd tegen het stuurNiet heel leuk verder maar wel realistisch
Ja maar ik ben niet objectief als het op dieren aankomt. Zelfs in spelletjes niet.quote:
Nog steeds ouf of the question inderdaadquote:Op zondag 21 december 2014 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt, nu wil ik het ook spelen
Lopen er al kinderen op straat of mag je daar nog niet mee spelen?
quote:Op zondag 21 december 2014 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik ga geen dieren vermoorden in GTA
Nee snap ik.quote:Op zondag 21 december 2014 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet objectief als het op dieren aankomt. Zelfs in spelletjes niet.
Kreeg ook meteen commentaar van omstanders toen ik die hond aanreed
Ja vind dat onnodigquote:
Huizen kopen kon toch altijd al? Gewoon appartement krijgen na missie etc.quote:Op zondag 21 december 2014 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog steeds ouf of the question inderdaad
Vind het ook jammer dat je geen huizen kan kopen enzo. Volgens mij kan dat wel online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |