Mensen met dat idee zijn zo dom als een zak uienquote:Op zondag 21 december 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
lol iemand op whatsapp zegt dat we allemaal gelijk aan elkaar zijn
zoiets zei ik ook alquote:Op zondag 21 december 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen met dat idee zijn zo dom als een zak uien
Op wat voor manier dan?quote:Op zondag 21 december 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
lol iemand op whatsapp zegt dat we allemaal gelijk aan elkaar zijn
Nee hoe mensen gelijk aan elkaar zijn.quote:
Dat is niet hezelfde als gelijk zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het iets is dat iedereen gelijke rechten hoort te hebben lijkt het me logisch.
Ik zei Pertinent onwaar en toen zei ze Je bent niet hoog met je moeilijke worden. We zijn allemaal gelijk aan elkaarquote:Op zondag 21 december 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoe mensen gelijk aan elkaar zijn.
Als het iets is dat iedereen gelijke rechten hoort te hebben lijkt het me logisch.
Zeg dan wat hij wel bedoelt.quote:Op zondag 21 december 2014 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet hezelfde als gelijk zijn.
Dat is gelijkwaardigheid.
Als iemand zegt dat we allemaal gelijk zijn is dat simpelweg onwaar.quote:
Ooh ze is kankerdom dus.quote:Op zondag 21 december 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zei Pertinent onwaar en toen zei ze Je bent niet hoog met je moeilijke worden. We zijn allemaal gelijk aan elkaar
Ja op basis van kwaliteiten sowieso niet nee.quote:Op zondag 21 december 2014 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat we allemaal gelijk zijn is dat simpelweg onwaar.
Nee, er zijn echt mensen die geloven dat we allemaal gelijk zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja op basis van kwaliteiten sowieso niet nee.
Maar dat is toch logisch.
preciesquote:Op zondag 21 december 2014 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor niveau opleiding je doet zegt dus echt helemaal niks over hoe slim je bent.
Het zegt wel wat hoor. Al zijn er helaas op elk niveau een enorme hoeveelheid dom volk.quote:Op zondag 21 december 2014 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor niveau opleiding je doet zegt dus echt helemaal niks over hoe slim je bent.
nee gelukkig niequote:Op zondag 21 december 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is dat mokkel dan? Je crush?
Ga gewoon niet om met die mensen. Die helpen je namelijk nergens bij in het leven, zulk voklquote:Op zondag 21 december 2014 02:22 schreef Fylax het volgende:
ze zegt nu
Waarom zou datniet zijn? We zijn allemaal mensen
Wat we ook doen we blijven mensen
goed ideequote:Op zondag 21 december 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga gewoon niet om met die mensen. Die helpen je namelijk nergens bij in het leven, zulk vokl
Tja genoeg domme mensen meegemaakt op vwo en havo en mensen die slimmer waren die van het vmbo kwamen.quote:Op zondag 21 december 2014 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zegt wel wat hoor. Al zijn er helaas op elk niveau een enorme hoeveelheid dom volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |