SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
(she/her)
En daar zit er een verschil in en zegt het dus wel wat.quote:Op zondag 21 december 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zegt alleen iets over hoe bereid je bent om veel te leren etc.
neenquote:Op zondag 21 december 2014 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar waarom praat je met haar?
Heeft ze een flinke voorgevel?
Veel kunnen leren zegt meer iets over je mentaliteit en discipline, maar niet zoveel over je kennis.quote:Op zondag 21 december 2014 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daar zit er een verschil in en zegt het dus wel wat.
Het bied verder geen garanties op iets qua intelligentie.
Iemand met meer intelligentie zal vaker inzien wat het nut van leren is.quote:Op zondag 21 december 2014 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel kunnen leren zegt meer iets over je mentaliteit en discipline, maar niet zoveel over je kennis.
ja dat kijk ik hahaquote:Op zondag 21 december 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fylax jij kijkt toch ook the Walking Dead?
Wat waren sommige mensen weer lachwekkend bezig daar
Heeft geen reet met intelligentie te maken.quote:Op zondag 21 december 2014 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand met meer intelligentie zal vaker inzien wat het nut van leren is.
De slimste mensen doen ook gewoon vwo terwijl ze aartslui zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft geen reet met intelligentie te maken.
Juist de slimste mensen die ik ken zijn aartslui.
iddquote:Op zondag 21 december 2014 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat dat lekkertje met wie ik wel naar Beth had willen gaan de pijp uitging.
Genoeg mensen die van het gymnasium zijn afgegaan omdat ze lui waren.quote:Op zondag 21 december 2014 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De slimste mensen doen ook gewoon vwo terwijl ze aartslui zijn.
Dan zijn ze niet heel slim.quote:Op zondag 21 december 2014 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Genoeg mensen die van het gymnasium zijn afgegaan omdat ze lui waren.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik word neergeschoten door de politie omdat ik iemand een klap heb verkochtuh oke
Amerikaans spel he.quote:Op zondag 21 december 2014 02:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik word neergeschoten door de politie omdat ik iemand een klap heb verkochtuh oke
En die priesterquote:
die man heeft echt wat te verbergenquote:Op zondag 21 december 2014 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die priesterWat een dom geval was dat. Mensen niet willen vermoorden omdat ze een kruisje om hadden. En die het de hele tijd over de Lord had die hij niet kwaad mocht doen.
Van mij mocht die heel snel aan de zombies gevoerd worden.
Nee. Want iedereen met een uitstekende intelligentie en algemene kennis doet vwo/gymnasium ook als ze hondslui zijn.quote:
Zal die ene brilzombie wel van kant hebben gemaakt.quote:
Er zitten inderdaad nog steeds wat foutjes in TWD.quote:Op zondag 21 december 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal die ene brilzombie wel van kant hebben gemaakt.
Sowieso achterlijk dat zo'n zombie tijden haar bril netjes op kan houden terwijl ze half door het water aan het rotten is
Goede serie he. Pfffff. Kan niet wachten tot het weer begint.quote:Op zondag 21 december 2014 02:32 schreef Divje het volgende:
Fylax ik wil jou bedanken dat je ooit de tip gaf om The 100 te kijken
Niet iedereen dus, want ik ken mensen die daar niet mee door zijn gegaan. Het kernpunt is vooral mentaliteit. En mentaliteit heeft echt geen ene reet met intelligentie te maken.quote:Op zondag 21 december 2014 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Want iedereen met een uitstekende intelligentie en algemene kennis doet vwo/gymnasium ook als ze hondslui zijn.
Is het nu weer afgelopen dan? Ben bij aflevering 8 van seizoen 2.quote:Op zondag 21 december 2014 02:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goede serie he. Pfffff. Kan niet wachten tot het weer begint.
Ongelooflijk veel fouten, is ook gewoon een B-serie. Maar kijkt opzich wel aardig weg.quote:Op zondag 21 december 2014 02:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad nog steeds wat foutjes in TWD.
Iemand die echt intelligent is red het voortgezet onderwijs echt wel zonder mentaliteit hoor. Het nievau is daar op elk niveau zo ontzettend laagquote:Op zondag 21 december 2014 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet iedereen dus, want ik ken mensen die daar niet mee door zijn gegaan. Het kernpunt is vooral mentaliteit. En mentaliteit heeft echt geen ene reet met intelligentie te maken.
Het is wel zo dat mensen met een laag IQ het zelfs met hard werken niet redden op een veel hoger niveau.
Nog echt ookquote:Op zondag 21 december 2014 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikaans spel he.
Je speelde zeker nog Franklin ook.
Midseason finale.quote:Op zondag 21 december 2014 02:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Is het nu weer afgelopen dan? Ben bij aflevering 8 van seizoen 2.
er komt een spinoff van twd hequote:Op zondag 21 december 2014 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ongelooflijk veel fouten, is ook gewoon een B-serie. Maar kijkt opzich wel aardig weg.
Ze mogen alleen wel een keer weg uit dat gebied waar ze nu zitten. Altijd maar die bossen rondom Atlanta
Ja maar het zegt dus zeker niet alles. Want met sommige VMBO'ers kan je beter gesprekken voeren over actuele zaken dan een VWO'er.quote:Op zondag 21 december 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die echt intelligent is red het voortgezet onderwijs echt wel zonder mentaliteit hoor. Het nievau is daar op elk niveau zo ontzettend laag
En dat laatste zorgt er al voor dat je sowieso iets kan zeggen over het evrband tussen niveau en iq.
quote:
Ah kutje. Ben verliefd op Eliza Taylor gewordenquote:
Sommige, maar over de hele linie zegt het wel wat.quote:Op zondag 21 december 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het zegt dus zeker niet alles. Want met sommige VMBO'ers kan je beter gesprekken voeren over actuele zaken dan een VWO'er.
Meesterlijk inderdaad. Jammer dat het maar bij één seizoen bleef.quote:
lekker wijf jaquote:Op zondag 21 december 2014 02:34 schreef Divje het volgende:
[..]Heerlijke serie
[..]
Ah kutje. Ben verliefd op Eliza Taylor geworden
Geen idee. Gewoon op een andere plek andere personages ander verhaal maar wel in het TWD universumquote:
Tja daar zullen de domme mensen wel hoger in aantal zijn, wat logisch is. Maar domme mensen komen echt van alle niveaus vandaan.quote:Op zondag 21 december 2014 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sommige, maar over de hele linie zegt het wel wat.
1 dag op vmbo je weet genoeg
In de hele geheel is vrijwel iedereen zo dom als een varkenquote:Op zondag 21 december 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja daar zullen de domme mensen wel hoger in aantal zijn, wat logisch is. Maar domme mensen komen echt van alle niveaus vandaan.
Octavia is eigenlijk nog leuker dan Eliza, maar dat komt door dat ordinaire koppie. Eliza is gewoon lekker geilquote:
Billy Bob Thorntonquote:Op zondag 21 december 2014 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meesterlijk inderdaad. Jammer dat het maar bij één seizoen bleef.
Al komt er wel een prequel geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |