Helemaal alleen op een bankje?quote:Op zondag 21 december 2014 03:41 schreef Etsu het volgende:
Hallo
Ik heb net met n jongen gezoend en nu zit ik op een bankje omdat iedereen spoorloos is
FOK! is mijn leven
Hey Etsuquote:Op zondag 21 december 2014 03:41 schreef Etsu het volgende:
Hallo
Ik heb net met n jongen gezoend en nu zit ik op een bankje omdat iedereen spoorloos is
FOK! is mijn leven
quote:
Iddquote:
Wie zegt dat?quote:Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Etsu
Dus Pax en jij hebben een open relatie?
Die is best slankquote:
Ik heb een leuk liedje voor je.quote:Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik had net een harde woordwisseling met Pax, waar flinke scheldwoorden uitkwamen.
Oh, wat vervelend, ik dacht net dat ik de vrede had gesticht.quote:Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik had net een harde woordwisseling met Pax, waar flinke scheldwoorden uitkwamen.
Ik kom je wel halen.quote:
Een harde Pax klinkt toch niet verkeerd?quote:Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Dat is absoluut een feit.quote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Johannes heeft de beste moeder hier!
Ik snap ook niet wat Paxcon van mij verwacht maar ik ga vanuit dat het niet serieus was.quote:Op zondag 21 december 2014 03:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, wat vervelend, ik dacht net dat ik de vrede had gesticht.
[..]
Ik kom je wel halen.
Ik neem aan dat je nasikunsten van moeders kant komen.quote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit.
Kom naar woerden, over kwartiertje gaat laatste bus xxquote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat Paxcon van mij verwacht maar ik ga vanuit dat het niet serieus was.We gaan hoe dan ook naar Dublin.
En oke. Ik ben in Winkel van Sinkel in Utrecht.
Fok-it komt je nu verkrachten!quote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef Etsu het volgende:
En oke. Ik ben in Winkel van Sinkel in Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |