Iemand die sterk in z'n schoenen staat dumpt zo'n persoon na 2 dagenquote:Op zondag 21 december 2014 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je sowieso heul sterk in je schoenen staan hoor
Die beginnen er niet eens aan heb ik het idee.quote:Op zondag 21 december 2014 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand die sterk in z'n schoenen staat dumpt zo'n persoon na 2 dagen
Hoezo zou je dat willenquote:Op zondag 21 december 2014 03:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Die beginnen er niet eens aan heb ik het idee.
Dure seks dan gezien de hoeveelheid stress het je oplevert.quote:
Weet het ook niet. Was toen een onzeker jochie die al blij was als ie aan gekeken werd door een vrouwquote:
tja en genoeg wanhopige jongens die dan toch een meisje willen. Ook al is ze totaal gestoordquote:Op zondag 21 december 2014 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dure seks dan gezien de hoeveelheid stress het je oplevert.
Dit iddquote:Op zondag 21 december 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tja en genoeg wanhopige jongens die dan toch een meisje willen. Ook al is ze totaal gestoord
ohquote:Op zondag 21 december 2014 03:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet het ook niet. Was toen een onzeker jochie die al blij was als ie aan gekeken werd door een vrouw
Sommige mannen trekken die chicks aan.quote:
Zou dat echt geen 1 uur trekkenquote:Op zondag 21 december 2014 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige mannen trekken die chicks aan.
Ik heb ook een zwak voor een beetje twisted merk ik aan m'n exen. Altijd was er wel iets mis
Oh ik borderliners ook noet hoorquote:
Al ben ik ook wanhopig genoeg, maar als ik weet dat zo'n chick zware borderliner is wacht ik wel even.quote:
Tja tenzij je verliefd op dat meisje bent.quote:Op zondag 21 december 2014 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ging ze ook dreigen van "als je weg gaat bij me pleeg ik zelfmoord" zoals cliche borderliners
Want als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik graag een duwtje na geven.
Zou er niet verliefd op raken.quote:Op zondag 21 december 2014 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja tenzij je verliefd op dat meisje bent.
Wat deden ze bij jou dan?quote:Op zondag 21 december 2014 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik borderliners ook noet hoor
Dat was allemaal wel wat minder
Toen ik jong was heb ik wel keer zo"n gaar wijf soort van mee gehad, die ging zich snijden voor de webcamquote:Op zondag 21 december 2014 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
ging ze ook dreigen van "als je weg gaat bij me pleeg ik zelfmoord" zoals cliche borderliners
Tja ze kunnen misschien in eerste instantie nog normaal overkomen waardoor je dat wel wordt. En daarna pas twisted, maar de verliefdheid blijft dan toch.quote:
Dan zou ik echt vies hard gaan trollen.quote:Op zondag 21 december 2014 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik jong was heb ik wel keer zo"n gaar wijf soort van mee gehad, die ging zich snijden voor de webcam
quote:Op zondag 21 december 2014 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
verticaal of horizontaal?quote:Op zondag 21 december 2014 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik jong was heb ik wel keer zo"n gaar wijf soort van mee gehad, die ging zich snijden voor de webcam
Meer mentale issuesquote:
ze durven toch nietquote:Op zondag 21 december 2014 03:32 schreef Divje het volgende:
Dat is snel af te leren overigens, als ze dreigen met snijden en ze doen dat overdwars, gewoon zeggen dat ze het in de lengte van hun arm moeten doen.
Horizontaal natuurlijkquote:
Daarom, meestal is het aandacht. Als je het aan gaat moedigen krabbelen ze terug. Of je hebt echt een gigantische ruziequote:
Depressief,drugs/drank, anorexiaquote:Op zondag 21 december 2014 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
onzeker dus?
En heftige emoties
Oh heb met allemaal leuke relatie gehad hoorquote:
En wat als je vriendin even in de knel zit met haar gevoelens, help je haar wel dan? Of troll je dan ookquote:Op zondag 21 december 2014 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zou erg slecht kunnen met vrouwen met echte mentale struggle
ben ik de persoon niet voor
Hoelang is dat geleden?quote:Op zondag 21 december 2014 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh heb met allemaal leuke relatie gehad hoorde laatste was alleen de druppel
In de knel zitten met gevoelens is totaal iets anders he.quote:Op zondag 21 december 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat als je vriendin even in de knel zit met haar gevoelens, help je haar wel dan? Of troll je dan ook
3 jaar geledenquote:
tja maar daar moet je ook wel over kunnen pratenquote:Op zondag 21 december 2014 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de knel zitten met gevoelens is totaal iets anders he.
Totaal onvergelijkbaar.quote:Op zondag 21 december 2014 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
tja maar daar moet je ook wel over kunnen praten
net als met andere mentale struggles
Jawel. Maar geen serieuze relatie meer gehadquote:Op zondag 21 december 2014 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die tussentijd nooit meer gedate met chicks?
Door anorexia voelen ze zich lelijk, dan gaan ze snijden, voelen ze zich nog leleijker, krijgen ze stress van waardoor ze niks meer eten, voelen zich lelijk en zijn bang dat je ze verlaat, gaan snijden of aan de drugs. Je dumpt ze, ze worden depressief en gaan weer snijden.quote:
Uhuquote:Op zondag 21 december 2014 03:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Door anorexia voelen ze zich lelijk, dan gaan ze snijden, voelen ze zich nog leleijker, krijgen ze stress van waardoor ze niks meer eten, voelen zich lelijk en zijn bang dat je ze verlaat, gaan snijden of aan de drugs. Je dumpt ze, ze worden depressief en gaan weer snijden.
Het is 1 grote vicieuze cirkel.
Sloerie 😱quote:Op zondag 21 december 2014 03:39 schreef Divje het volgende:
Maar goed, nou scheren we ze wel een beetje over 1 kam.
Kende ook iemand die élk etalage-raam gebruikte als spiegel om te kijken of ze er nog goed uit zag. Als dat niet zo was ging ze aandacht zoeken bij een andere vent dan haar vriend
quote:Op zondag 21 december 2014 03:39 schreef Divje het volgende:
Maar goed, nou scheren we ze wel een beetje over 1 kam.
Kende ook iemand die élk etalage-raam gebruikte als spiegel om te kijken of ze er nog goed uit zag. Als dat niet zo was ging ze aandacht zoeken bij een andere vent dan haar vriend
Sletquote:Op zondag 21 december 2014 03:41 schreef Etsu het volgende:
Hallo
Ik heb net met n jongen gezoend en nu zit ik op een bankje omdat iedereen spoorloos is
FOK! is mijn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |