Helemaal alleen op een bankje?quote:Op zondag 21 december 2014 03:41 schreef Etsu het volgende:
Hallo
Ik heb net met n jongen gezoend en nu zit ik op een bankje omdat iedereen spoorloos is
FOK! is mijn leven
Hey Etsuquote:Op zondag 21 december 2014 03:41 schreef Etsu het volgende:
Hallo
Ik heb net met n jongen gezoend en nu zit ik op een bankje omdat iedereen spoorloos is
FOK! is mijn leven
quote:
Iddquote:
Wie zegt dat?quote:Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Etsu
Dus Pax en jij hebben een open relatie?
Die is best slankquote:
Ik heb een leuk liedje voor je.quote:Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik had net een harde woordwisseling met Pax, waar flinke scheldwoorden uitkwamen.
Oh, wat vervelend, ik dacht net dat ik de vrede had gesticht.quote:Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik had net een harde woordwisseling met Pax, waar flinke scheldwoorden uitkwamen.
Ik kom je wel halen.quote:
Een harde Pax klinkt toch niet verkeerd?quote:Op zondag 21 december 2014 03:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Dat is absoluut een feit.quote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Johannes heeft de beste moeder hier!
Ik snap ook niet wat Paxcon van mij verwacht maar ik ga vanuit dat het niet serieus was.quote:Op zondag 21 december 2014 03:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, wat vervelend, ik dacht net dat ik de vrede had gesticht.
[..]
Ik kom je wel halen.
Ik neem aan dat je nasikunsten van moeders kant komen.quote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit.
Kom naar woerden, over kwartiertje gaat laatste bus xxquote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat Paxcon van mij verwacht maar ik ga vanuit dat het niet serieus was.We gaan hoe dan ook naar Dublin.
En oke. Ik ben in Winkel van Sinkel in Utrecht.
Fok-it komt je nu verkrachten!quote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef Etsu het volgende:
Misschien heeft Pax teveel alcohol gehad en dan zeg je wel eens dingen waar je later spijt van krijgt.quote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat Paxcon van mij verwacht maar ik ga vanuit dat het niet serieus was.We gaan hoe dan ook naar Dublin.
Denk het wel, alhoewel mijn vader in zijn studententijd ook een prima nasi op tafel zette.quote:Op zondag 21 december 2014 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nasikunsten van moeders kant komen.
Ik haat je dus nee xxquote:Op zondag 21 december 2014 03:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom naar woerden, over kwartiertje gaat laatste bus xx
2 minuten werk manquote:Op zondag 21 december 2014 03:47 schreef Insomnia_ het volgende:
pfffffffff moet nog jonko draaien ook maar ben te moe pfffff
Dat zou ik nooit doen, dat weet je. Ik zou dan ook het beste relatiemateriaal voor je zijn.quote:
Pax heeft altijd teveel alcohol op. Zoals met vodka van de week.quote:Op zondag 21 december 2014 03:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft Pax teveel alcohol gehad en dan zeg je wel eens dingen waar je later spijt van krijgt.
Oh ja, dan moet je niet naar Utrecht gaan, je weet dat het in Groningen véél gezelliger is.
Misschien kun je terugrijden met de auto?quote:Op zondag 21 december 2014 03:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax heeft altijd teveel alcohol op. Zoals met vodka van de week.
Levensgevaarlijk bezig, die jongen.
En ik mis GroningenOm kwart voor 7 1ste trein terug.
Je krijgt een stijve piemel nu je dit lees dus je houdt van me xxquote:
Haatseks tochquote:Op zondag 21 december 2014 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt een stijve piemel nu je dit lees dus je houdt van me xx
Dit kloptquote:Op zondag 21 december 2014 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen, dat weet je. Ik zou dan ook het beste relatiemateriaal voor je zijn.
Die sloeg de wodka in hoog tempo achter over, dat konden wij niet bijhouden.quote:Op zondag 21 december 2014 03:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax heeft altijd teveel alcohol op. Zoals met vodka van de week.
Levensgevaarlijk bezig, die jongen.
En ik mis GroningenOm kwart voor 7 1ste trein terug.
Elan is gekquote:Op zondag 21 december 2014 03:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als je jonger bent dat 12 jaar.
(Elan vindt dit leuk)
Voor iemand met perfecte genen verwacht ik wel wat originelersquote:Op zondag 21 december 2014 03:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als je jonger bent dat 12 jaar.
(Elan vindt dit leuk)
Mijn auto is in Groningenquote:Op zondag 21 december 2014 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je terugrijden met de auto?
Eh neequote:Op zondag 21 december 2014 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt een stijve piemel nu je dit lees dus je houdt van me xx
Ik dacht dat jij zo'n kinderachtig grapje wel op prijs zou stellenquote:Op zondag 21 december 2014 03:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor iemand met perfecte genen verwacht ik wel wat originelers
Ik neem aan dat je rond half 10 op CS op mij wacht.quote:Op zondag 21 december 2014 03:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die sloeg de wodka in hoog tempo achter over, dat konden wij niet bijhouden.
Tot straks dan maar!
Jointje roken met je wijffie, heerlijk man. Jaloersquote:Op zondag 21 december 2014 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch maar joint draaien omdat mn vriendin aandringt pfffff ik ben de vrouw in de relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |