Hoeveel wedstrijden heeft hij totaal in Ajax 1 gespeeld, waarom zat hij überhaupt in het tweede.quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft zondag nog gescoord.
In het eerste
Je wringt je in allerlei bochten, maar het zou je sieren je ongelijk toe te geven.
Ja, dat. Toen die spammer er was ging dat 3 live-topics lang door totdat er een KLB-mod ingreep. Dat is wel gewoon kut.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt verpest omdat er mods gewoon nooit voetbal kijken of livetopics posten![]()
Zou slechte mod zijnquote:Op maandag 22 december 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit ook al bij de redactie, dus zou me niks verbazen.
Welke spammer?quote:Op maandag 22 december 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat. Toen die spammer er was ging dat 3 live-topics lang door totdat er een KLB-mod ingreep. Dat is wel gewoon kut.
Stijn kan opzich ook wel, maar daar verneuk je zijn studie meequote:
Geen van die aub.quote:Op maandag 22 december 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cavaliers, GGMM, Stijn en Mexicanobakker posten het meest in de livetopics volgens mij.
Zeg het maar.
Zo`n debiel als Cavaliers al helemaalquote:
Stijn doet toch school onder z'n niveau lutk hem welquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn kan opzich ook wel, maar daar verneuk je zijn studie mee
Stijn als mod zou een aanfluiting zijn die jongen heeft totaal geen autoriteit en zou huilend afhaken na 2 dagen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn kan opzich ook wel, maar daar verneuk je zijn studie mee
Vaak genoeg zegt hij dat hij huiswerk moet maken en hij gaat ook maar net aan over.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn doet toch school onder z'n niveau lutk hem wel
Syntix, Shreyas en Sunri5e dan maar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen van die aub.
GGMM is trouwens net ontslagen die optie valt af
Mexicanobakker best een aardige user maar hij gedraagt zich nu al vaak als nsber.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Mex is 1 van de weinige PSV'ers in VBL die ik serieus kan nemen. Stylo denk ik ook wel, maar die komt er nooit meer
Ik dacht dat je het had over die FiliusDurum die alleen maar 5 keer achter elkaar Davy wou "trollen" met overal haha op zeggenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een of andere gek die de hele tijd recepten liep te posten.
Het probleem is juist dat jij FOK! veel te serieus neemt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik FOK! echt serieus nam was ik goede geweest.
lange lansgodquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Mex is 1 van de weinige PSV'ers in VBL die ik serieus kan nemen. Stylo denk ik ook wel, maar die komt er nooit meer
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mexicanobakker best een aardige user maar hij gedraagt zich nu al vaak als nsber.
valt mee troll te veel buiten grtdquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat jij FOK! veel te serieus neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |