Mja. Morgen de laatste boodschappen doen en ophalen. En m'n planning printen, die ik nu aan het maken ben.quote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook... en heb nu een waaah gevoel
Hoppa, patat met frikadellen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet nog boodschappenlijstjes maken. Laat staan dat ik al spullen in huis heb.
Maar enfin, alleen mijn moeder komt eten. En die eet niet veel en die is niet kieskeurig.
Oh jee.quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. De migratie lijkt niet helemaal conform planning te verlopen
Ik ga morgen ook mijn bestellingen ophalen. Voor de rest alles al in huis.quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Morgen de laatste boodschappen doen en ophalen. En m'n planning printen, die ik nu aan het maken ben.
Ik zit inmiddels op 3 A4'tjes met handelingen.![]()
Zo dadelijk alles nog op volgorde zetten en dan is het een kwestie van lijstjes afwerken.
Ik heb net alle recepten uitgeschreven (van amuse tot koekje) en ga los daarvan nog een tijdsplanning maken zeg maar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook mijn bestellingen ophalen. Voor de rest alles al in huis.
Ik verwijs in de planning steeds terug naar het recept (wat ik weer in stappen/delen heb verdeeld).
Flauw.quote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh shit. Nee, dat zou ze niet waarderen.
Ik voel met je mee. Ik zit sinds zondag ochtend in een behoorlijke felle support issue tussen RTL en onszelf. Met als gevolg dat ik van meeting naar meeting loop. En behoorlijk wat wijzigingen aan het platform zelf aan het maken ben.quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
Oh jee. Wat gaat er allemaal mis?quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef golfer het volgende:
De postbode kwam vandaag nog een restant verjaardagskaarten bezorgen, waaronder nog een aantal van jullie:
[ afbeelding ]
Nogmaals mijn dank!
Mijn moeder was altijd erg anti-snackbar. Ze bakte hooguit een keer per jaar patat voor ons, met tegenzin.quote:
Heb ook alle recepten uitgetypt. Kunnen ze in insteekhoesjesquote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb net alle recepten uitgeschreven (van amuse tot koekje) en ga los daarvan nog een tijdsplanning maken zeg maar.
Zo heel af toe vind ik het wel lekker, maar dan meestal wel zelfgemaakte patat (mét schilquote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn moeder was altijd erg anti-snackbar. Ze bakte hooguit een keer per jaar patat voor ons, met tegenzin.
Ik ben er zo aan gewend, dat ik het niet reken tot 'kieskeurig'.
Beetje gek ook? Hebben ze geen goede relatie? Of kan ze het misschien niet zo goed aan?quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Sarabi het volgende:
Krijg net de horen dat de vrouw van mijn oom al 2,5e dag niet meer bij hem is geweest.
Je weet natuurlijk niet of hij het überhaupt meekrijgt maar het maakt me wel verdrietig.
Het heeft me dan ook vele uren werk gekostquote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef Isegrim het volgende:
Bedankt voor de leuke enquêteresultaten Isabeau!Je beschrijving klinkt erg professioneel!
![]()
Is die van mij verdwaald in de kerstpost?quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef golfer het volgende:
De postbode kwam vandaag nog een restant verjaardagskaarten bezorgen, waaronder nog een aantal van jullie:
[ afbeelding ]
Nogmaals mijn dank!
Ze hadden een goede relatiequote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Beetje gek ook? Hebben ze geen goede relatie? Of kan ze het misschien niet zo goed aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sarabi op 22-12-2014 16:11:08 ]
Misschien kan ze het idd niet aanquote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Isegrim het volgende:
Beetje gek ook? Hebben ze geen goede relatie? Of kan ze het misschien niet zo goed aan?
quote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze hadden een goede relatieAllemaal narigheid dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze hadden een goede relatieSorry hoor, maar dit is wel erg veroordelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote kans dat ze het (even) niet aan kan, en dan is het toch juist verstandig om even afstand van de situatie te nemen. Dan kan ze er straks weer tegenaan, ipv maar doorgaan om er vervolgens aan onder te gaan,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo was het in ieder geval niet bedoeltquote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is wel erg veroordelend.
Grote kans dat ze het (even) niet aan kan, en dan is het toch juist verstandig om even afstand van de situatie te nemen. Dan kan ze er straks weer tegenaan, ipv maar doorgaan om er vervolgens aan onder te gaan,
quote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef Sarabi het volgende:
Ja en dat is normaal natuurlijkDaar is zij, als één van de personen die het dichtst bij hem staat toch verdorie niet verantwoordelijk voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 22 december 2014 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar is zij, als één van de personen die het dichtst bij hem staat toch verdorie niet verantwoordelijk voor?
Ik was er helemaal niet meer aan toegekomenquote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh Trouwens : Allemaal bedankt voor het meedoen aan de 60 kaarten![]()
Me tooquote:Op maandag 22 december 2014 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik heb t allemaal gemist geloof ik
Ik vond ze de 5e dag nog prima te etenquote:Op maandag 22 december 2014 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Oja Isa (en misschien anderen maar weet even niet meer) jij hebt toch salads in a jar gemaakt?
Hoe lang blijven die dan goed? Want het is juist handig om die in het voren te maken natuurlijk.
Zo dat is een stuk langer dan ik verwachtte.quote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond ze de 5e dag nog prima te etenMet langer heb ik geen ervaring.
Ik maak ze ook zelf, net als de draadjesvleescroquetten.quote:Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef Windigo het volgende:
Ja kroketten![]()
Soms hadden we ze ook wel eens op vakantie, ik kan me nog heerlijke Belgische garnalenkroketten herinneren in Knokke
Van Gogh hier maakt ze tegenwoordig zelf, die zijn verrukkelijkDaar rij ik eens per maand wel voor om
Van Gogh in centrum Amersfoort?quote:Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef Windigo het volgende:
Ja kroketten![]()
Soms hadden we ze ook wel eens op vakantie, ik kan me nog heerlijke Belgische garnalenkroketten herinneren in Knokke
Van Gogh hier maakt ze tegenwoordig zelf, die zijn verrukkelijkDaar rij ik eens per maand wel voor om
Inderdaad, er komt wat mij betreft niets anders bij in de buurtquote:
Dan moeten wij daar ook maar eens langs.quote:Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef Windigo het volgende:
Ja kroketten![]()
Gevaarlijk!quote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
YepIk heb het geluk daar dichtbij te wonen
Ik moet ook toegeven dat ik de rest echt niet lekker vind dus hij wint al snelquote:Op maandag 22 december 2014 16:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Inderdaad, er komt wat mij betreft niets anders bij in de buurtAls ik snack, dan zijn het kroketten
Wat is het voordeel van salade in een pot boven salade in een bakje?quote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond ze de 5e dag nog prima te etenMet langer heb ik geen ervaring.
Ik heb op 100 meter gewoond.quote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
YepIk heb het geluk daar dichtbij te wonen
Het ziet er mooi uitquote:Op maandag 22 december 2014 16:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van salade in een pot boven salade in een bakje?
Hij maakt ze nu ook met wild in het winterseizoen, echt een feestjequote:Op maandag 22 december 2014 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch maar weer eens naar Amersfoort
Ja hoor.quote:
Hahaha kan ik me voorstellen, maar een planning helpt dan wel om rustig te worden.quote:Op maandag 22 december 2014 16:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik heb altijd bij dit soort grote ondernemingen een aantal keer zo'n OMFGHIERHADIKNOOITAANMOETENBEGINNENHOEGAIKDITDOEN-moment. Die had ik zonet.
Nu heb ik mijn tijdsplanning af. Morgen boodschappen doen en dan beginnen met bakken. Woensdag nog eea doen en voor donderdag heb ik het ook netjes gepland zodat ik ook nog tijd heb om te eten en wijn te drinken.
Ik bestel er alleen maar patat... ik doe wat verkeerd.quote:Op maandag 22 december 2014 16:48 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hij maakt ze nu ook met wild in het winterseizoen, echt een feestje
Ik loop het altijd straal voorbijquote:Op maandag 22 december 2014 17:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik bestel er alleen maar patat... ik doe wat verkeerd.
Ik kwam er ook pas achter toen ik meedeed aan hun snackpanel avondquote:Op maandag 22 december 2014 17:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik bestel er alleen maar patat... ik doe wat verkeerd.
Als ik er aan denk.quote:Op maandag 22 december 2014 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha kan ik me voorstellen, maar een planning helpt dan wel om rustig te worden.
Ga je ook foto's tussendoor maken?
Blijkbaar. Ik woon ergens in Amersfoort Vathorst in ieder geval.quote:Op maandag 22 december 2014 17:04 schreef Sarabi het volgende:
Wonen jullie allemaal bij elkaar om de hoek?
Ik in nieuwland.quote:Op maandag 22 december 2014 17:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik woon ergens in Amersfoort Vathorst in ieder geval.
Dat gebeurt ook vaak ja. Ik wil wel enigszins lijn behouden.quote:Op maandag 22 december 2014 17:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik loop het altijd straal voorbij.
Ik ben altijd vrij snel door de binnenstad heen. Ik kom er alleen als ik iets nodig heb, en dan ga ik vrij gericht door de binnenstad heen. Niet vanwege de binnenstad, maar meer drukte e.d.quote:Op maandag 22 december 2014 17:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik in nieuwland.
[..]
Dat gebeurt ook vaak ja. Ik wil wel enigszins lijn behouden.
Maak van de nood een deugd...quote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij is Nood-Brabant echt ondervertegenwoordigd in dit topic.
Niets specifieks tegen Brabant hoor. Maar het is zo ver van Hilversumquote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Wie wil er dan ook naar Hilversum?quote:Op maandag 22 december 2014 17:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niets specifieks tegen Brabant hoor. Maar het is zo ver van Hilversum.
Ik ga er nu weer vandaanquote:Op maandag 22 december 2014 17:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook naar Hilversum?
013 meldtquote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Man en kind houden niet van shoppen, dus hier gaat t ook vrij vlug meestalquote:Op maandag 22 december 2014 17:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij snel door de binnenstad heen. Ik kom er alleen als ik iets nodig heb, en dan ga ik vrij gericht door de binnenstad heen. Niet vanwege de binnenstad, maar meer drukte e.d.
Alleen gaan is ook een optiequote:Op maandag 22 december 2014 17:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Man en kind houden niet van shoppen, dus hier gaat t ook vrij vlug meestal
Ik heb speciaal postzegels gekocht, en een kaart. Maar, in de hectiek van naar duutserland reizen enzo helemaal vergeten....quote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh Trouwens : Allemaal bedankt voor het meedoen aan de 60 kaarten![]()
ik ben ook ondervertegenwoordigd.....quote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 17:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben ook ondervertegenwoordigd.....
Geboren en getogen in Brabant. Nu woonachtig boven de sloot. Niet heel ver van de jarige jetquote:Op maandag 22 december 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb die vraag al eens aan KvW gesteld. Er zijn meer cheapass producten waar van die zwarte puntjes in zitten. Ik wil weten wat dat is. Geloof er idd geen zak van dat het echte vanille is in veel van die producten.quote:Op maandag 22 december 2014 17:54 schreef icloud het volgende:
Ik heb vandaag een rol vanilliekoekjes(vooral bekend van prince) albert heijn eigen merk gekocht, 23 koekjes voor 0,98 cent.
Nu viel mij op dat in de vanille allerlei zwarte puntjes zitten, mijn eerste gedachten zou zijn er zit echte vanille in.
Maar dat is toch haast onmogelijk? Echte vanille is toch behoorlijk duur? Wie kan dit verklaren?
Het kan bijna niet, 23 koekjes met echte vanille en dan 0,98 cent.quote:Op maandag 22 december 2014 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb die vraag al eens aan KvW gesteld. Er zijn meer cheapass producten waar van die zwarte puntjes in zitten. Ik wil weten wat dat is. Geloof er idd geen zak van dat het echte vanille is in veel van die producten.
Post eens foto van de ingrediënten wil je?quote:Op maandag 22 december 2014 18:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Het kan bijna niet, 23 koekjes met echte vanille en dan 0,98 cent.
Minder dan één cent?quote:Op maandag 22 december 2014 18:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, ik heb je niet gefeliciteerd.quote:Op maandag 22 december 2014 18:04 schreef Molo het volgende:
Oh en thanks voor de felicitaties, was alleen niet helemaal de bedoeling dat iedereen het wist maar ok
Je hebt toch wel meegezongen he??quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals mijn dank!
Gelukkig maarquote:Op maandag 22 december 2014 18:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh dat scheelt, ik heb je niet gefeliciteerd.
Ik ben afgehaakt bij 'was je handen, ook na toiletbezoek'quote:Op maandag 22 december 2014 17:57 schreef Sarabi het volgende:
Kwam deze op FB tegen
http://www.voedingscentru(...)s-de-feestdagen.aspxmoest aan de gourmetliefhebbers hier denken.
Dus doe het veilig!
Die komt erna, je had even wat geduld moeten hebbenquote:Op maandag 22 december 2014 18:15 schreef Isegrim het volgende:
Dat is de voedingswaarde, niet de ingrediënten.
Geeft dat belastingvoordeel jaquote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Owwwwwww, sterkte FFT!! Brr
Bellen met nieuwe zorgverzekeraar: Kan ik alvast jaarpremie voor volgend jaar betalen? Zegt ze: Ja de meeste telefoontjes gaan erover ivm belastingvoordel...
Hoezo 'arm'
Niet bepaald mijn sterkste kant.quote:Op maandag 22 december 2014 18:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Die komt erna, je had even wat geduld moeten hebben
Vaak is het dan gemalen vanillestokje. De het merg wordt voor dure producten gebruikt, de rest vermalen en als goedkoper alternatief ergens in gestopt. Meen ikquote:Op maandag 22 december 2014 18:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Lijkt me een goeie vraag voor de klantenservicequote:
Maar staat er niet op dus ik gok dat dat het niet isquote:Op maandag 22 december 2014 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vaak is het dan gemalen vanillestokje. De het merg wordt voor dure producten gebruikt, de rest vermalen en als goedkoper alternatief ergens in gestopt. Meen ik
Och, er zijn maar ca. 26 miljoen mensen jarig vandaag. Eén meer of minder merken we eigenlijk niet eens.quote:Op maandag 22 december 2014 18:04 schreef Molo het volgende:
Oh en thanks voor de felicitaties, was alleen niet helemaal de bedoeling dat iedereen het wist maar ok
Zou kunnen maar dan zouden er geen zwarte puntjes te zien zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vaak is het dan gemalen vanillestokje. De het merg wordt voor dure producten gebruikt, de rest vermalen en als goedkoper alternatief ergens in gestopt. Meen ik
Bahquote:Op maandag 22 december 2014 18:25 schreef Molo het volgende:
Gewoon stukje gemalen kastje van oma dan denk ik
Van dat donkerbruine eikenhout. En dat valt dan onder 'natuurlijke aroma's'
Is ook zoquote:Op maandag 22 december 2014 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, er zijn maar ca. 26 miljoen mensen jarig vandaag. Eén meer of minder merken we eigenlijk niet eens.
quote:Op maandag 22 december 2014 18:25 schreef Molo het volgende:
Gewoon stukje gemalen kastje van oma dan denk ik
Van dat donkerbruine eikenhout. En dat valt dan onder 'natuurlijke aroma's'
Dan kan er geen cadeautje af, nee.quote:Op maandag 22 december 2014 18:26 schreef Isegrim het volgende:
Blij dat ze me niet allemaal hebben uitgenodigd!
Wist ik ook niet. Wie weet hier meer van?quote:Op maandag 22 december 2014 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geeft dat belastingvoordeel jawist ik niet..
Jawel.. puntjes zijn dan vermalen peulquote:Op maandag 22 december 2014 18:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dan zouden er geen zwarte puntjes te zien zijn.
Tenzij het maar 0,98 cent kost misschien!quote:Op maandag 22 december 2014 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan kan er geen cadeautje af, nee.
Zo'n rol koekjes voor iedereen die jarig is!!quote:Op maandag 22 december 2014 18:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tenzij het maar 0,98 cent kost misschien!
Het heet ah basic fourre vanillequote:Op maandag 22 december 2014 18:29 schreef liedetector het volgende:
Vanielle"smaak" dus klinkt al mega nep
Gewoon zorgen dat je vijf ijsmachines hebt.quote:Op maandag 22 december 2014 18:32 schreef RobinOok het volgende:
Dubbele hoeveelheid ijs maken, want kerst, want 5 eters en dus keihard vergeten je maar een ieniemini ijsmachientje hebt. Aaaaaaarrrggghhhhh. Muts!
Ja voedingscentrum blijft bijzonderquote:Op maandag 22 december 2014 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt bij 'was je handen, ook na toiletbezoek'
WTF dude![]()
Moest wel denken aan dit plaatje
[ afbeelding ]
Het scheelt vermogensbelastingquote:Op maandag 22 december 2014 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Wist ik ook niet. Wie weet hier meer van?
Owwww zo... bij lange na niet op ons van toepassing dusquote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het scheelt vermogensbelasting![]()
Dat wil zeggen als er meer dan 20.000 spaargeld = vermogen en daar de jaarpremie van betalen, is er minder belasting te betalen over het meerdere van 20.000.
Zoiets.
Serieus? Nou dat vind ik de moeite niet waard hoor, en zoveel spaargeld heb ik toch niet dat ik me daar heel druk om moet maken ofzo.quote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat wil zeggen als er meer dan 20.000 spaargeld = vermogen en daar de jaarpremie van betalen, is er minder belasting te betalen over het meerdere van 20.000.
Zoiets.
De ontzettend behulpzame jongeman met rasta bij de Belcompany heeft razendsnel de simkaart op maat geknipt en nummers gemigreerd ( diep in het systeem, kwist niet eens waar) .
Nu kan ik bellen en achter de cashback aan van 20 euro via inet.
Ondertussen ook bedenken welke toet en taart ik wil maken op woensdag.![]()
Sjonge, wat een tempo...ook leuk.
Zulks een nuttig antwoordquote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je vijf ijsmachines hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Serveersuggestie op de verpakking van mijn stuk vlees: Ofwel met saus, ofwel zonder saus serveren.
Behulpzaam
Check! En ik heb er nog een rookworstje bij. Vooral omdat ik daar zin in hadquote:
Ik had geen lekkere rookworst in huis.quote:Op maandag 22 december 2014 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check! En ik heb er nog een rookworstje bij. Vooral omdat ik daar zin in had
alleen in overpriced winkelsquote:Op maandag 22 december 2014 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet vaak erg lachen om serveersuggesties. Dat moet dan verplicht op de verpakking staan, met soms als enige extra een blaadje sla ofzo.
Ja die zijn er ookquote:Op maandag 22 december 2014 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik moet vaak erg lachen om serveersuggesties. Dat moet dan verplicht op de verpakking staan, met soms als enige extra een blaadje sla ofzo.
dit zijn de momenten waar ie een verschil kan maken. tof juistquote:Op maandag 22 december 2014 18:44 schreef Molo het volgende:
Sterkte P... Niet tof dat soort momenten
Eerst even lekker eten dan maar, dat helpt altijd
lidlquote:Op maandag 22 december 2014 18:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, let er maar eens op. Staat op vrijwel alles.
Je kunt toch 5 porties maken, portie maken invriezen en de volgendequote:Op maandag 22 december 2014 18:32 schreef RobinOok het volgende:
Dubbele hoeveelheid ijs maken, want kerst, want 5 eters en dus keihard vergeten je maar een ieniemini ijsmachientje hebt. Aaaaaaarrrggghhhhh. Muts!
Stond ook op mijn Lidl verpakking net hoorquote:
Welnee, men kan niet inloggen, dus de IT-afdeling is waardeloosquote:Op maandag 22 december 2014 18:45 schreef SuperFood het volgende:
dit zijn de momenten waar ie een verschil kan maken. tof juist
quote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Stond ook op mijn Lidl verpakking net hoor
Mijn stuk vlees is van de Lidlquote:
Ik gok dat ze alles al in de ijsmaker had gemikt, in 1 keer. Dat past dan dus nietquote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef icloud het volgende:
[..]
Je kunt toch 5 porties maken, portie maken invriezen en de volgende
je moet geen erkenning verwachten maar anders dan datquote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, men kan niet inloggen, dus de IT-afdeling is waardeloos![]()
En als het opgelost is, dan was dat hun werk en dus logisch dat het ein-de-lijk is opgelost.
Was het de saltimbocca?quote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn stuk vlees is van de LidlDie met die serveersuggestie dus.
Eendenborstfilet uit de diepvries.quote:
Ja zo'n eindgebruiker ben ik dusquote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als het opgelost is, dan was dat hun werk en dus logisch dat het ein-de-lijk is opgelost.
Oh staat dat daarop ja? Had ik nog niet gezien.quote:Op maandag 22 december 2014 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eendenborstfilet uit de diepvries.
Hier stond het dus op de saltimbocca uit de diepvries, lollig welquote:Op maandag 22 december 2014 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eendenborstfilet uit de diepvries.
Leuk!quote:Op maandag 22 december 2014 19:02 schreef Windigo het volgende:
Vandaag een paar gave nieuwe kussens voor op mijn bed gekregen
[ afbeelding ]
Vast niet iedereen's smaak, maar wel de mijne
MoonMoonquote:Op maandag 22 december 2014 19:02 schreef Windigo het volgende:
[ afbeelding ]
Winter is coming.quote:Op maandag 22 december 2014 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Geborduurd in dit patroon wél op een kussentje btw:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef borisz het volgende:
Joe Cocker (70) piept er nog even tussenuit....
RIP
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ftijd-overleden.htmlquote:
Nu.nl is uitgebreider dan het Fok! berichtquote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef borisz het volgende:
RIP
quote:Joe Cocker is overleden. Dat is zojuist op de Belgische staatstelevisie bekendgemaakt.
Cocker werd bekend met vele rockhits. Hij is 70 jaar geworden.
Haha, ik ook nietquote:Op maandag 22 december 2014 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hou ook van uilen en wolven..![]()
alleen niet per se op kussentjes
![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 19:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Haha, ik ook nietMaar dit paste wel goed bij mijn huis, dus ik ben er blij mee
Ik verzamel uilen, maar wolven vind ik ook mooi
als je vent je kop ff niet wil aanzien kan ie de uil erop leggenquote:Op maandag 22 december 2014 19:02 schreef Windigo het volgende:
[ afbeelding ]
Sams naamgever (deels)quote:Op maandag 22 december 2014 19:26 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ftijd-overleden.html
Longkanker blijkbaar. WIst niet dat hij ziek was.
Leek meldt zichquote:
Awwquote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef borisz het volgende:
RIP
Ik heb geen ventquote:Op maandag 22 december 2014 19:31 schreef SuperFood het volgende:
[..]
als je vent je kop ff niet wil aanzien kan ie de uil erop leggen
Ok, en nu?quote:Op maandag 22 december 2014 19:45 schreef SuperFood het volgende:
[..]dat wilde ik ff horen natuurlijk
En dat gaat helemaal goed komenquote:
kijk dat is de spiritquote:Op maandag 22 december 2014 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Wat een lieve reacties.![]()
We zullen zien. Als je me niet meer ziet, dan weet je wat er gebeurd is.
Wees mij nou niet, is niet leukquote:Op maandag 22 december 2014 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Wat een lieve reacties.![]()
We zullen zien. Als je me niet meer ziet, dan weet je wat er gebeurd is.
What did you do?quote:Op maandag 22 december 2014 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wees mij nou niet, is niet leuk(althans, niet op dit punt
)
wist je niet, gebroken nek, heel triest. kan niets meer. ze fokt met een rietje en een toetsenbord. sad story broquote:
Je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat Annex zegt, scheelt vermogensbelasting..
En de reden daartoe dat ik dat heb ik een dooie, mijn allergrootste liefde, mijn grote voorbeeld en mijn alles... mijn vader
vermogensbelasting is like effectief... ehm 1 % ofzo?quote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
En de reden daartoe dat ik dat heb ik een dooie, mijn allergrootste liefde, mijn grote voorbeeld en mijn alles... mijn vader
Je kan het hebben of niet.quote:Op maandag 22 december 2014 19:54 schreef SuperFood het volgende:
[..]
vermogensbelasting is like effectief... ehm 1 % ofzo?
doe es uitleggen. ik heb je fobo gechecked dus gelukkig was dat van die nek niet echt anders hak nu kapot geschaamd dit datquote:Op maandag 22 december 2014 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wees mij nou niet, is niet leuk(althans, niet op dit punt
)
Ga je dit nu iedere rijles zeggen?quote:Op maandag 22 december 2014 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik blijf weg uit Enske.. dus je kan hoor!!![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
*mopper* Oke.quote:Op maandag 22 december 2014 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]net zo lang tot je er met meer zelfvertrouwen over spreekt
![]()
Altijd denken dat ik verongeluk als ik rijquote:
Maar zeker nog nooit gebeurd?quote:Op maandag 22 december 2014 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Altijd denken dat ik verongeluk als ik rijZo leuk!
Straatverlichting en koplampenquote:Op maandag 22 december 2014 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*mopper* Oke.
Weet je, ik vind het heel spannend en eng en tof en alles. Maar dat donker zie ik echt tegenop. Ik zie geen klap.
Ja, maar...quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Straatverlichting en koplampen
Jawel, 1x. Met 120 km/h pingpongend tegen de vangrailsquote:
NEE!! ik mis mijn vader steeds meer.quote:Op maandag 22 december 2014 19:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]je had het in dit geval dus liever niet gehad begrijp ik
ben je bankrekening aan het hacken. gimme a min!quote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NEE!! ik mis mijn vader steeds meer.
Owww voor dat mensen mij komen beroven![]()
Nee zoveel is het niet, net erboven
74.21.748.95quote:Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ben je bankrekening aan het hacken. gimme a min!
Behalve dat je er dan achterkomt hoe vervelend het is om als fietser zonder verlichting te fietsen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Straatverlichting en koplampen
quote:Op maandag 22 december 2014 20:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behalve dat je er dan achterkomt hoe vervelend het is om als fietser zonder verlichting te fietsen.
quote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand heeft teveel naar Guardians of the Galaxy gekekenquote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Haakwerk voor nerds![]()
[ afbeelding ]
Grootquote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Haakwerk voor nerds![]()
[ afbeelding ]
So cutequote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Haakwerk voor nerds![]()
[ afbeelding ]
Was voor mij de verrassing van dit jaar, is normaal niet mijn soort filmquote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iemand heeft teveel naar Guardians of the Galaxy gekeken
Nee, er zit natuurlijk vanillearoma in. Dat is bevergeil.quote:Op maandag 22 december 2014 18:19 schreef icloud het volgende:
Ben benieuwd wat ah antwoord op mijn vraag of er echte vanille inzit.
Als ze nee zeggen dan vraag ik wat die zwarte dinggetjes zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 20:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, er zit natuurlijk vanillearoma in. Dat is bevergeil.
We kennen in Nederland alleen geen vermogensbelasting, maar inkomstenbelasting over de wettelijke rente van de >20.000 euro.quote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zoiets.
De ontzettend behulpzame jongeman met rasta bij de Belcompany heeft razendsnel de simkaart op maat geknipt en nummers gemigreerd ( diep in het systeem, kwist niet eens waar) .
Nu kan ik bellen en achter de cashback aan van 20 euro via inet.
Ondertussen ook bedenken welke toet en taart ik wil maken op woensdag.![]()
Sjonge, wat een tempo...ook leuk.
Ohhhh dat is echt te schattig!quote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Haakwerk voor nerds![]()
[ afbeelding ]
Wij vonden het erg rustig vandaag. Toen ik het om 15:00 wel héél erg rustig vond, ben ik eens een testincident in het systeem gaan zetten. Blijkt de cronjob het niet te doen die de incidenten aan de teams doorzet. En wij hebben geen toegang tot niet-toegewzen incidenten. Zal morgenochtend dus wel minder rustig zijnquote:Op maandag 22 december 2014 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond
Voor de geinteresseerden die wilden weten wat er fout ging bij de migratie: migratie van mailboxen is nog steeds bezig, betalingen voor buitenlandse vestiging kunnen niet gedaan worden, mensen kunnen niet inloggen op het netwerk, profielen en documenten zijn niet altijd beschikbaar, PC's zijn niet over naar het nieuwe netwerk.
Ik moest me vooral niet te druk maken vorige weekMaar goed....de shit is er nu. Laten we het maar gaan fixen. Heb uiteindelijk 10 uur op kantoor gezeten vandaag en ben er nu wel ff klaar mee.
Buuf is hier. Tijd om zuurkool te gaan eten.
Amigurumi moet ik nog steeds lerenquote:Op maandag 22 december 2014 21:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ohhhh dat is echt te schattig!
Ik vind amigurumi zooooo leuk maar ik vind haken stom. Als iemand tegen betaling voor mij die Star Wars-poppetjes wil maken? De patronen heb ik al.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ohhhh dat is echt te schattig!
Ik vind amigurumi zooooo leuk maar ik vind haken stom. Als iemand tegen betaling voor mij die Star Wars-poppetjes wil maken? De patronen heb ik al.
Ja ik heb ze ooit gekocht en toen zou mijn schoonzusje ze maken maar die heeft dat nooit gedaan.quote:Op maandag 22 december 2014 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]echt!? Ik heb alleen die foto en geen patronen
Wil ze wel maken namelijk.. of iig een paar
quote:Op maandag 22 december 2014 21:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja ik heb ze ooit gekocht en toen zou mijn schoonzusje ze maken maar die heeft dat nooit gedaan.
Ik zal eens op zoek gaan naar die patronen.
Dat is ook een rot reden om wat vermogen te hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NEE!! ik mis mijn vader steeds meer.
Owww voor dat mensen mij komen beroven![]()
Nee zoveel is het niet, net erboven
Je zou ook wat creme kunnen opsturen, dan kan ik mijn lab-nerd-skills erop los laten (of die van een collega die wel met de gaschromatograaf kan werken). Kost me wel effies om het tussen het onderwijs door te fietsen..quote:Op maandag 22 december 2014 20:57 schreef icloud het volgende:
[..]
Als ze nee zeggen dan vraag ik wat die zwarte dinggetjes zijn.
Zeggen ze ja dan vraag ik ze naar de kosten verhouding
Jaaaaaaquote:Op maandag 22 december 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je zou ook wat creme kunnen opsturen, dan kan ik mijn lab-nerd-skills erop los laten (of die van een collega die wel met de gaschromatograaf kan werken). Kost me wel effies om het tussen het onderwijs door te fietsen..
Jaaaaa!quote:Op maandag 22 december 2014 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je zou ook wat creme kunnen opsturen, dan kan ik mijn lab-nerd-skills erop los laten (of die van een collega die wel met de gaschromatograaf kan werken). Kost me wel effies om het tussen het onderwijs door te fietsen..
Onze helpdeskmail wordt als laatste gemigreerdquote:Op maandag 22 december 2014 21:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij vonden het erg rustig vandaag. Toen ik het om 15:00 wel héél erg rustig vond, ben ik eens een testincident in het systeem gaan zetten. Blijkt de cronjob het niet te doen die de incidenten aan de teams doorzet. En wij hebben geen toegang tot niet-toegewzen incidenten. Zal morgenochtend dus wel minder rustig zijn
Wel handig zo vlak voor de kerst.... En voor het einde van het jaarquote:Op maandag 22 december 2014 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Onze helpdeskmail wordt als laatste gemigreerdIk voorzie hopelijk een rustige morgen morgenochtend
Wij zijn geduldig.quote:Op maandag 22 december 2014 21:22 schreef Buurpoes het volgende:
Ik geloof wel dat ik eerst effies onder n microscoop zou gaan kijken.En ik beloof geen resultaten he? Het lab is meestal geen CSI, waar binnen een paar uur effies een zaak opgelost wordt...
Hehe, ik ben dat niet.quote:
Maakt niet uit! Al zou ik de crème dan even in de vriezer doen in de tussentijd.quote:Op maandag 22 december 2014 21:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hehe, ik ben dat niet.
Maar ik kom waarschijnlijk volgend jaar pas weer op t werk.
Topquote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Jaaaaaaaaaah! Ik leef nog!
Het viel heel erg mee.Wel soms lastig om de te zien hoe de weg precies gaat, gezien er ook veel water ligt. Nog maar 2 echte stuntelmomentjes, dus dat was ook al een hele verbetering. En niet meer kijken naar mn versnellingspook als ik schakel.
Heb ook in the middle of nowhere gereden, in het donker, met groot licht en alles.![]()
Woensdag weer
Mensen moeten gewoon vrij nemen deze dagen. Daarom doen we het nuquote:Op maandag 22 december 2014 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel handig zo vlak voor de kerst.... En voor het einde van het jaar
(Sorry de boze eindgebruiker in mij komt weer naar boven)
Rode puntjes, groene puntjes, zwarte puntjesquote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Al zou ik de crème dan even in de vriezer doen in de tussentijd.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Het viel heel erg mee.Wel soms lastig om de te zien hoe de weg precies gaat, gezien er ook veel water ligt. Nog maar 2 echte stuntelmomentjes, dus dat was ook al een hele verbetering. En niet meer kijken naar mn versnellingspook als ik schakel.
Heb ook in the middle of nowhere gereden, in het donker, met groot licht en alles.![]()
Woensdag weer
Wordt alleen maar makkelijker joh. En voor je het weet hou je van autorijden en denk je er helemaal niet meer over naquote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Woensdag weer
quote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Woensdag weer
Af en toe n nieuwe rol koekjes kopen. En de rest aan mijn collega-nerds opvoeren...met de vraag hoe je die zwarte stukjes het vlugst zou kunnen identificeren.quote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Al zou ik de crème dan even in de vriezer doen in de tussentijd.
Owwww, beter! Goed geregeld!quote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon vrij nemen deze dagen. Daarom doen we het nu
Ik vind het best tof. Nu alquote:Op maandag 22 december 2014 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Wordt alleen maar makkelijker joh. En voor je het weet hou je van autorijden en denk je er helemaal niet meer over na
Er zit ook amper water in, dus beetje schoon houden je kunt jaren naar de creme staren.quote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Rode puntjes, groene puntjes, zwarte puntjes
Beetje fluffy ertussen.
Alhoewel, met al die suiker en zit bederft het waarschijnlijk niet zo snel
quote:Op maandag 22 december 2014 21:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Af en toe n nieuwe rol koekjes kopen. En de rest aan mijn collega-nerds opvoeren...met de vraag hoe je die zwarte stukjes het vlugst zou kunnen identificeren.Tien nerds weten meer dan 1.
Pff, zoeen had ik ook, bij het irritante af. Vooral omdat ze ook nog eens niet de meest snuggere was. Kan me nog herinneren dat het toen in het nieuws was dat er teveel treinen door het rode licht reden. Wat volgens haar betekende dat de kans dus heel groot was dat er bij een open overweg toch zomaar treinen langs konden komenquote:Op maandag 22 december 2014 21:32 schreef Lonaa het volgende:
en m'n instructrice is nogal een babbeltante (wel gezellig),
Ehhhh ja.quote:Op maandag 22 december 2014 21:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Pff, zoeen had ik ook, bij het irritante af. Vooral omdat ze ook nog eens niet de meest snuggere was. Kan me nog herinneren dat het toen in het nieuws was dat er teveel treinen door het rode licht reden. Wat volgens haar betekende dat de kans dus heel groot was dat er bij een open overweg toch zomaar treinen langs konden komen
Ze is niet vervelend, en niet dom. Praat af en toe over wat ze ziet, over de puppy's van de buurvrouw en over het nieuws. Ze hoeft ook niet constant een reactie van me en ik kan het goed uitbannen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Pff, zoeen had ik ook, bij het irritante af. Vooral omdat ze ook nog eens niet de meest snuggere was. Kan me nog herinneren dat het toen in het nieuws was dat er teveel treinen door het rode licht reden. Wat volgens haar betekende dat de kans dus heel groot was dat er bij een open overweg toch zomaar treinen langs konden komen
Ik had afwisselend een man en een vrouw, die man was een stuk rustige gelukkig.quote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef Sarabi het volgende:
Mijn instructeur zei geen woord
Love him
Welke rijschool?quote:Op maandag 22 december 2014 21:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had afwisselend een man en een vrouw, die man was een stuk rustige gelukkig.
Kleine lokale rijschool die al jaren niet meer bestaat, ben even kwijt hoe het ook alweer heette.quote:
Enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?quote:Op maandag 22 december 2014 21:38 schreef Vork het volgende:
Potverdorie, ik word tegenwoordig al niet eens meer geschikt bevonden voor functies waar ik op solliciteer en waarbij ik aan alle eisen voldoe. Functies via uitzendbureau's die dus nog wel open blijven staan na mijn afwijzing. Het is dus niet meer zo dat er per se betere kandidaten zijn, ze moeten mij gewoon niet hebben. Ik krijg zo wel het idee dat er iets aan mij mankeert. Zucht. Morgen maar eens bellen.
Je wordt ouder, hoe ouder, hoe minder geliefd.quote:Op maandag 22 december 2014 21:38 schreef Vork het volgende:
Potverdorie, ik word tegenwoordig al niet eens meer geschikt bevonden voor functies waar ik op solliciteer en waarbij ik aan alle eisen voldoe. Functies via uitzendbureau's die dus nog wel open blijven staan na mijn afwijzing. Het is dus niet meer zo dat er per se betere kandidaten zijn, ze moeten mij gewoon niet hebben. Ik krijg zo wel het idee dat er iets aan mij mankeert. Zucht. Morgen maar eens bellen.
Het klinkt precies als de kleine lokale rijschool waar ik nu les.quote:Op maandag 22 december 2014 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kleine lokale rijschool die al jaren niet meer bestaat, ben even kwijt hoe het ook alweer heette.
Mogelijkerwijs zijn er meer of functie-eisen die vanuit het bedrijf worden aangegeven, die niet in de vacatureomschrijving van het uitzendbureau worden genoemd, zodat er meer mensen op reageren. Hoe preciezer en uitgebreider de eisen staan omschreven, hoe minder mensen denken voor een functie in aanmerking te kunnen komen en dus niet reageren, terwijl die personen allicht nog wel goede kandidaten zouden kunnen zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 21:45 schreef Isegrim het volgende:
Enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?
Ja, maar dát kunnen ze dus niet zeggen. Ik denk niet dat mijn leeftijd er heel erg veel toe doet voor de functies waar ik ook daadwerkelijk op solliciteer. Die selectie volgt meestal al eerder (want er is heel veel werk, met name voor starters dat tegenwoordig wordt aangeboden in het kader van de aanpak jeugdwerkloosheid. Een 'positieve' variant van leeftijdsdiscriminatie dus).quote:Op maandag 22 december 2014 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Je wordt ouder, hoe ouder, hoe minder geliefd.
Even anders formuleren: ik vind dat mensen gewoon vrij moeten nemen deze dagenquote:
Dat laatste is staande praktijk in uitzendbureauland.quote:Op maandag 22 december 2014 21:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Mogelijkerwijs zijn er meer of functie-eisen die vanuit het bedrijf worden aangegeven, die niet in de vacatureomschrijving van het uitzendbureau worden genoemd, zodat er meer mensen op reageren. Hoe preciezer en uitgebreider de eisen staan omschreven, hoe minder mensen denken voor een functie in aanmerking te kunnen komen en dus niet reageren, terwijl die personen allicht nog wel goede kandidaten zouden kunnen zijn.
Of ze lopen met hun systeem te kutten en verwijderen de vacatures niet of niet optijd.
Harry's scheurschooltje?quote:Op maandag 22 december 2014 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kleine lokale rijschool die al jaren niet meer bestaat, ben even kwijt hoe het ook alweer heette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |