Mja. Morgen de laatste boodschappen doen en ophalen. En m'n planning printen, die ik nu aan het maken ben.quote:Op maandag 22 december 2014 15:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook... en heb nu een waaah gevoel
Hoppa, patat met frikadellen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet nog boodschappenlijstjes maken. Laat staan dat ik al spullen in huis heb.
Maar enfin, alleen mijn moeder komt eten. En die eet niet veel en die is niet kieskeurig.
Oh jee.quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. De migratie lijkt niet helemaal conform planning te verlopen
Ik ga morgen ook mijn bestellingen ophalen. Voor de rest alles al in huis.quote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. Morgen de laatste boodschappen doen en ophalen. En m'n planning printen, die ik nu aan het maken ben.
Ik zit inmiddels op 3 A4'tjes met handelingen.![]()
Zo dadelijk alles nog op volgorde zetten en dan is het een kwestie van lijstjes afwerken.
Ik heb net alle recepten uitgeschreven (van amuse tot koekje) en ga los daarvan nog een tijdsplanning maken zeg maar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook mijn bestellingen ophalen. Voor de rest alles al in huis.
Ik verwijs in de planning steeds terug naar het recept (wat ik weer in stappen/delen heb verdeeld).
Flauw.quote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh shit. Nee, dat zou ze niet waarderen.
Ik voel met je mee. Ik zit sinds zondag ochtend in een behoorlijke felle support issue tussen RTL en onszelf. Met als gevolg dat ik van meeting naar meeting loop. En behoorlijk wat wijzigingen aan het platform zelf aan het maken ben.quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
Oh jee. Wat gaat er allemaal mis?quote:Op maandag 22 december 2014 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef golfer het volgende:
De postbode kwam vandaag nog een restant verjaardagskaarten bezorgen, waaronder nog een aantal van jullie:
[ afbeelding ]
Nogmaals mijn dank!
Mijn moeder was altijd erg anti-snackbar. Ze bakte hooguit een keer per jaar patat voor ons, met tegenzin.quote:
Heb ook alle recepten uitgetypt. Kunnen ze in insteekhoesjesquote:Op maandag 22 december 2014 15:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb net alle recepten uitgeschreven (van amuse tot koekje) en ga los daarvan nog een tijdsplanning maken zeg maar.
Zo heel af toe vind ik het wel lekker, maar dan meestal wel zelfgemaakte patat (mét schilquote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn moeder was altijd erg anti-snackbar. Ze bakte hooguit een keer per jaar patat voor ons, met tegenzin.
Ik ben er zo aan gewend, dat ik het niet reken tot 'kieskeurig'.
Beetje gek ook? Hebben ze geen goede relatie? Of kan ze het misschien niet zo goed aan?quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Sarabi het volgende:
Krijg net de horen dat de vrouw van mijn oom al 2,5e dag niet meer bij hem is geweest.
Je weet natuurlijk niet of hij het überhaupt meekrijgt maar het maakt me wel verdrietig.
Het heeft me dan ook vele uren werk gekostquote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef Isegrim het volgende:
Bedankt voor de leuke enquêteresultaten Isabeau!Je beschrijving klinkt erg professioneel!
![]()
Is die van mij verdwaald in de kerstpost?quote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef golfer het volgende:
De postbode kwam vandaag nog een restant verjaardagskaarten bezorgen, waaronder nog een aantal van jullie:
[ afbeelding ]
Nogmaals mijn dank!
Ze hadden een goede relatiequote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Beetje gek ook? Hebben ze geen goede relatie? Of kan ze het misschien niet zo goed aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sarabi op 22-12-2014 16:11:08 ]
Misschien kan ze het idd niet aanquote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Isegrim het volgende:
Beetje gek ook? Hebben ze geen goede relatie? Of kan ze het misschien niet zo goed aan?
quote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze hadden een goede relatieAllemaal narigheid dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze hadden een goede relatieSorry hoor, maar dit is wel erg veroordelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote kans dat ze het (even) niet aan kan, en dan is het toch juist verstandig om even afstand van de situatie te nemen. Dan kan ze er straks weer tegenaan, ipv maar doorgaan om er vervolgens aan onder te gaan,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo was het in ieder geval niet bedoeltquote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is wel erg veroordelend.
Grote kans dat ze het (even) niet aan kan, en dan is het toch juist verstandig om even afstand van de situatie te nemen. Dan kan ze er straks weer tegenaan, ipv maar doorgaan om er vervolgens aan onder te gaan,
quote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef Sarabi het volgende:
Ja en dat is normaal natuurlijkDaar is zij, als één van de personen die het dichtst bij hem staat toch verdorie niet verantwoordelijk voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 22 december 2014 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar is zij, als één van de personen die het dichtst bij hem staat toch verdorie niet verantwoordelijk voor?
Ik was er helemaal niet meer aan toegekomenquote:Op maandag 22 december 2014 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh Trouwens : Allemaal bedankt voor het meedoen aan de 60 kaarten![]()
Me tooquote:Op maandag 22 december 2014 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik heb t allemaal gemist geloof ik
Ik vond ze de 5e dag nog prima te etenquote:Op maandag 22 december 2014 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Oja Isa (en misschien anderen maar weet even niet meer) jij hebt toch salads in a jar gemaakt?
Hoe lang blijven die dan goed? Want het is juist handig om die in het voren te maken natuurlijk.
Zo dat is een stuk langer dan ik verwachtte.quote:Op maandag 22 december 2014 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond ze de 5e dag nog prima te etenMet langer heb ik geen ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |