Leuk boek! Iquote:Op maandag 22 december 2014 12:26 schreef minilot het volgende:
O, en mijn lief en ik doen altijd knusse, kleine kadootjes - niks groots en ik kreeg:
Neil Gaimans The Sleeper and the Spindle, een zeer toffe en ietwat bizarre hervertelling van het sprookje Doornroosje. Schitterend geïllustreerd ook!
[ afbeelding ]
Wilde 'm toen -ie net uit was al bestellen, maar dat was ik vergeten, en nu heb ik 'm alsnog
Zulks geldt eveneens voor het bijbehorende bijbelboek.quote:Op maandag 22 december 2014 12:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Leuk boek! INeil Gaiman
Exodus was leuk vond ik, maar verder natuurlijk zo fictief als de pest
Maakt geen flikker uitquote:
Wat dat betreft heb je sowieso geen garanties ook niet na 30 jaarquote:Op maandag 22 december 2014 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maakt geen flikker uitDie van mij vertrok na 9,5 jaar
Nee. Mijn vader belde iemand om te feliciteren met hun 45-jarig huwelijk. Zegt ze: we zijn uit elkaar, hij heeft een ander.quote:Op maandag 22 december 2014 13:40 schreef Sarabi het volgende:
Wat dat betreft heb je sowieso geen garanties ook niet na 30 jaar
Kloptquote:Op maandag 22 december 2014 13:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb je sowieso geen garanties ook niet na 30 jaar
Wat had je d'r geflikt?quote:Op maandag 22 december 2014 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maakt geen flikker uitDie van mij vertrok na 9,5 jaar
Kon je meerdere dingen aanklikkenquote:Op maandag 22 december 2014 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Enqueteresultaten
21 mensen hebben de enquete ingevuld, 1 enquete niet meegenomen in de analyse
[..]
ZIJ ging vreemd met haar baas.quote:
Ik ook... en heb nu een waaah gevoelquote:Op maandag 22 december 2014 15:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben m'n kerstplanning aan het maken. What did I do?!
Lenovo heeft degelijk spul voor dat geld. Onze laptop hebben we uitgezocht op gewicht, accuduur,formaat en prijs (moest klein en licht zijn). Toen bij lenovo geëindigd. Verwacht geen top performance voor =<400.quote:Op maandag 22 december 2014 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik help hulp nodig van de nerds hierik wil een laptop kopen <400 euro, windows 8.1 en t belangrijkste is: beetje snel tekst op kunnen verwerken, surfen en makkelijk mee te nemen , iemand tips? en ik wil geen chromebook of hp stream ofzo
`
20-1 dit jaar bij Paradigit:quote:Op maandag 22 december 2014 15:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ok ik help hulp nodig van de nerds hierik wil een laptop kopen <400 euro, windows 8.1 en t belangrijkste is: beetje snel tekst op kunnen verwerken, surfen en makkelijk mee te nemen , iemand tips? en ik wil geen chromebook of hp stream ofzo
`
het gaat er puur om dat ik bij mn vriend en elders aan mn scriptie ed kan werken, gamen doe ik niet, films kijken zal ik ook niet op de laptop doen, zoals ik al zei browsen en tekstverwerkenquote:Op maandag 22 december 2014 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lenovo heeft degelijk spul voor dat geld. Onze laptop hebben we uitgezocht op gewicht, accuduur,formaat en prijs (moest klein en licht zijn). Toen bij lenovo geëindigd. Verwacht geen top performance voor =<400.
Ja dan zou ik voor zoiets als die Lenovo ThinkPad Edge E145 gaan. Wij hebben'm uitgezocht vanwege Sri Lanka. Hij moest in de backpack te proppen zijn, niet al te veel aan het gewicht toevoegen, tegen een stoot kunnen, geen hoogglansscherm zodat je er ook nog in de zon op kan werken, accu moet goed zijn, en niet te duur. Toen zijn we hierop uitgekomen. Geen idee hoe de prijs/beschikbaarheid nu (ca. 1 jaar verder) is.quote:Op maandag 22 december 2014 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gaat er puur om dat ik bij mn vriend en elders aan mn scriptie ed kan werken, gamen doe ik niet, films kijken zal ik ook niet op de laptop doen, zoals ik al zei browsen en tekstverwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |