Oja idd dat zei je vorige week nogquote:Op maandag 22 december 2014 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee helaas moet mijn vriend tot laar werken
Maar we zijn vorige week al uiteten geweest om het alvast te vieren
Ik ook.quote:Op maandag 22 december 2014 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb de hele enquete gemist.
Succes!quote:Op maandag 22 december 2014 11:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit. Waar was dit dan?
Ik zit om 16u bij de tandarts, voor zo'n 1,5 uur op de behandelbank. Eerst 4 gaatjes vullen (das niet het langste) en daarna m'n voortanden bijslijpen (dat duurt dus 50 minuten).
Echt zin inMaar tis voor een goed doel.
Ze wacht op het lampjequote:Op maandag 22 december 2014 11:58 schreef borisz het volgende:
Poes doet raar. Ze blijft de hele tijd bij de deur zitten.
Wellicht kan het komen omdat we daarop de hele tijd een laserlampje hadden gericht en nu is dat lampje weg.
Nou ja, ik vier het verder niet. We zijn net naar de bouwmarkt geweest omdat de slang van de douchekop het vannacht begeven heeft. En het was gezellig bij de Hornbach.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Enqueteresultaten
21 mensen hebben de enquete ingevuld, 1 enquete niet meegenomen in de analyse
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 11:58 schreef borisz het volgende:
Poes doet raar. Ze blijft de hele tijd bij de deur zitten.
Wellicht kan het komen omdat we daarop de hele tijd een laserlampje hadden gericht en nu is dat lampje weg.
stoppen met rijlessen?quote:Op maandag 22 december 2014 12:25 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, ik moet vanavond in het donker rijlessen en ik ben echt bang. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
Er zit een instructrice naaste je, dus je bent gewoon veilig.quote:Op maandag 22 december 2014 12:25 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, ik moet vanavond in het donker rijlessen en ik ben echt bang. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |