*mopper* Oke.quote:Op maandag 22 december 2014 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]net zo lang tot je er met meer zelfvertrouwen over spreekt
![]()
Altijd denken dat ik verongeluk als ik rijquote:
Maar zeker nog nooit gebeurd?quote:Op maandag 22 december 2014 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Altijd denken dat ik verongeluk als ik rijZo leuk!
Straatverlichting en koplampenquote:Op maandag 22 december 2014 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*mopper* Oke.
Weet je, ik vind het heel spannend en eng en tof en alles. Maar dat donker zie ik echt tegenop. Ik zie geen klap.
Ja, maar...quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Straatverlichting en koplampen
Jawel, 1x. Met 120 km/h pingpongend tegen de vangrailsquote:
NEE!! ik mis mijn vader steeds meer.quote:Op maandag 22 december 2014 19:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]je had het in dit geval dus liever niet gehad begrijp ik
ben je bankrekening aan het hacken. gimme a min!quote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NEE!! ik mis mijn vader steeds meer.
Owww voor dat mensen mij komen beroven![]()
Nee zoveel is het niet, net erboven
74.21.748.95quote:Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ben je bankrekening aan het hacken. gimme a min!
Behalve dat je er dan achterkomt hoe vervelend het is om als fietser zonder verlichting te fietsen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Straatverlichting en koplampen
quote:Op maandag 22 december 2014 20:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behalve dat je er dan achterkomt hoe vervelend het is om als fietser zonder verlichting te fietsen.
quote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, men kan niet inloggen, dus de IT-afdeling is waardeloos![]()
En als het opgelost is, dan was dat hun werk en dus logisch dat het ein-de-lijk is opgelost.
Iemand heeft teveel naar Guardians of the Galaxy gekekenquote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Haakwerk voor nerds![]()
[ afbeelding ]
Grootquote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Haakwerk voor nerds![]()
[ afbeelding ]
So cutequote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Haakwerk voor nerds![]()
[ afbeelding ]
Was voor mij de verrassing van dit jaar, is normaal niet mijn soort filmquote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iemand heeft teveel naar Guardians of the Galaxy gekeken
Nee, er zit natuurlijk vanillearoma in. Dat is bevergeil.quote:Op maandag 22 december 2014 18:19 schreef icloud het volgende:
Ben benieuwd wat ah antwoord op mijn vraag of er echte vanille inzit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |