En dat gaat helemaal goed komenquote:
kijk dat is de spiritquote:Op maandag 22 december 2014 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Wat een lieve reacties.![]()
We zullen zien. Als je me niet meer ziet, dan weet je wat er gebeurd is.
Wees mij nou niet, is niet leukquote:Op maandag 22 december 2014 19:50 schreef Lonaa het volgende:
Wat een lieve reacties.![]()
We zullen zien. Als je me niet meer ziet, dan weet je wat er gebeurd is.
What did you do?quote:Op maandag 22 december 2014 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wees mij nou niet, is niet leuk(althans, niet op dit punt
)
wist je niet, gebroken nek, heel triest. kan niets meer. ze fokt met een rietje en een toetsenbord. sad story broquote:
Je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat Annex zegt, scheelt vermogensbelasting..
En de reden daartoe dat ik dat heb ik een dooie, mijn allergrootste liefde, mijn grote voorbeeld en mijn alles... mijn vader
vermogensbelasting is like effectief... ehm 1 % ofzo?quote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
En de reden daartoe dat ik dat heb ik een dooie, mijn allergrootste liefde, mijn grote voorbeeld en mijn alles... mijn vader
Je kan het hebben of niet.quote:Op maandag 22 december 2014 19:54 schreef SuperFood het volgende:
[..]
vermogensbelasting is like effectief... ehm 1 % ofzo?
doe es uitleggen. ik heb je fobo gechecked dus gelukkig was dat van die nek niet echt anders hak nu kapot geschaamd dit datquote:Op maandag 22 december 2014 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wees mij nou niet, is niet leuk(althans, niet op dit punt
)
Ga je dit nu iedere rijles zeggen?quote:Op maandag 22 december 2014 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik blijf weg uit Enske.. dus je kan hoor!!![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
*mopper* Oke.quote:Op maandag 22 december 2014 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]net zo lang tot je er met meer zelfvertrouwen over spreekt
![]()
Altijd denken dat ik verongeluk als ik rijquote:
Maar zeker nog nooit gebeurd?quote:Op maandag 22 december 2014 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Altijd denken dat ik verongeluk als ik rijZo leuk!
Straatverlichting en koplampenquote:Op maandag 22 december 2014 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*mopper* Oke.
Weet je, ik vind het heel spannend en eng en tof en alles. Maar dat donker zie ik echt tegenop. Ik zie geen klap.
Ja, maar...quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Straatverlichting en koplampen
Jawel, 1x. Met 120 km/h pingpongend tegen de vangrailsquote:
NEE!! ik mis mijn vader steeds meer.quote:Op maandag 22 december 2014 19:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]je had het in dit geval dus liever niet gehad begrijp ik
ben je bankrekening aan het hacken. gimme a min!quote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NEE!! ik mis mijn vader steeds meer.
Owww voor dat mensen mij komen beroven![]()
Nee zoveel is het niet, net erboven
74.21.748.95quote:Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ben je bankrekening aan het hacken. gimme a min!
Behalve dat je er dan achterkomt hoe vervelend het is om als fietser zonder verlichting te fietsen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Straatverlichting en koplampen
quote:Op maandag 22 december 2014 20:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Behalve dat je er dan achterkomt hoe vervelend het is om als fietser zonder verlichting te fietsen.
quote:Op maandag 22 december 2014 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, men kan niet inloggen, dus de IT-afdeling is waardeloos![]()
En als het opgelost is, dan was dat hun werk en dus logisch dat het ein-de-lijk is opgelost.
Iemand heeft teveel naar Guardians of the Galaxy gekekenquote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Haakwerk voor nerds![]()
[ afbeelding ]
Grootquote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Haakwerk voor nerds![]()
[ afbeelding ]
So cutequote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Haakwerk voor nerds![]()
[ afbeelding ]
Was voor mij de verrassing van dit jaar, is normaal niet mijn soort filmquote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Iemand heeft teveel naar Guardians of the Galaxy gekeken
Nee, er zit natuurlijk vanillearoma in. Dat is bevergeil.quote:Op maandag 22 december 2014 18:19 schreef icloud het volgende:
Ben benieuwd wat ah antwoord op mijn vraag of er echte vanille inzit.
Als ze nee zeggen dan vraag ik wat die zwarte dinggetjes zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 20:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, er zit natuurlijk vanillearoma in. Dat is bevergeil.
We kennen in Nederland alleen geen vermogensbelasting, maar inkomstenbelasting over de wettelijke rente van de >20.000 euro.quote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het scheelt vermogensbelasting![]()
Dat wil zeggen als er meer dan 20.000 spaargeld = vermogen en daar de jaarpremie van betalen, is er minder belasting te betalen over het meerdere van 20.000.
Zoiets.
De ontzettend behulpzame jongeman met rasta bij de Belcompany heeft razendsnel de simkaart op maat geknipt en nummers gemigreerd ( diep in het systeem, kwist niet eens waar) .
Nu kan ik bellen en achter de cashback aan van 20 euro via inet.
Ondertussen ook bedenken welke toet en taart ik wil maken op woensdag.![]()
Sjonge, wat een tempo...ook leuk.
Ohhhh dat is echt te schattig!quote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Haakwerk voor nerds![]()
[ afbeelding ]
Wij vonden het erg rustig vandaag. Toen ik het om 15:00 wel héél erg rustig vond, ben ik eens een testincident in het systeem gaan zetten. Blijkt de cronjob het niet te doen die de incidenten aan de teams doorzet. En wij hebben geen toegang tot niet-toegewzen incidenten. Zal morgenochtend dus wel minder rustig zijnquote:Op maandag 22 december 2014 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond
Voor de geinteresseerden die wilden weten wat er fout ging bij de migratie: migratie van mailboxen is nog steeds bezig, betalingen voor buitenlandse vestiging kunnen niet gedaan worden, mensen kunnen niet inloggen op het netwerk, profielen en documenten zijn niet altijd beschikbaar, PC's zijn niet over naar het nieuwe netwerk.
Ik moest me vooral niet te druk maken vorige weekMaar goed....de shit is er nu. Laten we het maar gaan fixen. Heb uiteindelijk 10 uur op kantoor gezeten vandaag en ben er nu wel ff klaar mee.
Buuf is hier. Tijd om zuurkool te gaan eten.
Amigurumi moet ik nog steeds lerenquote:Op maandag 22 december 2014 21:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ohhhh dat is echt te schattig!
Ik vind amigurumi zooooo leuk maar ik vind haken stom. Als iemand tegen betaling voor mij die Star Wars-poppetjes wil maken? De patronen heb ik al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |