abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 december 2014 @ 21:30:29 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147856457
quote:
2s.gif Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Jaaaaaaaaaah! Ik leef nog! *O*

Het viel heel erg mee. :@ Wel soms lastig om de te zien hoe de weg precies gaat, gezien er ook veel water ligt. Nog maar 2 echte stuntelmomentjes, dus dat was ook al een hele verbetering. En niet meer kijken naar mn versnellingspook als ik schakel. :7
Heb ook in the middle of nowhere gereden, in het donker, met groot licht en alles. *O*

Woensdag weer *O*
Wordt alleen maar makkelijker joh. En voor je het weet hou je van autorijden en denk je er helemaal niet meer over na :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147856471
quote:
2s.gif Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Jaaaaaaaaaah! Ik leef nog! *O*

Het viel heel erg mee. :@ Wel soms lastig om de te zien hoe de weg precies gaat, gezien er ook veel water ligt. Nog maar 2 echte stuntelmomentjes, dus dat was ook al een hele verbetering. En niet meer kijken naar mn versnellingspook als ik schakel. :7
Heb ook in the middle of nowhere gereden, in het donker, met groot licht en alles. *O*

Woensdag weer *O*
^O^
en nat wegdek in het donker blijft gewoon rottig :Y
pi_147856479
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Maakt niet uit! Al zou ik de crème dan even in de vriezer doen in de tussentijd. :')
Af en toe n nieuwe rol koekjes kopen. En de rest aan mijn collega-nerds opvoeren...met de vraag hoe je die zwarte stukjes het vlugst zou kunnen identificeren. :7 Tien nerds weten meer dan 1.
Professioneel gifmenger.
  maandag 22 december 2014 @ 21:30:54 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147856480
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mensen moeten gewoon vrij nemen deze dagen. Daarom doen we het nu :P
Owwww, beter! Goed geregeld!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147856482
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 21:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Wordt alleen maar makkelijker joh. En voor je het weet hou je van autorijden en denk je er helemaal niet meer over na :)
Ik vind het best tof. Nu al :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_147856535
Er was ergens iets heel tofs te zien, en m'n instructrice is nogal een babbeltante (wel gezellig), maar ik moest daar ook, bij stoplichten, links afslaan. Dus ineens duizend handelingen. En op de hoek was dan iets tof te zien. En zij zo: kijk nou, kijk dan, is heel mooi.
Toen heb ik geroepen: "DAT KAN NIET IK BEN AAN HET RIJDEN!!EINZ!!1!". :')

Toen zei ze dat ik me niet zo moest aanstellen en gewoon moest kijken. Toen keek ik, het was een kerstboom. :')
pi_147856537
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Rode puntjes, groene puntjes, zwarte puntjes :P
Beetje fluffy ertussen.

Alhoewel, met al die suiker en zit bederft het waarschijnlijk niet zo snel
Er zit ook amper water in, dus beetje schoon houden je kunt jaren naar de creme staren. :+
Professioneel gifmenger.
pi_147856646
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 21:30 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Af en toe n nieuwe rol koekjes kopen. En de rest aan mijn collega-nerds opvoeren...met de vraag hoe je die zwarte stukjes het vlugst zou kunnen identificeren. :7 Tien nerds weten meer dan 1.
^O^
  maandag 22 december 2014 @ 21:35:33 #284
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_147856681
quote:
2s.gif Op maandag 22 december 2014 21:32 schreef Lonaa het volgende:
en m'n instructrice is nogal een babbeltante (wel gezellig),
Pff, zoeen had ik ook, bij het irritante af. Vooral omdat ze ook nog eens niet de meest snuggere was. Kan me nog herinneren dat het toen in het nieuws was dat er teveel treinen door het rode licht reden. Wat volgens haar betekende dat de kans dus heel groot was dat er bij een open overweg toch zomaar treinen langs konden komen :')
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_147856736
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Pff, zoeen had ik ook, bij het irritante af. Vooral omdat ze ook nog eens niet de meest snuggere was. Kan me nog herinneren dat het toen in het nieuws was dat er teveel treinen door het rode licht reden. Wat volgens haar betekende dat de kans dus heel groot was dat er bij een open overweg toch zomaar treinen langs konden komen :')
Ehhhh ja. :D
pi_147856745
Mijn instructeur zei geen woord
Love him
pi_147856798
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ze is niet vervelend, en niet dom. Praat af en toe over wat ze ziet, over de puppy's van de buurvrouw en over het nieuws. Ze hoeft ook niet constant een reactie van me en ik kan het goed uitbannen.
  maandag 22 december 2014 @ 21:38:36 #288
3878 Vork
Manisch creatief
pi_147856841
Potverdorie, ik word tegenwoordig al niet eens meer geschikt bevonden voor functies waar ik op solliciteer en waarbij ik aan alle eisen voldoe. Functies via uitzendbureau's die dus nog wel open blijven staan na mijn afwijzing. Het is dus niet meer zo dat er per se betere kandidaten zijn, ze moeten mij gewoon niet hebben. Ik krijg zo wel het idee dat er iets aan mij mankeert. Zucht. Morgen maar eens bellen.
  maandag 22 december 2014 @ 21:39:29 #289
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_147856883
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef Sarabi het volgende:
Mijn instructeur zei geen woord
Love him
Ik had afwisselend een man en een vrouw, die man was een stuk rustige gelukkig.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_147856928
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:39 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik had afwisselend een man en een vrouw, die man was een stuk rustige gelukkig.
Welke rijschool?
  maandag 22 december 2014 @ 21:41:34 #291
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_147856992
quote:
2s.gif Op maandag 22 december 2014 21:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Welke rijschool?
Kleine lokale rijschool die al jaren niet meer bestaat, ben even kwijt hoe het ook alweer heette.
pi_147857161
Ik had een instructeur die me bij een typisch Noord-Hollandsche, met riet begroeide vaart, (die dus boven het wegdek is eigenlijk), wees op een zwanengezin. En stom verbaasd was toen ik hem precies kon vertellen hoeveel het er waren :+
pi_147857202
quote:
13s.gif Op maandag 22 december 2014 21:38 schreef Vork het volgende:
Potverdorie, ik word tegenwoordig al niet eens meer geschikt bevonden voor functies waar ik op solliciteer en waarbij ik aan alle eisen voldoe. Functies via uitzendbureau's die dus nog wel open blijven staan na mijn afwijzing. Het is dus niet meer zo dat er per se betere kandidaten zijn, ze moeten mij gewoon niet hebben. Ik krijg zo wel het idee dat er iets aan mij mankeert. Zucht. Morgen maar eens bellen.
Enig idee waar dat aan zou kunnen liggen? -O-
pi_147857251
quote:
13s.gif Op maandag 22 december 2014 21:38 schreef Vork het volgende:
Je wordt ouder, hoe ouder, hoe minder geliefd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147857264
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Kleine lokale rijschool die al jaren niet meer bestaat, ben even kwijt hoe het ook alweer heette.
Het klinkt precies als de kleine lokale rijschool waar ik nu les. :+
pi_147857428
Ik had een gezellige kletskous als instructeur. Hij kon soms ook lekker effe mopperen. O+
En ik ben geslaagd toen ik precies zo'n kletskous als examinator trof. We waren het parkeerterrein nog niet af en we waren al druk in gesprek. :+
Professioneel gifmenger.
  maandag 22 december 2014 @ 21:49:24 #297
3878 Vork
Manisch creatief
pi_147857431
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 21:45 schreef Isegrim het volgende:
Enig idee waar dat aan zou kunnen liggen? -O-
Mogelijkerwijs zijn er meer of functie-eisen die vanuit het bedrijf worden aangegeven, die niet in de vacatureomschrijving van het uitzendbureau worden genoemd, zodat er meer mensen op reageren. Hoe preciezer en uitgebreider de eisen staan omschreven, hoe minder mensen denken voor een functie in aanmerking te kunnen komen en dus niet reageren, terwijl die personen allicht nog wel goede kandidaten zouden kunnen zijn.

Of ze lopen met hun systeem te kutten en verwijderen de vacatures niet of niet optijd.
  maandag 22 december 2014 @ 21:52:20 #298
3878 Vork
Manisch creatief
pi_147857578
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Je wordt ouder, hoe ouder, hoe minder geliefd.
Ja, maar dát kunnen ze dus niet zeggen. Ik denk niet dat mijn leeftijd er heel erg veel toe doet voor de functies waar ik ook daadwerkelijk op solliciteer. Die selectie volgt meestal al eerder (want er is heel veel werk, met name voor starters dat tegenwoordig wordt aangeboden in het kader van de aanpak jeugdwerkloosheid. Een 'positieve' variant van leeftijdsdiscriminatie dus).
pi_147857601
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 21:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Owwww, beter! Goed geregeld!
Even anders formuleren: ik vind dat mensen gewoon vrij moeten nemen deze dagen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_147857618
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:49 schreef Vork het volgende:

[..]

Mogelijkerwijs zijn er meer of functie-eisen die vanuit het bedrijf worden aangegeven, die niet in de vacatureomschrijving van het uitzendbureau worden genoemd, zodat er meer mensen op reageren. Hoe preciezer en uitgebreider de eisen staan omschreven, hoe minder mensen denken voor een functie in aanmerking te kunnen komen en dus niet reageren, terwijl die personen allicht nog wel goede kandidaten zouden kunnen zijn.

Of ze lopen met hun systeem te kutten en verwijderen de vacatures niet of niet optijd.
Dat laatste is staande praktijk in uitzendbureauland. -O-
Professioneel gifmenger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')