Snap ik. VBL SC was toch wel de gezelligste van alle SC's hier op FOK.quote:Op maandag 22 december 2014 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen luitjes![]()
Niks loos Happel. We hadden een beetje heimwee naar jullie van VBL.
Tyron kwam gister even en trok gelijk z'n broek uit.quote:Op maandag 22 december 2014 10:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Snap ik. VBL SC was toch wel de gezelligste van alle SC's hier op FOK.
Kom eens online lambal, je hebt je eerste welkom terug topic al gemistquote:
Wacht, wat?quote:
Als ik zo oppervlakkig heb gelezen is de enige voorwaarde dat het allemaal een beetje snel gaat. Nou ja niet alles maar verloven, trouwen. Huisje boompje beestje.quote:Op maandag 22 december 2014 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Wacht, wat?
Moet eerst de voorwaarden nog lezen en op accepteren klikken
Volgens KB hangen er nog meer voorwaarden aan voor ik van de voordelen kan genietenquote:Op maandag 22 december 2014 11:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als ik zo oppervlakkig heb gelezen is de enige voorwaarde dat het allemaal een beetje snel gaat. Nou ja niet alles maar verloven, trouwen. Huisje boompje beestje.
Tja en dat pakket voorwaarden wordt waarschijnlijk fors uitgebreid nadat je ja voor het altaar hebt gezegd.quote:Op maandag 22 december 2014 11:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens KB hangen er nog meer voorwaarden aan voor ik van de voordelen kan genieten
Zit er dik inquote:Op maandag 22 december 2014 11:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja en dat pakket voorwaarden wordt waarschijnlijk fors uitgebreid nadat je ja voor het altaar hebt gezegd.
Sorry! Was pas gister avond 23:50 weer welkom en vakantie dus laat wakker!quote:Op maandag 22 december 2014 10:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kom eens online lambal, je hebt je eerste welkom terug topic al gemist
Nee nee, onder artikel 76 lid 12.4 staat dat wanneer je vraagt naar de voorwaarden je er sowieso mee instemt en dat je eigenlijk er niet meer zomaar vab af komt. XOquote:Op maandag 22 december 2014 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Wacht, wat?
Moet eerst de voorwaarden nog lezen en op accepteren klikken
Had me een dag verrekend Divgod. Was pas gister avond 23:50 ofzo weer welkom, en toen sliep ik alquote:Op maandag 22 december 2014 11:58 schreef Divje het volgende:
Ach, eerst maar een paar koppen koffie naar binnen gooien![]()
![]()
![]()
Word een beetje driftig omdat Scrum er nog niet is..
[..]
Zit er dik in
scrummie! Hehequote:Op maandag 22 december 2014 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry! Was pas gister avond 23:50 weer welkom en vakantie dus laat wakker!
Maar dank iedereen
Seems legitquote:Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee nee, onder artikel 76 lid 12.4 staat dat wanneer je vraagt naar de voorwaarden je er sowieso mee instemt en dat je eigenlijk er niet meer zomaar vab af komt. XO
HE'S BACKquote:Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had me een dag verrekend Divgod. Was pas gister avond 23:50 ofzo weer welkom, en toen sliep ik al.
Maar die PSVérs. Die zijn niet zo slim.
Oeh dé Scrummie.quote:Op maandag 22 december 2014 12:13 schreef Scrummie het volgende:
Maar naam topicEcht, jullie zijn mijn helden.
Eerst paar maand, nu een halve weekquote:Op maandag 22 december 2014 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oeh dé Scrummie.
Hoe lang ben je weggeweest?
Hahaha ja.. het is dat ie van ons is, maar die Swertsquote:Op maandag 22 december 2014 12:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Seems legit
[..]
HE'S BACK![]()
Bij NAC lopen er overigens ook een paar rondallemachtig zeg.
Die ja, maar die gozer die naast 'm staat. Van der Weg kwijt ofzoiets. Bodybuilder met een draaicirkel van 25 meterquote:Op maandag 22 december 2014 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja.. het is dat ie van ons is, maar die Swerts. Goeie gozer hoor, daar niet van.
I know right? Wanneer ga je gone girl kijken?quote:
En, hoe was die halve week zonder fok?quote:Op maandag 22 december 2014 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eerst paar maand, nu een halve week
Oja! Die is nog dommer. En dikker trouwens. Ik moest wel lachen toen Kazim z'n shirtje moest wisselen, spieren als Ronaldo, en dat staat dan naast die van der Wegquote:Op maandag 22 december 2014 12:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Die ja, maar die gozer die naast 'm staat. Van der Weg kwijt ofzoiets. Bodybuilder met een draaicirkel van 25 meter
Frustrerend hoor, uitlaatklepje was ineens weg..quote:Op maandag 22 december 2014 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know right? Wanneer ga je gone girl kijken?
[..]
En, hoe was die halve week zonder fok?
Twee zelfsquote:Op maandag 22 december 2014 12:13 schreef Scrummie het volgende:
Maar naam topicEcht, jullie zijn mijn helden.
Vanavond denk ikquote:Op maandag 22 december 2014 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know right? Wanneer ga je gone girl kijken?
Kazimgodquote:Op maandag 22 december 2014 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja! Die is nog dommer. En dikker trouwens. Ik moest wel lachen toen Kazim z'n shirtje moest wisselen, spieren als Ronaldo, en dat staat dan naast die van der Weg
Niet spoileren hequote:Op maandag 22 december 2014 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Frustrerend hoor, uitlaatklepje was ineens weg..
Even inhaken op Gone Girl; gister gezien. Wil je mijn mening?
Herkenbaar ja!quote:Op maandag 22 december 2014 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Frustrerend hoor, uitlaatklepje was ineens weg..
Even inhaken op Gone Girl; gister gezien. Wil je mijn mening?
Ach, was toch gezellig gister?quote:Op maandag 22 december 2014 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Herkenbaar ja!
En stil! Ik heb gem gisteren ook gezien, er werd al gezegd dat jij bij mij zou zitten en nu heb ik helemaal geen alibi meer.
Zoet. Net zoals ikquote:Op maandag 22 december 2014 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Divje, zoete of zoute popcorn?
Wees niet bang, ik spoiler niets. Vond 't maar een matige film helaasquote:Op maandag 22 december 2014 12:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Vanavond denk ikLekker onder een dekentje op de bank met een bakje popcorn.
Kom je ook?
[..]
KazimgodBegint steeds beter te spelen, en zijn maniertjes bevallen mij juist wél itt de zure kutten in het Feyenoordtopic.
[..]
Niet spoileren he
Hard ditquote:Op maandag 22 december 2014 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik spoiler niets. Vond 't maar een matige film helaas. Maar kan aan mij liggen hoor, dus gewoon gaan kijken en je mening blanco geven!
Gelukkig zat ik naast Klinkerbotsing, dat maakte het alsnog gezellig.
quote:
Owh. Nouja, ik ben al zoet genoeg van mezelf, heb daar geen zoete popcorn voor nodig.quote:
Ik heb ook liever zout.quote:Op maandag 22 december 2014 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nie. Ik zat alleen, in bed. Oke met mn panda dan.
[..]
Owh. Nouja, ik ben al zoet genoeg van mezelf, heb daar geen zoete popcorn voor nodig.
Al vind ik het op zn tijd wel lekker.Maar liever zout.
Dan wordt het zout. Teveel zoetigheid is ook niet goed.quote:Op maandag 22 december 2014 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nie. Ik zat alleen, in bed. Oke met mn panda dan.
[..]
Owh. Nouja, ik ben al zoet genoeg van mezelf, heb daar geen zoete popcorn voor nodig.
Al vind ik het op zn tijd wel lekker.Maar liever zout.
Haha, no worries Divgod. Wat van jou is blijf ik af *boks*quote:Op maandag 22 december 2014 12:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zal de DNA-test alvast aanvragen.
quote:Op maandag 22 december 2014 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, no worries Divgod. Wat van jou is blijf ik af *boks*
Je kunt gerust spreken van een legendarische SC.quote:Op maandag 22 december 2014 10:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Snap ik. VBL SC was toch wel de gezelligste van alle SC's hier op FOK.
Hey, het is een echte panda ja. Een hele lieve, van de Efteling. Zal later eens een foto uploaden als bewijs.quote:Op maandag 22 december 2014 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb ook liever zout.
Maar, panda? Noemen ze die dingen tegenwoordig al zo?
Jij weet.quote:Op maandag 22 december 2014 12:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan wordt het zout. Teveel zoetigheid is ook niet goed.
Hahaahahhahaah... HAHAHAHAHA!quote:Op maandag 22 december 2014 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet waar jij aan denkt.
Ja ik weet het Lav. Ik schaam me ook diep. Maar het ging zo hard woensdag avond. En ik was nouja, zo gefrustreerd.. Zelden zo erg geweest. En het voelde wel lekker moet ik eerlijk bekennen. Het los gaan, dat schelden achteraf natuurlijk niet, dat is dom.quote:Op maandag 22 december 2014 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn dat we weer compleet zijnen we hadden je nog zo gewaarschuwd Scrum
Ja eigenlijk wel, maar mensen zeggen dat wel vaak op zulke momenten dus dacht waarom ook niey hè. Maar word meteen weer hard aangepakt. Ontbijt iedereen hier met bijdehandjes ofwat.quote:Op maandag 22 december 2014 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaahahhahaah... HAHAHAHAHA!
Dat weet je heel goed. *serieuze toon*
Wat wil je drinken?quote:Op maandag 22 december 2014 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, het is een echte panda ja. Een hele lieve, van de Efteling. Zal later eens een foto uploaden als bewijs.
Weet niet waar jij aan denkt.
[..]
Jij weet.
Het was een mooie avond, dat welquote:Op maandag 22 december 2014 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ik weet het Lav. Ik schaam me ook diep. Maar het ging zo hard woensdag avond. En ik was nouja, zo gefrustreerd.. Zelden zo erg geweest. En het voelde wel lekker moet ik eerlijk bekennen. Het los gaan, dat schelden achteraf natuurlijk niet, dat is dom.
Ik eet PSVérs als ontbijt. Hap hap, weg.quote:Op maandag 22 december 2014 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar mensen zeggen dat wel vaak op zulke momenten dus dacht waarom ook niey hè. Maar word meteen weer hard aangepakt. Ontbijt iedereen hier met bijdehandjes ofwat.
Voetbal is nu eenmaal emotie dus dat iemand dan weleens dingen zegt die hij achteraf beter niet had kunnen zeggen...tja . Het rottigste was dat we je moesten missen hier.quote:Op maandag 22 december 2014 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ik weet het Lav. Ik schaam me ook diep. Maar het ging zo hard woensdag avond. En ik was nouja, zo gefrustreerd.. Zelden zo erg geweest. En het voelde wel lekker moet ik eerlijk bekennen. Het los gaan, dat schelden achteraf natuurlijk niet, dat is dom.
Pas op he. Hun domheid is besmettelijk.quote:Op maandag 22 december 2014 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik eet PSVérs als ontbijt. Hap hap, weg.
Weenie, fanta ofzo.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik eet PSVérs als ontbijt. Hap hap, weg.
wat een liefde hier,quote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voetbal is nu eenmaal emotie dus dat iemand dan weleens dingen zegt die hij achteraf beter niet had kunnen zeggen...tja . Het rottigste was dat we je moesten missen hier.
Chocolademelk met slagroom en een kaneel stokje, en poot aan..quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voetbal is nu eenmaal emotie dus dat iemand dan weleens dingen zegt die hij achteraf beter niet had kunnen zeggen...tja . Het rottigste was dat we je moesten missen hier.
Nee, absoluut niet. Alles behalve. Gewoon de juiste club supporten en er is echt niets aan de hand.quote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weenie, fanta ofzo.
[..].
Moet ik me nu geïntimideerd voelen ofwa.
Het is winterstop, dus de komende maand is het sowieso veiligquote:Op maandag 22 december 2014 12:34 schreef theguyver het volgende:
Welkom terug Scrum! Niet meer weg gaan he!
![]()
Gedraag je eens een keer!!!![]()
ja rietje is goedquote:Op maandag 22 december 2014 12:36 schreef Divje het volgende:
Deze SC gaat echt hard de laatste dagen![]()
[..]
Met een rietje?
Ik doe niet aan clubvoetval. Maar als ik een club moet kiezen dan ajax, want cillessenquote:Op maandag 22 december 2014 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Alles behalve. Gewoon de juiste club supporten en er is echt niets aan de hand.
Voetbal*.quote:Op maandag 22 december 2014 12:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja rietje is goed
[..]
Ik doe niet aan clubvoetval. Maar als ik een club moet kiezen dan ajax, want cillessen
Heb een heel leuk rietje voor jequote:Op maandag 22 december 2014 12:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja rietje is goed
[..]
Ik doe niet aan clubvoetval. Maar als ik een club moet kiezen dan ajax, want cillessen
Ga m'n best doenquote:Op maandag 22 december 2014 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voetbal*.
Maar Div, jij voed haar wel even op he? Die verantwoordelijkheid ligt bij jou..
quote:Op maandag 22 december 2014 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voetbal*.
Maar Div, jij voed haar wel even op he? Die verantwoordelijkheid ligt bij jou..
wat voor een rietje?quote:
Begint met een P.quote:Op maandag 22 december 2014 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ben mobiel ja, dan let ik minder op foutjes, of nouja ik zie ze minder snel dan.
Niks opvoeden
[..]
wat voor een rietje?
een pietjequote:Op maandag 22 december 2014 12:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Begint met een P.
Opvoeden zal ik niet doen hoor, je wordt nog wel verstandig wb voetbal
quote:
Nouquote:Op maandag 22 december 2014 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, houd het netjes hier. Sexting kan in DM.
Hahaha, jij ook al met panda's?quote:Op maandag 22 december 2014 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Noubedoelde deze..
[ afbeelding ]
Mwoah niet iets speciaals ofzoquote:
Posten!quote:Op maandag 22 december 2014 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoah niet iets speciaals ofzo
Deze is puur en alleen voor KB.
Vond ook een leuk pakje
Uhuhquote:Op maandag 22 december 2014 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwarte pietjes. Meestal wel groot.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Vind ze treinen leuk ja? Moet je die filmpjes van die treintjes met die gezichtjes voor haar opzoeken. Kan even niet op de naam komen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik zit ondertussen met m'n nichtje op schoot:
te kijken. Leuk man!
quote:Op maandag 22 december 2014 12:59 schreef Divje het volgende:
[..]niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thomas het stoomlocomotiefje?quote:Op maandag 22 december 2014 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ze treinen leuk ja? Moet je die filmpjes van die treintjes met die gezichtjes voor haar opzoeken. Kan even niet op de naam komen.
Haha ja, ze is er dol op. Je bedoelt denk ik Thomas? Gekke is, dat vind ze niets, ze wil de echte treinenquote:Op maandag 22 december 2014 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ze treinen leuk ja? Moet je die filmpjes van die treintjes met die gezichtjes voor haar opzoeken. Kan even niet op de naam komen.
Dat is ook al heeeeel oud. Vroeger heel vroeger begonnen met boeken.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 13:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is ook al heeeeel oud. Vroeger heel vroeger begonnen met boeken.
Mooi hoe tijdloos zoiets is.
quote:Op maandag 22 december 2014 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Maareh.
Div en KB sitting in a tree.
K.I.S.S.I.N.G.
Dat is alleen maar goed. Van zitten in de tree naar bovenop elkaar op de grond. Prima te doen!quote:Op maandag 22 december 2014 13:11 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Met deze wind blijven we niet lang zitten denk ik
Niks mis mee idd.quote:Op maandag 22 december 2014 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed. Van zitten in de tree naar bovenop elkaar op de grond. Prima te doen!
Nope.. Maar als dat een voorwaarde is zal ik me daarin moeten schikken he.quote:Op maandag 22 december 2014 13:13 schreef Blaadjes het volgende:
Zit je nu ook in het turken topic div?
Wat is het turken topic?quote:Op maandag 22 december 2014 13:13 schreef Blaadjes het volgende:
Zit je nu ook in het turken topic div?
KB heeft een dikke kont?quote:Op maandag 22 december 2014 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Niks mis mee idd.
[ afbeelding ]
[..]
Nope.. Maar als dat een voorwaarde is zal ik me daarin moeten schikken he.
Geen ideequote:
Nouja, aan KB om het tegendeel te bewijzen aan je. Ik hoor de details naderhand wel.quote:Op maandag 22 december 2014 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen ideemaar ik moest direct aan die vent denken toen ik je post las
Ik breng verslag uitquote:Op maandag 22 december 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, aan KB om het tegendeel te bewijzen aan je. Ik hoor de details naderhand wel.
Nog 9 dagen om 30 topics te vullenquote:Op maandag 22 december 2014 13:24 schreef Scrummie het volgende:
We krijgen het nog druk hiero, topic #200 voor 2015?
Moet lukken.quote:Op maandag 22 december 2014 13:24 schreef Scrummie het volgende:
We krijgen het nog druk hiero, topic #200 voor 2015?
Iets meer als 3 per dag. Moet lukken toch!quote:Op maandag 22 december 2014 13:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik breng verslag uit
[..]
Nog 9 dagen om 30 topics te vullen
Haha nee lav, is winterstop, dus tot 18 januari moet het prima gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet lukken.
Tenzij je weer verplicht op vakantie gaat![]()
En dan ook gewoon niet dénken aan PSV.quote:Op maandag 22 december 2014 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee lav, is winterstop, dus tot 18 januari moet het prima gaan.
Vooral dat is moeilijk. Gelukkig duurt het wel even voor we elkaar weer treffen.. die domheid.. oh oh oh oh..quote:Op maandag 22 december 2014 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan ook gewoon niet dénken aan PSV.
Rotterdam, de enige echte hoofdstad van Nederland. Van Europa. Rotterdamquote:Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef Divje het volgende:
Rotterdam is zo baas dat ik nu een Rotterdamse energieleverancier heb
Moet er snel weer naar toequote:Op maandag 22 december 2014 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rotterdam, de enige echte hoofdstad van Nederland. Van Europa. Rotterdam
Ik ook. Hoop echt in 2015 wel weer wedstrijdjes mee te gaan pakken hoor, maar betwijfel of dat financieel gaat lukkenquote:
Zelfde probleem hierquote:Op maandag 22 december 2014 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook. Hoop echt in 2015 wel weer wedstrijdjes mee te gaan pakken hoor, maar betwijfel of dat financieel gaat lukken
Van de NWO?quote:Op maandag 22 december 2014 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rotterdam, de enige echte hoofdstad van Nederland. Van Europa. Rotterdam
Haha, je moet ook niet te goed opruimen he.. maar mooie eerste date met KB toch? Wandeling langs de Maas, romantisch dineren ergens in een restaurantje in Rotterdam (Old Granny's, tip), hotelletje met groot ligbad.. ik zie het wel zitten.quote:Op maandag 22 december 2014 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier![]()
Al zou het ook al heerlijk zijn om gewoon even over de kade te lopenheb nog ergens van die kruidvat kaartjes liggen maar ben ze in een opruimbui kwijtgeraakt
quote:Op maandag 22 december 2014 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, je moet ook niet te goed opruimen he.. maar mooie eerste date met KB toch? Wandeling langs de Maas, romantisch dineren ergens in een restaurantje in Rotterdam (Old Granny's, tip), hotelletje met groot ligbad.. ik zie het wel zitten.
Volgens mij woont KB in de enige echte hoofdstad van NLquote:Op maandag 22 december 2014 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, je moet ook niet te goed opruimen he.. maar mooie eerste date met KB toch? Wandeling langs de Maas, romantisch dineren ergens in een restaurantje in Rotterdam (Old Granny's, tip), hotelletje met groot ligbad.. ik zie het wel zitten.
Ah OK, wilde net een topic gaan openen maar dat zal ik dan maar niet doen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ssssst, dat weet de rest nog niet
wel betaald verlof?quote:Op maandag 22 december 2014 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
net te horen gekregen dat ik TOCH wel morgen en woensdag vrij kan nemen omdat er weinig werk is tot het einde van het jaar
[ afbeelding ]
Dat is lekker !quote:Op maandag 22 december 2014 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
net te horen gekregen dat ik TOCH wel morgen en woensdag vrij kan nemen omdat er weinig werk is tot het einde van het jaar
[ afbeelding ]
Nope. Dacht ik.quote:Op maandag 22 december 2014 14:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Volgens mij woont KB in de enige echte hoofdstad van NL
Nog niet gezienquote:Op maandag 22 december 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuke verkiezingen op VBL.
Die nominaties
Nee echt belachelijk. Ze moeten je wel hebben zegquote:
Ik ben hem nu aan het invullen, jij staat hoog in het vaandel als mod maar je zit niet bij VBLquote:
Ik post altijd op VI en ook af en toe op de VBL SC. Karina en Drizt doen het goed als mod he? Ze kunnen wel versterking gebruiken. Onwijs druk daar altijd.quote:Op maandag 22 december 2014 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het invullen, jij staat hoog in het vaandel als mod maar je zit niet bij VBL
Niet hier in ieder geval.quote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Happel het volgende:
Zijn er weer verkiezingen, ja? Kansloos.
Ik weet wel dat je er post maar je bent geen VBL mod toch?quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik post altijd op VI en ook af en toe op de VBL SC. Karina en Drizt doen het goed als mod he? Ze kunnen wel versterking gebruiken. Onwijs druk daar altijd.
Nee, dat snap ik. Daar zou dan een heel topic aan gewijd worden om te bewijzen dat het allemaal doorgestoken kaart is.quote:
En terecht ookquote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Daar zou dan een heel topic aan gewijd worden om te bewijzen dat het allemaal doorgestoken kaart is.
Nee!quote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je er post maar je bent geen VBL mod toch?
De hoax/false flags-verkiezingen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Daar zou dan een heel topic aan gewijd worden om te bewijzen dat het allemaal doorgestoken kaart is.
Karina is er nooit op het weekend als er gevoetbald is.quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
Karina en Drizt doen het goed als mod he?
Nee, DonRaja moet terug.quote:
DonRaja inderdaad beste mod ooit.quote:Op maandag 22 december 2014 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, DonRaja moet terug.
En jij moet er gewoon bij.
Wat Scrummie zegt. Waarom solliciteer jij niet?quote:Op maandag 22 december 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DonRaja inderdaad beste mod ooit.
Straalde gezag uit wegens z´n succes zowel op het internet en er buiten.
Was EERLIJK en RECHTVAARDIG.
Trollde nooit mensen zelf een ban aan.
Omdat ik niet zoveel in VBL post, zeker niet in livetopics, wat toch wel bijzonder handig als VBL mod om dat daar het meeste gebeurd. En niet zo veel tijd heb vanaf 2015.quote:Op maandag 22 december 2014 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat Scrummie zegt. Waarom solliciteer jij niet?
Je zou een hele goede zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel in VBL post, zeker niet in livetopics, wat toch wel bijzonder handig als VBL mod om dat daar het meeste gebeurd. En niet zo veel tijd heb vanaf 2015.
Ga je studeren in 2015 of meer werken?quote:Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel in VBL post, zeker niet in livetopics, wat toch wel bijzonder handig als VBL mod om dat daar het meeste gebeurd. En niet zo veel tijd heb vanaf 2015.
Tarado is enige user in VBL die het zou kunnen worden m.i., maar ik geloof dat ie daar geen zin in hebt.quote:
VBL is ook gewoon een hel wat dat betreft. Teveel users die geen van het bovenstaande zijn. Zoals ik bijvoorbeeldquote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tarado is enige user in VBL die het zou kunnen worden m.i., maar ik geloof dat ie daar geen zin in hebt.
De enige user die:
Objectief is
Eerlijk
Volwassen
Eens.quote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tarado is enige user in VBL die het zou kunnen worden m.i., maar ik geloof dat ie daar geen zin in hebt.
De enige user die:
Objectief is
Eerlijk
Volwassen
Weer naar school om een ander vakkenpakket te krijgenquote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je studeren in 2015 of meer werken?
Nu nog beter slapen en all is goodquote:Op maandag 22 december 2014 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weer naar school om een ander vakkenpakket te krijgen
+ 24 uur werken
En nog een niet geheel onbelangrijke gebeurtenisquote:Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
En verhuizen in de zomer wat ook wel tijd en energie zal vreten
Ook maar denk dat het 2016 word, dat heeft toch wel veel voeten in de aarde dat trouwenquote:Op maandag 22 december 2014 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nog een niet geheel onbelangrijke gebeurtenis. Ehhh wat was het ook alweer?
Viva Las Vegasquote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook maar denk dat het 2016 word, dat heeft toch wel veel voeten in de aarde dat trouwen.
En 2015 is gewoon vies druk.
Daaromquote:Op maandag 22 december 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is het wel makkelijk trouwen.
Maar dan wordt het nog bijna 2016 omdat alles daar 21+ isquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is het wel makkelijk trouwen.
wat een bazenquote:
Wist ik niet, ik ben 2 keer in Hong Kong getrouwdquote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan wordt het nog bijna 2016 omdat alles daar 21+ is
Is het daar ook makkelijk?quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wist ik niet, ik ben 2 keer in Hong Kong getrouwd
We gaan het zien.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
Je kan altijd nog hier trouwen Inso
Is nog lekker dichtbij voor jullie ook.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Topics gaan wel snel hier laatste dagen zeg, pff.
Zie vorige topic .. dan moet Inso_ hier full time postenquote:Op maandag 22 december 2014 13:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik breng verslag uit
[..]
Nog 9 dagen om 30 topics te vullen
quote:Op maandag 22 december 2014 12:59 schreef Divje het volgende:
[..]zou dragen 10/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pandarietje was ook liev gebaarik ben een bescheiden meisjequote:Op maandag 22 december 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, aan KB om het tegendeel te bewijzen aan je. Ik hoor de details naderhand wel.+1 voor blaadjes welquote:
Kan wel beetje lievv zijn, maar alleen tegen mensen die dat verdienenquote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zou dragen 10/10
Pandarietje was ook liev gebaar
[..]
ik ben een bescheiden meisje
[..]
+1 voor blaadjes wel
details detailsquote:Op maandag 22 december 2014 16:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan wel beetje lievv zijn, maar alleen tegen mensen die dat verdienen
En toch wel ? Je zei dat je er vaak aanwezig was janiet dat je er wononde bent. Achja, maakt ook niet uit
Dit soort details kunnen dealbreakers zijnquote:Op maandag 22 december 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
details details
Ze hebben de deur proberen open te breken geloof ik van het gebouw, het deurklinkding lag helemaal te bungelen aan een zijden draadje en wanneer ik de deur open probeerde te krijgen lukte dat nietgisteren was alles normaal
sorry hoor wis nie dat je boos ging worden. Wat voor details wil je nog meerquote:Op maandag 22 december 2014 16:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit soort details kunnen dealbreakers zijn![]()
Dat is wel vervelendHoe ben je binnen gekomen dan?
Ben niet boos hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorry hoor wis nie dat je boos ging worden. Wat voor details wil je nog meer![]()
Ik ging de deur van de fietsenstalling ook proberen maar die werkte ook niet meedus toen gewacht en kwam er een meisje gelukkig naar beneden en kon ik naar binnen
voor details zie dm.quote:Op maandag 22 december 2014 17:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben niet boos hoor.Zijn we al zo ver dat je driftig tegen me kan doen?
Alle details zijn welkom
Beter dat er iemand aan kwamwaait het daar ook zo hard? Zou klote zijn als je een uur staat te wachten
Ga jij ook tegen de wind in leunen als je loopt? Dat je zeg maar scheef looptquote:Op maandag 22 december 2014 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
voor details zie dm.
En inderdaad. Het waait hier ook zo tyfushard ja. Elke keer wanneer ik een stap zette voelde ik mn been wegwaaien en wankelde ik een beetje
doen we dat niet allemaal wanneer het waait?quote:Op maandag 22 december 2014 17:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga jij ook tegen de wind in leunen als je loopt? Dat je zeg maar scheef loopt
Liep net voor m'n flat langs, de wind viel nog wel mee maar toen ik het hoekje om kwam stond ik binnen 2 seconden bijna 10 meter terug, was gewoon een klap in m'n gezicht
Denk het ja, maar 't is me nog niet opgevallen dat andere mensen dat doen..quote:Op maandag 22 december 2014 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doen we dat niet allemaal wanneer het waait?
Haha, herkenbaar ja. Nouja, het regent niet dus ik vind het niet zo heel erg. En ben jij zon klein mannetje dat je wegwaait ja?
Ga je nog steeds goed op dat gebied Div?quote:Op maandag 22 december 2014 17:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk het ja, maar 't is me nog niet opgevallen dat andere mensen dat doen..
Ben niet klein, maar wel slank dus niet zo heel zwaar.
Ik jojo wat heen en weerquote:Op maandag 22 december 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je nog steeds goed op dat gebied Div?
Ken dat gevoel.quote:Op maandag 22 december 2014 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik jojo wat heen en weerBlijft wel vervelend dat ik kan eten wat ik wil zonder echt aan te komen
quote:Op maandag 22 december 2014 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken dat gevoel.
Hoeveel kcal per dag eet je dan
Dan eet je waarschijnlijk helemaal niet zo ontzettend veelquote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef Divje het volgende:
Geen idee, ben daar niet bewust mee bezig
Haha dat kan idd, maar het voelt wel zoquote:Op maandag 22 december 2014 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan eet je waarschijnlijk helemaal niet zo ontzettend veel
Heb dat ook
Ik denk ook altijd veel te eten. En dan reken ik het uit zit ik op krap 2500 per dagquote:Op maandag 22 december 2014 18:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha dat kan idd, maar het voelt wel zo
Kijk, daar heb ik dus helemaal geen zin in om dat uit te rekenenquote:Op maandag 22 december 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd veel te eten. En dan reken ik het uit zit ik op krap 2500 per dag
quote:Op maandag 22 december 2014 18:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha dat kan idd, maar het voelt wel zo
KB heeft me gezien.
En het werkt dus niet echt?quote:Op maandag 22 december 2014 18:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik dus helemaal geen zin in om dat uit te rekenen![]()
Gewoon eten wat je lekker vindt, en veel snacken tussendoor is wat ik doe.
Mjah, op deze manier blijf ik jojoënquote:Op maandag 22 december 2014 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het werkt dus niet echt?
Nee in januari ga ik er weer tegenaan als ik ga sporten.
4k+ kcal all day erry day
Jijquote:
Moet toch aankomenquote:Op maandag 22 december 2014 18:47 schreef Divje het volgende:
Mjah, op deze manier blijf ik jojoën
4k+ kcaldan voel ik me echt een vreetzak
![]()
Niet doen.quote:
Hoe komt het dat je zoveel afgevallen bent dan?quote:Op maandag 22 december 2014 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet toch aankomenkg of 25 afgevallen in 9 maanden
En ga weer sporten dus dan zal het sowieso moeten
Sorryquote:Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet doen.
[..]
Hoe komt het dat je zoveel afgevallen bent dan?
Ik was tijdens stage afgelopen halfjaar 6/7kg afgevallen en dat vond ik veel.Wat stress met mij gedaan heeft joh.
Stoppen met drinken en bepaalde medicatie die je eetlust totaal weghalen helpt wel mee.quote:Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe komt het dat je zoveel afgevallen bent dan?
Ik was tijdens stage afgelopen halfjaar 6/7kg afgevallen en dat vond ik veel.Wat stress met mij gedaan heeft joh.
quote:
als je stopt met drinken droog je uit jatogquote:Op maandag 22 december 2014 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stoppen met drinken en bepaalde medicatie die je eetlust totaal weghalen helpt wel mee.
Normaal gewicht was ik. 94kg 10% bf ongeveerquote:Op maandag 22 december 2014 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar was je dan (te) dik of gewoon normaal gewicht? Want als je normaal gewicht had en je verliest in ene zoveel kg is dat niet gezond meer.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 18:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah, op deze manier blijf ik jojoën
4k+ kcaldan voel ik me echt een vreetzak
[..]
Jij
TC is voor debielen.quote:Op maandag 22 december 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doen jullie nooit een TC maken en dan lekker gezellig cammen met elkaar?
quote:Op maandag 22 december 2014 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TC is voor debielen.
Dat zeg ik al heel lang.
De vorige keer dat ik op TC was kreeg ik een striptease erbij van een mannelijke user van FOK!quote:
weet niet wat voor TC's jij bijwoont?quote:Op maandag 22 december 2014 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik op TC was kreeg ik een striptease erbij van een mannelijke user van FOK!
Dat hoefde van mij niet zo.
GRTD met Adorabella als je die kentquote:Op maandag 22 december 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet niet wat voor TC's jij bijwoont?
GRTD goede SC.quote:Op maandag 22 december 2014 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA DAN IS HET EEN TERECHTE KLACHT
Al die JNG-users? Pff daar zaten me toch ook een paar tussen zeg jemigquote:Op maandag 22 december 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeger met chocolatechick en honkeytonk en de vaste oldsk00lgang was het geinig ja
nee nu is beterquote:Op maandag 22 december 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeger met chocolatechick en honkeytonk en de vaste oldsk00lgang was het geinig ja
vóór JNGquote:Op maandag 22 december 2014 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Al die JNG-users? Pff daar zaten me toch ook een paar tussen zeg jemig
Geen idee was al weg voordat JNG daar kwamquote:Op maandag 22 december 2014 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waar is plastic_zak eigenlijk heen insomnia
Nee niet echt, al schijn ik ooit al eens Scrummie ontmoet te hebben in het rookhok op mijn voormalige werk.quote:Op maandag 22 december 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doen jullie nooit een TC maken en dan lekker gezellig cammen met elkaar?
dat liedje ken ik!quote:Op maandag 22 december 2014 19:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee niet echt, al schijn ik ooit al eens Scrummie ontmoet te hebben in het rookhok op mijn voormalige werk.
Vroeger, toen het bier nog in houten kratjes zaten en we door moesten zuipen om de kachel brandend te houden.
Toen de Mist nog zo dik was dat je fiets er tegen aan kon zetten.
En toen Jezus nog gewoon herman heete.
Chick flick?quote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef Divje het volgende:
Even pizza in de oven gooien
En straks Gone Girl eens kijken.
Geen chick flickquote:
klonk chick flick achtig, ...quote:Op maandag 22 december 2014 19:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen chick flickGone Girl (2014) - IMDb
Ken trouwens niet alleen vrouwen die elkaar willen vermoorden om schoenen![]()
Eetsmakelijk!quote:
Wat voor vak of groep geef je les?quote:Op maandag 22 december 2014 19:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
klonk chick flick achtig, ...
* theguyver gaat even trailer kijken.
vanavond voor het eerst alleen thuis in 6 maand of zo..
Dus ga vanavond even chill met de ratjes op mijn bank even proefwerken nakijken en ff heerlijk chillen met een flesje Captain morgan!
Dankje!quote:Op maandag 22 december 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eetsmakelijk!
[..]
Wat voor vak of groep geef je les?
Geschiedenisquote:Op maandag 22 december 2014 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eetsmakelijk!
[..]
Wat voor vak of groep geef je les?
Welke pizza?quote:
Huhquote:
Pizza Pepperoni Salami Piccante van Dr. Oetker.quote:Op maandag 22 december 2014 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welke pizza?
[..]
HuhOp de basisschool heb je toch één vaste docent die alle vakken geeft? Maar jij doet alleen geschiedenis?
Vet man.
Ik heb voor mijn huidige studie, anderhalf jaar de pabo gedaan.Wat een verschrikking.
Ja doe het zeg maar partime op zo'n basis school gemeenschap 8 schooltjes 20 uur in de week.quote:Op maandag 22 december 2014 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welke pizza?
[..]
HuhOp de basisschool heb je toch één vaste docent die alle vakken geeft? Maar jij doet alleen geschiedenis?
Vet man.
Ik heb voor mijn huidige studie, anderhalf jaar de pabo gedaan.Wat een verschrikking.
Niet helemaal mijn ding. Heeft het wel gesmaakt? Zo te horen wel.quote:Op maandag 22 december 2014 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Pizza Pepperoni Salami Piccante van Dr. Oetker.
Met extra kaas, knoflook en pepers
Ah oke! Gaaf man.quote:Op maandag 22 december 2014 20:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja doe het zeg maar partime op zo'n basis school gemeenschap 8 schooltjes 20 uur in de week.
Veel vrije tijd, en doe veel vrijwilligers werk, en de andere helft werk ik voor een Chinees internet bedrijf gevestigd in Hong Kong!
Heerlijkquote:Op maandag 22 december 2014 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn ding. Heeft het wel gesmaakt? Zo te horen wel.
[..]
Ah oke! Gaaf man.Woon je dan ook in Hong Kong of?
Ik dacht altijd dat ik best een makkelijke eter was, maar dat valt best tegen eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 20:24 schreef Divje het volgende:
[..]
HeerlijkWat is wel jouw ding wb eten?
Ik vraag al niks meerquote:Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik best een makkelijke eter was, maar dat valt best tegen eigenlijk.Ik kan dit soort vragen niet handelen, weet niet men wat ik nou wel lekker vind, leuk vind om te doen, interessant vind, wat ik volg etc etc.
Hahaha was het maar zo joh!quote:Op maandag 22 december 2014 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn ding. Heeft het wel gesmaakt? Zo te horen wel.
[..]
Ah oke! Gaaf man.Woon je dan ook in Hong Kong of?
Bedanktquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hahaha was het maar zo joh!
[ afbeelding ]
Jaartje geleden was ik daar even op zakenreis, mijn Chef en oud klasgenoot woont op eilandje voor de kust van Hong Kong!
Ja las het, klote .. goed zanger..quote:
Ja leip he!, wil wel graag keertje terug, was maar weekje weg maar daar had ik al veel moeite mee.quote:
True, dat kwam echt als een schok!quote:Op maandag 22 december 2014 20:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja las het, klote .. goed zanger..
Maar was erger kapot van de dood van Robin Williams..
TWDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 22 december 2014 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
TWDTWD is ZO tof. Echt, ben verslaafd aan die serie. Zo weer verder met seizoen 2 afleveringetje denk ik. Jointje erbij, heerlijk man, laat gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig iddquote:Op maandag 22 december 2014 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
TWD is ZO tof. Echt, ben verslaafd aan die serie. Zo weer verder met seizoen 2 afleveringetje denk ik. Jointje erbij, heerlijk man, laat gaan.
Echtquote:Op maandag 22 december 2014 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, later pas. Goeie show tot nu toe?
Gewoon opnieuw beginnen, doe ik ookquote:Op maandag 22 december 2014 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Geweldig iddJammer dat ik weer tot februari moet wachten dat het weer begint.
Daar ben ik niet zo goed inquote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw beginnen, doe ik ook.
En vind het weer net zo spannend. En Daryl die weer lekker boers is even (en met blauwe crystal meth van Breaking Bad rond loopt), Rick die het allemaal niet snapt, Shane die dol word. Mooi man.
houd je meissie ook van TWD? KB?quote:Op maandag 22 december 2014 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo goed inga me vervelen omdat ik al weet wat komen gaat
WAITWUTquote:Op maandag 22 december 2014 20:53 schreef Scrummie het volgende:
@div, wist je dat Emily Kinney van mijn leeftijd was? die's gewoon 29!
Nee toch hoop ikquote:Op maandag 22 december 2014 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkigwant is de laatste dit jaar! toch?
Weet jij of er nog een oud en nieuw showtje komt?
@lav en div:quote:Op maandag 22 december 2014 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]Uit z'n verband getrokken uitspraak van JD.
Oh gelukkig maar. Zou het echt niet graag missenquote:Op maandag 22 december 2014 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]Uit z'n verband getrokken uitspraak van JD.
Dat kan ik me niet herinneren hahaquote:Op maandag 22 december 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@lav en div:
oh echt? Ik dacht het echt, omdat het ook met de winterstop tegelijk was enzo. En vorig jaar ook toch niet in de winterstop showtjes?
Zal haar eens een PB op facebook sturenquote:Op maandag 22 december 2014 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was ik ook. En sindsdien als een dolle op zoek naar dr telefoonnummer. Maar pff
Doe eensquote:Op maandag 22 december 2014 21:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal haar eens een PB op facebook sturen
Damn, zijn wel 20 pagina's over haarquote:Op maandag 22 december 2014 21:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe eens. Dan zal ik 't door de vingers zien dat jij het maar een 'detail' vind dat KB uit Amsterdam komt.
Als jij mij het 06 nummertje fixt van Emily, mag KB zelfs de ex van Kluivert zijn en zou ik 't nog door de vingers zien.quote:Op maandag 22 december 2014 21:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Damn, zijn wel 20 pagina's over haarMaar heb wel de officiële te pakken nu lol.
Tjah, details details. Ben al blij dat ze geen rasechte ajacied is
Wat meissie.quote:Op maandag 22 december 2014 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
houd je meissie ook van TWD? KB?
Ga m'n best doenquote:Op maandag 22 december 2014 21:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als jij mij het 06 nummertje fixt van Emily, mag KB zelfs de ex van Kluivert zijn en zou ik 't nog door de vingers zien.
Dametje. Hoe wil je genoemd worden lieverd?quote:Op maandag 22 december 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat meissie.DOE NORMAAL!
Gekkenhuis hier.
Nohhquote:Op maandag 22 december 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat meissie.DOE NORMAAL!
Gekkenhuis hier.
Waar was dat dan?quote:Op maandag 22 december 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook weer terug naar mijn laatste vakantiebestemming.
Dat meissie of dametje was niet denigrerend bedoelt, uwe goddelijke hoogheid.quote:Op maandag 22 december 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben ook een FOK!ker met eigen account en eigen postrechten dus zolang ik mijn eigen account heb heet ik Klinkerbotsing, kb, klinker, enzovoorts.
Klinkergodin.quote:Op maandag 22 december 2014 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat meissie of dametje was niet denigrerend bedoelt, uwe goddelijke hoogheid.
Awhhhh.quote:Op maandag 22 december 2014 21:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waar was dat dan?
Nou ik zat een kleine week zonder mijn schatjes, heb zelfs een vlucht eerder genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, ik geef je het voordeel van de twijfel. Bedankt ik zal het je vergeven.quote:Op maandag 22 december 2014 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat meissie of dametje was niet denigrerend bedoelt, uwe goddelijke hoogheid.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhhh.Echte lerarenliefde. Ben je ook zo'n inspiratiebron voor ze? Ik vond mijn geschiedenisdocenten van de middelbare school niet zo heel inspirerend, op één na.
Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ah, ik geef je het voordeel van de twijfel. Bedankt ik zal het je vergeven.![]()
I knowquote:Op maandag 22 december 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je dat weten ja? Liefde is stom. Serieus.
Ja, dat wel. Maar goed. Ik hou het bij digitale liefde tegenwoordig.quote:Op maandag 22 december 2014 21:17 schreef Divje het volgende:
[..]
I knowMaar wel een heerlijk gevoel als het goed gaat
Zoals een echte FOK!ster betaamt vanaf de zolderkamer?quote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar goed. Ik hou het bij digitale liefde tegenwoordig.
Maar dat ken je niet neuken.quote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar goed. Ik hou het bij digitale liefde tegenwoordig.
JA! Mooi puntdak alles. Genot.quote:Op maandag 22 december 2014 21:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoals een echte FOK!ster betaamt vanaf de zolderkamer?
Neuken is zo overrated.quote:
Hahahaha, goed antwoordquote:Op maandag 22 december 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA! Mooi puntdak alles. Genot.
[..]
Neuken is zo overrated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |