Ik dacht altijd dat ik best een makkelijke eter was, maar dat valt best tegen eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 20:24 schreef Divje het volgende:
[..]
HeerlijkWat is wel jouw ding wb eten?
Ik vraag al niks meerquote:Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik best een makkelijke eter was, maar dat valt best tegen eigenlijk.Ik kan dit soort vragen niet handelen, weet niet men wat ik nou wel lekker vind, leuk vind om te doen, interessant vind, wat ik volg etc etc.
Hahaha was het maar zo joh!quote:Op maandag 22 december 2014 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn ding. Heeft het wel gesmaakt? Zo te horen wel.
[..]
Ah oke! Gaaf man.Woon je dan ook in Hong Kong of?
Bedanktquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hahaha was het maar zo joh!
[ afbeelding ]
Jaartje geleden was ik daar even op zakenreis, mijn Chef en oud klasgenoot woont op eilandje voor de kust van Hong Kong!
Ja las het, klote .. goed zanger..quote:
Ja leip he!, wil wel graag keertje terug, was maar weekje weg maar daar had ik al veel moeite mee.quote:
True, dat kwam echt als een schok!quote:Op maandag 22 december 2014 20:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja las het, klote .. goed zanger..
Maar was erger kapot van de dood van Robin Williams..
TWDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 22 december 2014 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
TWDTWD is ZO tof. Echt, ben verslaafd aan die serie. Zo weer verder met seizoen 2 afleveringetje denk ik. Jointje erbij, heerlijk man, laat gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig iddquote:Op maandag 22 december 2014 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
TWD is ZO tof. Echt, ben verslaafd aan die serie. Zo weer verder met seizoen 2 afleveringetje denk ik. Jointje erbij, heerlijk man, laat gaan.
Echtquote:Op maandag 22 december 2014 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, later pas. Goeie show tot nu toe?
Gewoon opnieuw beginnen, doe ik ookquote:Op maandag 22 december 2014 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Geweldig iddJammer dat ik weer tot februari moet wachten dat het weer begint.
Daar ben ik niet zo goed inquote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw beginnen, doe ik ook.
En vind het weer net zo spannend. En Daryl die weer lekker boers is even (en met blauwe crystal meth van Breaking Bad rond loopt), Rick die het allemaal niet snapt, Shane die dol word. Mooi man.
houd je meissie ook van TWD? KB?quote:Op maandag 22 december 2014 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo goed inga me vervelen omdat ik al weet wat komen gaat
WAITWUTquote:Op maandag 22 december 2014 20:53 schreef Scrummie het volgende:
@div, wist je dat Emily Kinney van mijn leeftijd was? die's gewoon 29!
Nee toch hoop ikquote:Op maandag 22 december 2014 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkigwant is de laatste dit jaar! toch?
Weet jij of er nog een oud en nieuw showtje komt?
@lav en div:quote:Op maandag 22 december 2014 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]Uit z'n verband getrokken uitspraak van JD.
Oh gelukkig maar. Zou het echt niet graag missenquote:Op maandag 22 december 2014 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]Uit z'n verband getrokken uitspraak van JD.
Dat kan ik me niet herinneren hahaquote:Op maandag 22 december 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@lav en div:
oh echt? Ik dacht het echt, omdat het ook met de winterstop tegelijk was enzo. En vorig jaar ook toch niet in de winterstop showtjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |