TWDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 22 december 2014 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
TWDTWD is ZO tof. Echt, ben verslaafd aan die serie. Zo weer verder met seizoen 2 afleveringetje denk ik. Jointje erbij, heerlijk man, laat gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig iddquote:Op maandag 22 december 2014 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
TWD is ZO tof. Echt, ben verslaafd aan die serie. Zo weer verder met seizoen 2 afleveringetje denk ik. Jointje erbij, heerlijk man, laat gaan.
Echtquote:Op maandag 22 december 2014 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, later pas. Goeie show tot nu toe?
Gewoon opnieuw beginnen, doe ik ookquote:Op maandag 22 december 2014 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Geweldig iddJammer dat ik weer tot februari moet wachten dat het weer begint.
Daar ben ik niet zo goed inquote:Op maandag 22 december 2014 20:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw beginnen, doe ik ook.
En vind het weer net zo spannend. En Daryl die weer lekker boers is even (en met blauwe crystal meth van Breaking Bad rond loopt), Rick die het allemaal niet snapt, Shane die dol word. Mooi man.
houd je meissie ook van TWD? KB?quote:Op maandag 22 december 2014 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo goed inga me vervelen omdat ik al weet wat komen gaat
WAITWUTquote:Op maandag 22 december 2014 20:53 schreef Scrummie het volgende:
@div, wist je dat Emily Kinney van mijn leeftijd was? die's gewoon 29!
Nee toch hoop ikquote:Op maandag 22 december 2014 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkigwant is de laatste dit jaar! toch?
Weet jij of er nog een oud en nieuw showtje komt?
@lav en div:quote:Op maandag 22 december 2014 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]Uit z'n verband getrokken uitspraak van JD.
Oh gelukkig maar. Zou het echt niet graag missenquote:Op maandag 22 december 2014 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]Uit z'n verband getrokken uitspraak van JD.
Dat kan ik me niet herinneren hahaquote:Op maandag 22 december 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@lav en div:
oh echt? Ik dacht het echt, omdat het ook met de winterstop tegelijk was enzo. En vorig jaar ook toch niet in de winterstop showtjes?
Zal haar eens een PB op facebook sturenquote:Op maandag 22 december 2014 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was ik ook. En sindsdien als een dolle op zoek naar dr telefoonnummer. Maar pff
Doe eensquote:Op maandag 22 december 2014 21:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal haar eens een PB op facebook sturen
Damn, zijn wel 20 pagina's over haarquote:Op maandag 22 december 2014 21:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe eens. Dan zal ik 't door de vingers zien dat jij het maar een 'detail' vind dat KB uit Amsterdam komt.
Als jij mij het 06 nummertje fixt van Emily, mag KB zelfs de ex van Kluivert zijn en zou ik 't nog door de vingers zien.quote:Op maandag 22 december 2014 21:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Damn, zijn wel 20 pagina's over haarMaar heb wel de officiële te pakken nu lol.
Tjah, details details. Ben al blij dat ze geen rasechte ajacied is
Wat meissie.quote:Op maandag 22 december 2014 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
houd je meissie ook van TWD? KB?
Ga m'n best doenquote:Op maandag 22 december 2014 21:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als jij mij het 06 nummertje fixt van Emily, mag KB zelfs de ex van Kluivert zijn en zou ik 't nog door de vingers zien.
Dametje. Hoe wil je genoemd worden lieverd?quote:Op maandag 22 december 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat meissie.DOE NORMAAL!
Gekkenhuis hier.
Nohhquote:Op maandag 22 december 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat meissie.DOE NORMAAL!
Gekkenhuis hier.
Waar was dat dan?quote:Op maandag 22 december 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook weer terug naar mijn laatste vakantiebestemming.
Dat meissie of dametje was niet denigrerend bedoelt, uwe goddelijke hoogheid.quote:Op maandag 22 december 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben ook een FOK!ker met eigen account en eigen postrechten dus zolang ik mijn eigen account heb heet ik Klinkerbotsing, kb, klinker, enzovoorts.
Klinkergodin.quote:Op maandag 22 december 2014 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat meissie of dametje was niet denigrerend bedoelt, uwe goddelijke hoogheid.
Awhhhh.quote:Op maandag 22 december 2014 21:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waar was dat dan?
Nou ik zat een kleine week zonder mijn schatjes, heb zelfs een vlucht eerder genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, ik geef je het voordeel van de twijfel. Bedankt ik zal het je vergeven.quote:Op maandag 22 december 2014 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat meissie of dametje was niet denigrerend bedoelt, uwe goddelijke hoogheid.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhhhh.Echte lerarenliefde. Ben je ook zo'n inspiratiebron voor ze? Ik vond mijn geschiedenisdocenten van de middelbare school niet zo heel inspirerend, op één na.
Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ah, ik geef je het voordeel van de twijfel. Bedankt ik zal het je vergeven.![]()
I knowquote:Op maandag 22 december 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je dat weten ja? Liefde is stom. Serieus.
Ja, dat wel. Maar goed. Ik hou het bij digitale liefde tegenwoordig.quote:Op maandag 22 december 2014 21:17 schreef Divje het volgende:
[..]
I knowMaar wel een heerlijk gevoel als het goed gaat
Zoals een echte FOK!ster betaamt vanaf de zolderkamer?quote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar goed. Ik hou het bij digitale liefde tegenwoordig.
Maar dat ken je niet neuken.quote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar goed. Ik hou het bij digitale liefde tegenwoordig.
JA! Mooi puntdak alles. Genot.quote:Op maandag 22 december 2014 21:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoals een echte FOK!ster betaamt vanaf de zolderkamer?
Neuken is zo overrated.quote:
Hahahaha, goed antwoordquote:Op maandag 22 december 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA! Mooi puntdak alles. Genot.
[..]
Neuken is zo overrated.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |