Ik breng verslag uitquote:Op maandag 22 december 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, aan KB om het tegendeel te bewijzen aan je. Ik hoor de details naderhand wel.
Nog 9 dagen om 30 topics te vullenquote:Op maandag 22 december 2014 13:24 schreef Scrummie het volgende:
We krijgen het nog druk hiero, topic #200 voor 2015?
Moet lukken.quote:Op maandag 22 december 2014 13:24 schreef Scrummie het volgende:
We krijgen het nog druk hiero, topic #200 voor 2015?
Iets meer als 3 per dag. Moet lukken toch!quote:Op maandag 22 december 2014 13:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik breng verslag uit
[..]
Nog 9 dagen om 30 topics te vullen
Haha nee lav, is winterstop, dus tot 18 januari moet het prima gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet lukken.
Tenzij je weer verplicht op vakantie gaat![]()
En dan ook gewoon niet dénken aan PSV.quote:Op maandag 22 december 2014 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha nee lav, is winterstop, dus tot 18 januari moet het prima gaan.
Vooral dat is moeilijk. Gelukkig duurt het wel even voor we elkaar weer treffen.. die domheid.. oh oh oh oh..quote:Op maandag 22 december 2014 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan ook gewoon niet dénken aan PSV.
Rotterdam, de enige echte hoofdstad van Nederland. Van Europa. Rotterdamquote:Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef Divje het volgende:
Rotterdam is zo baas dat ik nu een Rotterdamse energieleverancier heb
Moet er snel weer naar toequote:Op maandag 22 december 2014 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rotterdam, de enige echte hoofdstad van Nederland. Van Europa. Rotterdam
Ik ook. Hoop echt in 2015 wel weer wedstrijdjes mee te gaan pakken hoor, maar betwijfel of dat financieel gaat lukkenquote:
Zelfde probleem hierquote:Op maandag 22 december 2014 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook. Hoop echt in 2015 wel weer wedstrijdjes mee te gaan pakken hoor, maar betwijfel of dat financieel gaat lukken
Van de NWO?quote:Op maandag 22 december 2014 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rotterdam, de enige echte hoofdstad van Nederland. Van Europa. Rotterdam
Haha, je moet ook niet te goed opruimen he.. maar mooie eerste date met KB toch? Wandeling langs de Maas, romantisch dineren ergens in een restaurantje in Rotterdam (Old Granny's, tip), hotelletje met groot ligbad.. ik zie het wel zitten.quote:Op maandag 22 december 2014 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier![]()
Al zou het ook al heerlijk zijn om gewoon even over de kade te lopenheb nog ergens van die kruidvat kaartjes liggen maar ben ze in een opruimbui kwijtgeraakt
quote:Op maandag 22 december 2014 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, je moet ook niet te goed opruimen he.. maar mooie eerste date met KB toch? Wandeling langs de Maas, romantisch dineren ergens in een restaurantje in Rotterdam (Old Granny's, tip), hotelletje met groot ligbad.. ik zie het wel zitten.
Volgens mij woont KB in de enige echte hoofdstad van NLquote:Op maandag 22 december 2014 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, je moet ook niet te goed opruimen he.. maar mooie eerste date met KB toch? Wandeling langs de Maas, romantisch dineren ergens in een restaurantje in Rotterdam (Old Granny's, tip), hotelletje met groot ligbad.. ik zie het wel zitten.
Ah OK, wilde net een topic gaan openen maar dat zal ik dan maar niet doen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ssssst, dat weet de rest nog niet
wel betaald verlof?quote:Op maandag 22 december 2014 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
net te horen gekregen dat ik TOCH wel morgen en woensdag vrij kan nemen omdat er weinig werk is tot het einde van het jaar
[ afbeelding ]
Dat is lekker !quote:Op maandag 22 december 2014 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
net te horen gekregen dat ik TOCH wel morgen en woensdag vrij kan nemen omdat er weinig werk is tot het einde van het jaar
[ afbeelding ]
Nope. Dacht ik.quote:Op maandag 22 december 2014 14:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Volgens mij woont KB in de enige echte hoofdstad van NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |