Nog niet gezienquote:Op maandag 22 december 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuke verkiezingen op VBL.
Die nominaties
Nee echt belachelijk. Ze moeten je wel hebben zegquote:
Ik ben hem nu aan het invullen, jij staat hoog in het vaandel als mod maar je zit niet bij VBLquote:
Ik post altijd op VI en ook af en toe op de VBL SC. Karina en Drizt doen het goed als mod he? Ze kunnen wel versterking gebruiken. Onwijs druk daar altijd.quote:Op maandag 22 december 2014 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het invullen, jij staat hoog in het vaandel als mod maar je zit niet bij VBL
Niet hier in ieder geval.quote:Op maandag 22 december 2014 14:46 schreef Happel het volgende:
Zijn er weer verkiezingen, ja? Kansloos.
Ik weet wel dat je er post maar je bent geen VBL mod toch?quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik post altijd op VI en ook af en toe op de VBL SC. Karina en Drizt doen het goed als mod he? Ze kunnen wel versterking gebruiken. Onwijs druk daar altijd.
Nee, dat snap ik. Daar zou dan een heel topic aan gewijd worden om te bewijzen dat het allemaal doorgestoken kaart is.quote:
En terecht ookquote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Daar zou dan een heel topic aan gewijd worden om te bewijzen dat het allemaal doorgestoken kaart is.
Nee!quote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je er post maar je bent geen VBL mod toch?
De hoax/false flags-verkiezingen.quote:Op maandag 22 december 2014 14:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Daar zou dan een heel topic aan gewijd worden om te bewijzen dat het allemaal doorgestoken kaart is.
Karina is er nooit op het weekend als er gevoetbald is.quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
Karina en Drizt doen het goed als mod he?
Nee, DonRaja moet terug.quote:
DonRaja inderdaad beste mod ooit.quote:Op maandag 22 december 2014 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, DonRaja moet terug.
En jij moet er gewoon bij.
Wat Scrummie zegt. Waarom solliciteer jij niet?quote:Op maandag 22 december 2014 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
DonRaja inderdaad beste mod ooit.
Straalde gezag uit wegens z´n succes zowel op het internet en er buiten.
Was EERLIJK en RECHTVAARDIG.
Trollde nooit mensen zelf een ban aan.
Omdat ik niet zoveel in VBL post, zeker niet in livetopics, wat toch wel bijzonder handig als VBL mod om dat daar het meeste gebeurd. En niet zo veel tijd heb vanaf 2015.quote:Op maandag 22 december 2014 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat Scrummie zegt. Waarom solliciteer jij niet?
Je zou een hele goede zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel in VBL post, zeker niet in livetopics, wat toch wel bijzonder handig als VBL mod om dat daar het meeste gebeurd. En niet zo veel tijd heb vanaf 2015.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |