Posten!quote:Op maandag 22 december 2014 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoah niet iets speciaals ofzo
Deze is puur en alleen voor KB.
Vond ook een leuk pakje
Uhuhquote:Op maandag 22 december 2014 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zwarte pietjes. Meestal wel groot.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Vind ze treinen leuk ja? Moet je die filmpjes van die treintjes met die gezichtjes voor haar opzoeken. Kan even niet op de naam komen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik zit ondertussen met m'n nichtje op schoot:
te kijken. Leuk man!
quote:Op maandag 22 december 2014 12:59 schreef Divje het volgende:
[..]niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thomas het stoomlocomotiefje?quote:Op maandag 22 december 2014 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ze treinen leuk ja? Moet je die filmpjes van die treintjes met die gezichtjes voor haar opzoeken. Kan even niet op de naam komen.
Haha ja, ze is er dol op. Je bedoelt denk ik Thomas? Gekke is, dat vind ze niets, ze wil de echte treinenquote:Op maandag 22 december 2014 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ze treinen leuk ja? Moet je die filmpjes van die treintjes met die gezichtjes voor haar opzoeken. Kan even niet op de naam komen.
Dat is ook al heeeeel oud. Vroeger heel vroeger begonnen met boeken.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 13:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is ook al heeeeel oud. Vroeger heel vroeger begonnen met boeken.
Mooi hoe tijdloos zoiets is.
quote:Op maandag 22 december 2014 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Maareh.
Div en KB sitting in a tree.
K.I.S.S.I.N.G.
Dat is alleen maar goed. Van zitten in de tree naar bovenop elkaar op de grond. Prima te doen!quote:Op maandag 22 december 2014 13:11 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Met deze wind blijven we niet lang zitten denk ik
Niks mis mee idd.quote:Op maandag 22 december 2014 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed. Van zitten in de tree naar bovenop elkaar op de grond. Prima te doen!
Nope.. Maar als dat een voorwaarde is zal ik me daarin moeten schikken he.quote:Op maandag 22 december 2014 13:13 schreef Blaadjes het volgende:
Zit je nu ook in het turken topic div?
Wat is het turken topic?quote:Op maandag 22 december 2014 13:13 schreef Blaadjes het volgende:
Zit je nu ook in het turken topic div?
KB heeft een dikke kont?quote:Op maandag 22 december 2014 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Niks mis mee idd.
[ afbeelding ]
[..]
Nope.. Maar als dat een voorwaarde is zal ik me daarin moeten schikken he.
Geen ideequote:
Nouja, aan KB om het tegendeel te bewijzen aan je. Ik hoor de details naderhand wel.quote:Op maandag 22 december 2014 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen ideemaar ik moest direct aan die vent denken toen ik je post las
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |