Ga je studeren in 2015 of meer werken?quote:Op maandag 22 december 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel in VBL post, zeker niet in livetopics, wat toch wel bijzonder handig als VBL mod om dat daar het meeste gebeurd. En niet zo veel tijd heb vanaf 2015.
Tarado is enige user in VBL die het zou kunnen worden m.i., maar ik geloof dat ie daar geen zin in hebt.quote:
VBL is ook gewoon een hel wat dat betreft. Teveel users die geen van het bovenstaande zijn. Zoals ik bijvoorbeeldquote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tarado is enige user in VBL die het zou kunnen worden m.i., maar ik geloof dat ie daar geen zin in hebt.
De enige user die:
Objectief is
Eerlijk
Volwassen
Eens.quote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tarado is enige user in VBL die het zou kunnen worden m.i., maar ik geloof dat ie daar geen zin in hebt.
De enige user die:
Objectief is
Eerlijk
Volwassen
Weer naar school om een ander vakkenpakket te krijgenquote:Op maandag 22 december 2014 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je studeren in 2015 of meer werken?
Nu nog beter slapen en all is goodquote:Op maandag 22 december 2014 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weer naar school om een ander vakkenpakket te krijgen
+ 24 uur werken
En nog een niet geheel onbelangrijke gebeurtenisquote:Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
En verhuizen in de zomer wat ook wel tijd en energie zal vreten
Ook maar denk dat het 2016 word, dat heeft toch wel veel voeten in de aarde dat trouwenquote:Op maandag 22 december 2014 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nog een niet geheel onbelangrijke gebeurtenis. Ehhh wat was het ook alweer?
Viva Las Vegasquote:Op maandag 22 december 2014 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook maar denk dat het 2016 word, dat heeft toch wel veel voeten in de aarde dat trouwen.
En 2015 is gewoon vies druk.
Daaromquote:Op maandag 22 december 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is het wel makkelijk trouwen.
Maar dan wordt het nog bijna 2016 omdat alles daar 21+ isquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is het wel makkelijk trouwen.
wat een bazenquote:
Wist ik niet, ik ben 2 keer in Hong Kong getrouwdquote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan wordt het nog bijna 2016 omdat alles daar 21+ is
Is het daar ook makkelijk?quote:Op maandag 22 december 2014 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wist ik niet, ik ben 2 keer in Hong Kong getrouwd
We gaan het zien.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
Je kan altijd nog hier trouwen Inso
Is nog lekker dichtbij voor jullie ook.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Topics gaan wel snel hier laatste dagen zeg, pff.
Zie vorige topic .. dan moet Inso_ hier full time postenquote:Op maandag 22 december 2014 13:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik breng verslag uit
[..]
Nog 9 dagen om 30 topics te vullen
quote:Op maandag 22 december 2014 12:59 schreef Divje het volgende:
[..]zou dragen 10/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pandarietje was ook liev gebaarik ben een bescheiden meisjequote:Op maandag 22 december 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, aan KB om het tegendeel te bewijzen aan je. Ik hoor de details naderhand wel.+1 voor blaadjes welquote:
Kan wel beetje lievv zijn, maar alleen tegen mensen die dat verdienenquote:Op maandag 22 december 2014 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zou dragen 10/10
Pandarietje was ook liev gebaar
[..]
ik ben een bescheiden meisje
[..]
+1 voor blaadjes wel
details detailsquote:Op maandag 22 december 2014 16:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan wel beetje lievv zijn, maar alleen tegen mensen die dat verdienen
En toch wel ? Je zei dat je er vaak aanwezig was janiet dat je er wononde bent. Achja, maakt ook niet uit
Dit soort details kunnen dealbreakers zijnquote:Op maandag 22 december 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
details details
Ze hebben de deur proberen open te breken geloof ik van het gebouw, het deurklinkding lag helemaal te bungelen aan een zijden draadje en wanneer ik de deur open probeerde te krijgen lukte dat nietgisteren was alles normaal
sorry hoor wis nie dat je boos ging worden. Wat voor details wil je nog meerquote:Op maandag 22 december 2014 16:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit soort details kunnen dealbreakers zijn![]()
Dat is wel vervelendHoe ben je binnen gekomen dan?
Ben niet boos hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sorry hoor wis nie dat je boos ging worden. Wat voor details wil je nog meer![]()
Ik ging de deur van de fietsenstalling ook proberen maar die werkte ook niet meedus toen gewacht en kwam er een meisje gelukkig naar beneden en kon ik naar binnen
voor details zie dm.quote:Op maandag 22 december 2014 17:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben niet boos hoor.Zijn we al zo ver dat je driftig tegen me kan doen?
Alle details zijn welkom
Beter dat er iemand aan kwamwaait het daar ook zo hard? Zou klote zijn als je een uur staat te wachten
Ga jij ook tegen de wind in leunen als je loopt? Dat je zeg maar scheef looptquote:Op maandag 22 december 2014 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
voor details zie dm.
En inderdaad. Het waait hier ook zo tyfushard ja. Elke keer wanneer ik een stap zette voelde ik mn been wegwaaien en wankelde ik een beetje
doen we dat niet allemaal wanneer het waait?quote:Op maandag 22 december 2014 17:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga jij ook tegen de wind in leunen als je loopt? Dat je zeg maar scheef loopt
Liep net voor m'n flat langs, de wind viel nog wel mee maar toen ik het hoekje om kwam stond ik binnen 2 seconden bijna 10 meter terug, was gewoon een klap in m'n gezicht
Denk het ja, maar 't is me nog niet opgevallen dat andere mensen dat doen..quote:Op maandag 22 december 2014 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doen we dat niet allemaal wanneer het waait?
Haha, herkenbaar ja. Nouja, het regent niet dus ik vind het niet zo heel erg. En ben jij zon klein mannetje dat je wegwaait ja?
Ga je nog steeds goed op dat gebied Div?quote:Op maandag 22 december 2014 17:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk het ja, maar 't is me nog niet opgevallen dat andere mensen dat doen..
Ben niet klein, maar wel slank dus niet zo heel zwaar.
Ik jojo wat heen en weerquote:Op maandag 22 december 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je nog steeds goed op dat gebied Div?
Ken dat gevoel.quote:Op maandag 22 december 2014 18:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik jojo wat heen en weerBlijft wel vervelend dat ik kan eten wat ik wil zonder echt aan te komen
quote:Op maandag 22 december 2014 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken dat gevoel.
Hoeveel kcal per dag eet je dan
Dan eet je waarschijnlijk helemaal niet zo ontzettend veelquote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef Divje het volgende:
Geen idee, ben daar niet bewust mee bezig
Haha dat kan idd, maar het voelt wel zoquote:Op maandag 22 december 2014 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan eet je waarschijnlijk helemaal niet zo ontzettend veel
Heb dat ook
Ik denk ook altijd veel te eten. En dan reken ik het uit zit ik op krap 2500 per dagquote:Op maandag 22 december 2014 18:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha dat kan idd, maar het voelt wel zo
Kijk, daar heb ik dus helemaal geen zin in om dat uit te rekenenquote:Op maandag 22 december 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd veel te eten. En dan reken ik het uit zit ik op krap 2500 per dag
quote:Op maandag 22 december 2014 18:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha dat kan idd, maar het voelt wel zo
KB heeft me gezien.
En het werkt dus niet echt?quote:Op maandag 22 december 2014 18:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik dus helemaal geen zin in om dat uit te rekenen![]()
Gewoon eten wat je lekker vindt, en veel snacken tussendoor is wat ik doe.
Mjah, op deze manier blijf ik jojoënquote:Op maandag 22 december 2014 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het werkt dus niet echt?
Nee in januari ga ik er weer tegenaan als ik ga sporten.
4k+ kcal all day erry day
Jijquote:
Moet toch aankomenquote:Op maandag 22 december 2014 18:47 schreef Divje het volgende:
Mjah, op deze manier blijf ik jojoën
4k+ kcaldan voel ik me echt een vreetzak
![]()
Niet doen.quote:
Hoe komt het dat je zoveel afgevallen bent dan?quote:Op maandag 22 december 2014 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet toch aankomenkg of 25 afgevallen in 9 maanden
En ga weer sporten dus dan zal het sowieso moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |