Sorryquote:Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet doen.
[..]
Hoe komt het dat je zoveel afgevallen bent dan?
Ik was tijdens stage afgelopen halfjaar 6/7kg afgevallen en dat vond ik veel.Wat stress met mij gedaan heeft joh.
Stoppen met drinken en bepaalde medicatie die je eetlust totaal weghalen helpt wel mee.quote:Op maandag 22 december 2014 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe komt het dat je zoveel afgevallen bent dan?
Ik was tijdens stage afgelopen halfjaar 6/7kg afgevallen en dat vond ik veel.Wat stress met mij gedaan heeft joh.
quote:
als je stopt met drinken droog je uit jatogquote:Op maandag 22 december 2014 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stoppen met drinken en bepaalde medicatie die je eetlust totaal weghalen helpt wel mee.
Normaal gewicht was ik. 94kg 10% bf ongeveerquote:Op maandag 22 december 2014 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar was je dan (te) dik of gewoon normaal gewicht? Want als je normaal gewicht had en je verliest in ene zoveel kg is dat niet gezond meer.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 18:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah, op deze manier blijf ik jojoën
4k+ kcaldan voel ik me echt een vreetzak
[..]
Jij
TC is voor debielen.quote:Op maandag 22 december 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doen jullie nooit een TC maken en dan lekker gezellig cammen met elkaar?
quote:Op maandag 22 december 2014 19:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TC is voor debielen.
Dat zeg ik al heel lang.
De vorige keer dat ik op TC was kreeg ik een striptease erbij van een mannelijke user van FOK!quote:
weet niet wat voor TC's jij bijwoont?quote:Op maandag 22 december 2014 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik op TC was kreeg ik een striptease erbij van een mannelijke user van FOK!
Dat hoefde van mij niet zo.
GRTD met Adorabella als je die kentquote:Op maandag 22 december 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet niet wat voor TC's jij bijwoont?
GRTD goede SC.quote:Op maandag 22 december 2014 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA DAN IS HET EEN TERECHTE KLACHT
Al die JNG-users? Pff daar zaten me toch ook een paar tussen zeg jemigquote:Op maandag 22 december 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeger met chocolatechick en honkeytonk en de vaste oldsk00lgang was het geinig ja
nee nu is beterquote:Op maandag 22 december 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vroeger met chocolatechick en honkeytonk en de vaste oldsk00lgang was het geinig ja
vóór JNGquote:Op maandag 22 december 2014 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Al die JNG-users? Pff daar zaten me toch ook een paar tussen zeg jemig
Geen idee was al weg voordat JNG daar kwamquote:Op maandag 22 december 2014 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waar is plastic_zak eigenlijk heen insomnia
Nee niet echt, al schijn ik ooit al eens Scrummie ontmoet te hebben in het rookhok op mijn voormalige werk.quote:Op maandag 22 december 2014 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doen jullie nooit een TC maken en dan lekker gezellig cammen met elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |