eigen schuldquote:Op maandag 22 december 2014 10:13 schreef bondage het volgende:
Tuurlijk, post ik een keer hier meteen de lapo
Nee hoor, bij ons op het werk ligt het ook stil nu tot na nieuwjaarquote:Op maandag 22 december 2014 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je nog op de basisschool zit, wel ja.
Inderdaadquote:
Goede tip!quote:Op maandag 22 december 2014 10:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Pas em aan dan als hij je niet bevalt
Alleen slootwater wat hier uit de automaten komt.quote:Op maandag 22 december 2014 10:19 schreef Buurpoes het volgende:
Heeft er iemand wat koffie over? Ik zit zonder.
beestjequote:
alleen senseoquote:Op maandag 22 december 2014 10:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gianni
Genoeg over hierquote:Op maandag 22 december 2014 10:19 schreef Buurpoes het volgende:
Challenge acceptedquote:Op maandag 22 december 2014 10:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Pas em aan dan als hij je niet bevalt
inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2014 10:14 schreef DaMart het volgende:
TT klopte niet, het is geen vakantie.
Amsterdam, op mijn werk.quote:
niks mis met senseoquote:Op maandag 22 december 2014 10:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan drink ik wel thee.
Maak ik je nou aan het blozen? Kjoet.
Beetje uit de richting, supermarkt zit op 200 meter en is ondertussen wel open..quote:Op maandag 22 december 2014 10:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Amsterdam, op mijn werk.
Bonenmachines
Maaswaterquote:Op maandag 22 december 2014 10:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen slootwater wat hier uit de automaten komt.
Bezoek brengen aan de super dusquote:Op maandag 22 december 2014 10:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Beetje uit de richting, supermarkt zit op 200 meter en is ondertussen wel open..
Niks mis met senseo? * Buurpoes voelt aan het voorhoofd van Gianni.quote:Op maandag 22 december 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met senseo
en ja, altijd
Klopt. Nog snel allerlei zaken afronden zo voor het einde van het jaar. Nog een paar q4 doelen liggen die eigenlijk gerealiseerd moeten wordenquote:Op maandag 22 december 2014 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
inderdaad.
drukste weken van t jaar @werk.
Pip is de gele stinkerd. Woezel de blauwe.quote:Op maandag 22 december 2014 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch een van deze stinkbeesten?
[ afbeelding ]
Mijn kleine nichtje is er helemaal weg van. Altijd Woese en Pip kijken op de PC als ze bij me is.quote:Op maandag 22 december 2014 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch een van deze stinkbeesten?
[ afbeelding ]
Mijn zoon ook. Vooral leuk als er dan "stomme buurpoes" geroepen wordt... en niemand hier in huis weet dat ik die als nick hier op Fok! heb.quote:Op maandag 22 december 2014 10:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn kleine nichtje is er helemaal weg van. Altijd Woese en Pip kijken op de PC als ze bij me is.
automatenkoffie is ergerquote:Op maandag 22 december 2014 10:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niks mis met senseo? * Buurpoes voelt aan het voorhoofd van Gianni.
Ze moesten eens weten wat erachter die nick schuilgaat. Ik kan me voorstellen dat je die gekozen hebtquote:Op maandag 22 december 2014 10:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn zoon ook. Vooral leuk als er dan "stomme buurpoes" geroepen wordt... en niemand hier in huis weet dat ik die als nick hier op Fok! heb.![]()
Wij kerstavond en 1e samen en 2e naar mijn zwagerquote:Op maandag 22 december 2014 07:55 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij gaan eerste kerstdag naar mijn ouders en tweede kerstdag brunchen met de schoonfamilie
thnx lading ibu600 en paracetamol ingegooid dus vandaag overleven we wel weerquote:Beterschap
[..]
Hoezo dat? En wie is 'ze'?quote:Op maandag 22 december 2014 10:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten wat erachter die nick schuilgaat. Ik kan me voorstellen dat je die gekozen hebt
Eens. Ik haal 's ochtends op het station altijd een bakkie maar ben daarna aangewezen op smerige automatenkoffie. En dat prijzen ze dan aan als 'vers'quote:
ik herkende het nietquote:Op maandag 22 december 2014 10:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij kent Pip niet? Het beste maatje van Woezel! Mijn buren!
ja, oke, maar de grote DE automaten, of nog erger: autobar oplosdrekquote:Op maandag 22 december 2014 10:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Automatenkoffie van versgemalen bonen valt best mee.
Ik heb ook wel eens gehoord dat Fok!kers met kinderen 's avonds tijdens het voorlezen ineens een licht opgaat... ow, wacht, Buurpoes!! Die poes!!quote:
mijn kids hebben Woezel en Pip overgeslagen volgens mijquote:Op maandag 22 december 2014 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat Fok!kers met kinderen 's avonds tijdens het voorlezen ineens een licht opgaat... ow, wacht, Buurpoes!! Die poes!!
Met 'ze' bedoel ik de mensen bij je in huis die niet weten dat je deze nick hebtquote:
Ik drink nog liever theequote:Op maandag 22 december 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met senseo
en ja, altijd
Ja, Autobar idd. Die ranzige zooi hebben we hier op het werk ook.quote:Op maandag 22 december 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, maar de grote DE automaten, of nog erger: autobar oplosdrek
Volgens mij zijn woezel en pip nog niet heel oud. En je kinderen hebben er niks aan gemist.quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn kids hebben Woezel en Pip overgeslagen volgens mij
melk in de koffie is voor kinderenquote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Solique het volgende:
Staan hier wat luxere apparaten voor de koffie, bonen er in, verse pakken melk
die schrijfster is toch al jaren deaudt?quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn woezel en pip nog niet heel oud. En je kinderen hebben er niks aan gemist.
cappuccinoquote:
Één ding scheelt: Youtube staat er vol mee.quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn woezel en pip nog niet heel oud. En je kinderen hebben er niks aan gemist.
Nee, ik ben vrij braaf.quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Met 'ze' bedoel ik de mensen bij je in huis die niet weten dat je deze nick hebt![]()
Ben je niet een beetje stout?
Boekjes zijn postuum uitgebracht, lees ik zo gauw op wikipedia.quote:Op maandag 22 december 2014 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die schrijfster is toch al jaren deaudt?
Klopt. Het is maar goed dat sommige niet weten welke nick ik hier gebruik. Als ze op het werk vragen zeg ik: The_Terminator. Scheelt dat ik nog wat oude accounts heb liggenquote:Op maandag 22 december 2014 10:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hehehehe, dat kun jij niet zeggen....
de oudjes klagen graagquote:
ben je toch ook niet?quote:
ik ben meer een avondchatter he, hoor nu aan het werk te zijnquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef Cat22 het volgende:
theetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheethee![]()
jij was toch een 25 jarige blonde godin of niet?quote:
ik eet en drink vandaag niks. vanavond wokken met het team, dus dat wordt asociaal bunkerenquote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef Cat22 het volgende:
theetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheethee![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij was toch een 25 jarige blonde godin of niet? ;o
Melk met een scheutje chocomel!quote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Of melk! Verse jus! Chocolademelk! Ananassap!
oh niet?quote:
Heb ik gisteren al gedaan. Met sushi.quote:Op maandag 22 december 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik eet en drink vandaag niks. vanavond wokken met het team, dus dat wordt asociaal bunkeren
Niet zo oud als GF (want dat is niemand)quote:Op maandag 22 december 2014 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh niet?
dan was dat estavana polman
hoe jong is beestje?
Belachelijk!quote:Op maandag 22 december 2014 10:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Melk met een scheutje chocomel!![]()
Jus en ananassap: eens!![]()
niet aanwezig@ work
Gf zelf ook niet?quote:Op maandag 22 december 2014 10:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Niet zo oud als GF (want dat is niemand)
*theeboks*quote:
* Buurpoes houdt toetsenbord ondersteboven.quote:
Elke week wel sushi bij jouquote:
waarom doe je dat dan ook?quote:Op maandag 22 december 2014 10:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes houdt toetsenbord ondersteboven.
Niet handig, halve mok thee over mijn papieren ook...
*vuistje wrijft*quote:
Ik doe mijn best.quote:
Nu echt an die arbeit.quote:Op maandag 22 december 2014 10:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*vuistje wrijft*
Die mok was nog heet ook nog
Ik theeboks altijd zonder mok. Zonde van de thee.
ik ookquote:Op maandag 22 december 2014 11:08 schreef Koen66 het volgende:
ik neem nog maar een hete koffie, heb het koud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 22 december 2014 11:45 schreef Cat22 het volgende:
drukdrukdruk
Leuke bezigheid dan tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Bittter-sweetquote:
hij nam een dame mee met lekkere bollen?quote:Op maandag 22 december 2014 12:22 schreef Solique het volgende:
Bossche collega was jarig dus die trakteerde de lokale bollen
quote:Op maandag 22 december 2014 12:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij nam een dame mee met lekkere bollen?
quote:
Zekerquote:Op maandag 22 december 2014 12:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij nam een dame mee met lekkere bollen?
Voor het eerst?quote:Op maandag 22 december 2014 12:46 schreef Cat22 het volgende:
Volgende maand ga ik die bollen voor het eerst in mijn leven proeven.
Wel die van De Groot he?quote:Op maandag 22 december 2014 12:46 schreef Cat22 het volgende:
Volgende maand ga ik die bollen voor het eerst in mijn leven proeven.
quote:Op maandag 22 december 2014 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
het gaat steeds slechter met mijn heup
wuut what happenedquote:Op maandag 22 december 2014 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Gevallen?quote:Op maandag 22 december 2014 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
quote:
quote:
is bij mij een kunstheupquote:
Hoelang heb je hem al? Die dingen gaan toch wel een jaar of 15 mee?quote:Op maandag 22 december 2014 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
is bij mij al een kunstheup![]()
denk dat ie versleten is of toch kapot is gegaan van die val van de vrachtwagen
meer dan 40 jaar.quote:Op maandag 22 december 2014 13:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoelang heb je hem al? Die dingen gaan toch wel een jaar of 15 mee?
Zo, dat is vroeg. Maar is dat dan ook een kinder-kunst-heup? Of hebben ze daar geen maten in?quote:Op maandag 22 december 2014 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer dan 40 jaar.
is er in gezet toen ik een jaar of 8 was.
was een gedeelte van de heup wat daarna is meevergroeid.quote:Op maandag 22 december 2014 13:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo, dat is vroeg. Maar is dat dan ook een kinder-kunst-heup? Of hebben ze daar geen maten in?
Maar dan heb je wel kans dat ie versleten is ja.
Ah, zo. Maar wat zegt je arts? Of ben je daar nog niet geweest?quote:Op maandag 22 december 2014 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was een gedeelte van de heup wat daarna is meevergroeid.
nog niet geweest maar het kan zijn dat de pandak (zo heet dat ding) dus kapot is of toch los is gekomen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, zo. Maar wat zegt je arts? Of ben je daar nog niet geweest?
klinkt mkinder allemaalquote:Op maandag 22 december 2014 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet geweest maar het kan zijn dat de pandak (zo heet dat ding) dus kapot is of toch los is gekomen.
gezellig iig nietquote:
Minder actief batsen. Zeesterren, GF!quote:
quote:
Fixedquote:Op maandag 22 december 2014 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer dan 40.000 jaar.
is er in gezet toen ik een jaar of 8 was.
tot zoquote:
Wel lief lachen op de foto he, GF?quote:Op maandag 22 december 2014 13:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fixed![]()
Toch maar eens even langs de dokter gaan dan en je op de foto laten zetten.
viespeukquote:Op maandag 22 december 2014 14:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb me schuldig gemaakt aan zelfbevrediging tijdens het werk![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Nicequote:Op maandag 22 december 2014 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Is mij in ieder geval wel beloofd.
Geen gleuven gevuld?quote:Op maandag 22 december 2014 14:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb me schuldig gemaakt aan zelfbevrediging tijdens het werk![]()
![]()
![]()
Juist wel,waaronder die van mezelf, vandaar de zelfbevredigingquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 14:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Juist wel,waaronder die van mezelf, vandaar de zelfbevrediging
Amsterdamquote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 13:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fixed![]()
Toch maar eens even langs de dokter gaan dan en je op de foto laten zetten.
dat mag tegenwoordig toch niet meerquote:Op maandag 22 december 2014 13:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wel lief lachen op de foto he, GF?
ik was er wel op aan het wachtenquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was er wel op aan het wachten
Dat werkt wel beste altijd.quote:Op maandag 22 december 2014 15:31 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zo eens naar huis, komt toh niks meer uit m'n handen en ik zit meer te Fokken dan te werken
quote:
ik net ernaquote:Op maandag 22 december 2014 15:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik stopte juist voor de kwartet :p
quote:
quote:
Die is toch al jaren dood?quote:
Vandaag overleden op 70 jarige leeftijd, leed aan longkanker schijntquote:
Gelukkig leeft hij voort als hondenras... de Joe Cocker Spaniel.quote:Op maandag 22 december 2014 19:34 schreef Stratman het volgende:
[..]
Vandaag overleden op 70 jarige leeftijd, leed aan longkanker schijnt
Dat vind ik het vervelende aan dat topic wat hier loopt over overleden muzikanten, elke keer als ik er op klik is het weer een opluchting als er geen echte legende overlijd, totdat dat wél gebeurd.
Ik hoop echt dat er voorlopig nog niet "BB King" of "Chuck Berry" of "Keith RIchards" staat
iddquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig leeft hij voort als hondenras... de Joe Cocker Spaniel.
quote:
quote:
hondaquote:
quote:
alles goed in france?quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 23:04 schreef MPG het volgende:
[vid] Premier België bekogeld met friet en mayonaise
Goed plan.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan.
Slaap lekker koffieleutjes![]()
Ik heb geen tumor ofzo.quote:
Weer geen zout bij je eten gehad? Met je flauwe grap.quote:Op maandag 22 december 2014 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig leeft hij voort als hondenras... de Joe Cocker Spaniel.
poesquote:
Niks mis met flauwe grappen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 06:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Weer geen zout bij je eten gehad? Met je flauwe grap.
zo zwaar ben je toch nietquote:
Rustig aan doen vandaag dusquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:13 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eerste bak thee is binnen. Niet gedronken en toch een katerig gevoel. Sucks.
Word ik nog meer moe van.quote:
dan is het geen probleemquote:
Alsof je dat erg vindquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Word ik nog meer moe van.![]()
En vanavond weer de hort op: vriendin heeft een concert.
Dan nog één dagje werken, zelf optreden en dan kerst.![]()
Ik stond gisteren trouwens met mijn smoel op tv!![]()
mpgquote:
MPGquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:11 schreef crv het volgende:
Mogguh langslaperts![]()
Doe dit maar eens na dames voor 4 personen 1 kind en Joey![]()
09:20 vertrek mevr. crv
09:25 vertrek crv
09:45 Aankomst parking inkoopscentrum Duitsland
09:55 kadootjes gekocht
10:03 de surprise zooi gekocht
10:05 Terug naar fr
10:19 Kapper afspraak gemaakt
10:20 Bakker
10:25 Thuis
Goed bezigquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:11 schreef crv het volgende:
Mogguh langslaperts![]()
Doe dit maar eens na dames voor 4 personen 1 kind en Joey![]()
09:20 vertrek mevr. crv
09:25 vertrek crv
09:45 Aankomst parking inkoopscentrum Duitsland
09:55 kadootjes gekocht
10:03 de surprise zooi gekocht
10:05 Terug naar fr
10:19 Kapper afspraak gemaakt
10:20 Bakker
10:25 Thuis
quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben weer wakker. Niks beter dan een goede crisis om de slaap uit de oogjes te schudden.![]()
Inmiddels opgelost
slapertquote:
nee hoor, ik was kerstinkopen aan het doenquote:
Oke, nog even spannend allemaal dus.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb geen tumor ofzo.
Ze konden niks boeiends vinden.
(hij bracht het letterlijk zo)
Slechte nieuws niks kunnen vinden dus naar epilepsie centrum.
ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef Buurpoes het volgende:
Ik haaaaaaat wachten.Echt. Duurt laaaaaaang!! *grmbl*
Ik heb nog nooit bij de grens hoeven wachten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
daarom was ik wel blij dat de grenzen binnen europa open gingen
wat heb je dan met je thee gedaan :pquote:Op dinsdag 23 december 2014 09:13 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eerste bak thee is binnen. Niet gedronken en toch een katerig gevoel. Sucks.
niet met een vrachtwagen gereden bedoel jequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bij de grens hoeven wachten.
Jong genoeg.
zo een hekel aan het zoeken want ze moeten iets vindenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke, nog even spannend allemaal dus.
Ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet met een vrachtwagen gereden bedoel je
kan best pijn doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ook niet.
en er godzijdank ook niet vanaf gevallen
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef Buurpoes het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ook niet.
en er godzijdank ook niet vanaf gevallen
wijfquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, ik was kerstinkopen aan het doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
waar wacht je op dan ? NS ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef Buurpoes het volgende:
nee maar genoeg erachter als die gasten weer eens zo nodig moeten "Elefantenrennen"quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet met een vrachtwagen gereden bedoel je
Flink wat afgewerkt dusquote:
En nu is je zak leeg?quote:
Ja, das vervelendquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo een hekel aan het zoeken want ze moeten iets vinden
Ik mag toch hopen dat je niet bij mijn broer bent geweest (met MIJN kerstkaartquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:57 schreef crv het volgende:
[..]
wijf
Zo doe je dat
Ik heb mr. Muckie met een boodschappenlijstje op pad gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
En nu belt hij om de 5 minuten op om te vragen wat hij moet doen als product X uitverkocht is, of als hij artikel Y niet kan vindenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb mr. Muckie met een boodschappenlijstje op pad gestuurd
Nopequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
En nu belt hij om de 5 minuten op om te vragen wat hij moet doen als product X uitverkocht is, of als hij artikel Y niet kan vinden?
hij is zijn telefoon vergetenquote:
Expres thuis gelatenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is zijn telefoon vergeten![]()
Dat zou niet voor het eerst zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is zijn telefoon vergeten![]()
quote:
quote:
Dat doet deze gelukkig niet. Ze is nieuwsgierig, maar knaagt alleen aan houten dingenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
pas maar op dat ze niet aan de draad gaat knagen
toekquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat doet deze gelukkig niet. Ze is nieuwsgierig, maar knaagt alleen aan houten dingen
En sieradenquote:
Toekquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
En sieraden![]()
Ze zet haar tanden weleens achter mijn ring en begint dan te rukken![]()
Zonder mij ook maar een haartje te krenken overigens, ze zijn heel voorzichtig
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
En nu belt hij om de 5 minuten op om te vragen wat hij moet doen als product X uitverkocht is, of als hij artikel Y niet kan vinden?
Nee, want die bezorgen wij niet. Dat doet Post.NL en daar werk ik niet voorquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet bij mijn broer bent geweest (met MIJN kerstkaart), vieslakje!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
wij hebben er 1 gehad die liep over de bar en over de glazen zonder er ook maar 1 om te stoten of te verplaatsen
Ik zou nu al lang weekend hebben gehad, als ik niet zou hebben beloofd morgen extra te komen gleuven...quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:47 schreef DaMart het volgende:
Nog 1 dag werken en dan lang weekend.
Hoax!quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:47 schreef DaMart het volgende:
Nog 1 dag werken en dan lang weekend.
O, ik heb vrijdag en zaterdag ook weekendquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoax!
Donderdag is weekend, en dan zondag pas weer.
Zaterdag na je werk toch al?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoax!
Donderdag is weekend, en dan zondag pas weer.
ja, maar dat zal wel laat wezen...quote:
dartenquote:
Geen idee, zo ver was ik nog niet met mijn planning.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |