Dat doet deze gelukkig niet. Ze is nieuwsgierig, maar knaagt alleen aan houten dingenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
pas maar op dat ze niet aan de draad gaat knagen
toekquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat doet deze gelukkig niet. Ze is nieuwsgierig, maar knaagt alleen aan houten dingen
En sieradenquote:
Toekquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
En sieraden![]()
Ze zet haar tanden weleens achter mijn ring en begint dan te rukken![]()
Zonder mij ook maar een haartje te krenken overigens, ze zijn heel voorzichtig
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
En nu belt hij om de 5 minuten op om te vragen wat hij moet doen als product X uitverkocht is, of als hij artikel Y niet kan vinden?
Nee, want die bezorgen wij niet. Dat doet Post.NL en daar werk ik niet voorquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet bij mijn broer bent geweest (met MIJN kerstkaart), vieslakje!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
wij hebben er 1 gehad die liep over de bar en over de glazen zonder er ook maar 1 om te stoten of te verplaatsen
Ik zou nu al lang weekend hebben gehad, als ik niet zou hebben beloofd morgen extra te komen gleuven...quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:47 schreef DaMart het volgende:
Nog 1 dag werken en dan lang weekend.
Hoax!quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:47 schreef DaMart het volgende:
Nog 1 dag werken en dan lang weekend.
O, ik heb vrijdag en zaterdag ook weekendquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoax!
Donderdag is weekend, en dan zondag pas weer.
Zaterdag na je werk toch al?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoax!
Donderdag is weekend, en dan zondag pas weer.
ja, maar dat zal wel laat wezen...quote:
dartenquote:
Geen idee, zo ver was ik nog niet met mijn planning.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |