niet met een vrachtwagen gereden bedoel jequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bij de grens hoeven wachten.
Jong genoeg.
zo een hekel aan het zoeken want ze moeten iets vindenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke, nog even spannend allemaal dus.
Ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet met een vrachtwagen gereden bedoel je
kan best pijn doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ook niet.
en er godzijdank ook niet vanaf gevallen
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef Buurpoes het volgende:
Ik haaaaaaat wachten.Echt. Duurt laaaaaaang!! *grmbl*
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ook niet.
en er godzijdank ook niet vanaf gevallen
wijfquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, ik was kerstinkopen aan het doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
waar wacht je op dan ? NS ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef Buurpoes het volgende:
Ik haaaaaaat wachten.Echt. Duurt laaaaaaang!! *grmbl*
nee maar genoeg erachter als die gasten weer eens zo nodig moeten "Elefantenrennen"quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet met een vrachtwagen gereden bedoel je
Flink wat afgewerkt dusquote:
En nu is je zak leeg?quote:
Ja, das vervelendquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
zo een hekel aan het zoeken want ze moeten iets vinden
Ik mag toch hopen dat je niet bij mijn broer bent geweest (met MIJN kerstkaartquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:57 schreef crv het volgende:
[..]
wijf
Zo doe je dat
Ik heb mr. Muckie met een boodschappenlijstje op pad gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
En nu belt hij om de 5 minuten op om te vragen wat hij moet doen als product X uitverkocht is, of als hij artikel Y niet kan vindenquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb mr. Muckie met een boodschappenlijstje op pad gestuurd
Nopequote:Op dinsdag 23 december 2014 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
En nu belt hij om de 5 minuten op om te vragen wat hij moet doen als product X uitverkocht is, of als hij artikel Y niet kan vinden?
hij is zijn telefoon vergetenquote:
Expres thuis gelatenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is zijn telefoon vergeten![]()
Dat zou niet voor het eerst zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is zijn telefoon vergeten![]()
quote:
quote:
Dat doet deze gelukkig niet. Ze is nieuwsgierig, maar knaagt alleen aan houten dingenquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
pas maar op dat ze niet aan de draad gaat knagen
toekquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat doet deze gelukkig niet. Ze is nieuwsgierig, maar knaagt alleen aan houten dingen
En sieradenquote:
Toekquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
En sieraden![]()
Ze zet haar tanden weleens achter mijn ring en begint dan te rukken![]()
Zonder mij ook maar een haartje te krenken overigens, ze zijn heel voorzichtig
quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
En nu belt hij om de 5 minuten op om te vragen wat hij moet doen als product X uitverkocht is, of als hij artikel Y niet kan vinden?
Nee, want die bezorgen wij niet. Dat doet Post.NL en daar werk ik niet voorquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet bij mijn broer bent geweest (met MIJN kerstkaart), vieslakje!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
wij hebben er 1 gehad die liep over de bar en over de glazen zonder er ook maar 1 om te stoten of te verplaatsen
Ik zou nu al lang weekend hebben gehad, als ik niet zou hebben beloofd morgen extra te komen gleuven...quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:47 schreef DaMart het volgende:
Nog 1 dag werken en dan lang weekend.
Hoax!quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:47 schreef DaMart het volgende:
Nog 1 dag werken en dan lang weekend.
O, ik heb vrijdag en zaterdag ook weekendquote:Op dinsdag 23 december 2014 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoax!
Donderdag is weekend, en dan zondag pas weer.
Zaterdag na je werk toch al?quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoax!
Donderdag is weekend, en dan zondag pas weer.
ja, maar dat zal wel laat wezen...quote:
dartenquote:
Geen idee, zo ver was ik nog niet met mijn planning.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |