ik ben meer een avondchatter he, hoor nu aan het werk te zijnquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef Cat22 het volgende:
theetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheethee![]()
jij was toch een 25 jarige blonde godin of niet?quote:
ik eet en drink vandaag niks. vanavond wokken met het team, dus dat wordt asociaal bunkerenquote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef Cat22 het volgende:
theetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheethee![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij was toch een 25 jarige blonde godin of niet? ;o
Melk met een scheutje chocomel!quote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Of melk! Verse jus! Chocolademelk! Ananassap!
oh niet?quote:
Heb ik gisteren al gedaan. Met sushi.quote:Op maandag 22 december 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik eet en drink vandaag niks. vanavond wokken met het team, dus dat wordt asociaal bunkeren
Niet zo oud als GF (want dat is niemand)quote:Op maandag 22 december 2014 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh niet?
dan was dat estavana polman
hoe jong is beestje?
Belachelijk!quote:Op maandag 22 december 2014 10:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Melk met een scheutje chocomel!![]()
Jus en ananassap: eens!![]()
niet aanwezig@ work
Gf zelf ook niet?quote:Op maandag 22 december 2014 10:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Niet zo oud als GF (want dat is niemand)
*theeboks*quote:
* Buurpoes houdt toetsenbord ondersteboven.quote:
Elke week wel sushi bij jouquote:
waarom doe je dat dan ook?quote:Op maandag 22 december 2014 10:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes houdt toetsenbord ondersteboven.
Niet handig, halve mok thee over mijn papieren ook...
*vuistje wrijft*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |