Ik heb ook wel eens gehoord dat Fok!kers met kinderen 's avonds tijdens het voorlezen ineens een licht opgaat... ow, wacht, Buurpoes!! Die poes!!quote:
mijn kids hebben Woezel en Pip overgeslagen volgens mijquote:Op maandag 22 december 2014 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat Fok!kers met kinderen 's avonds tijdens het voorlezen ineens een licht opgaat... ow, wacht, Buurpoes!! Die poes!!
Met 'ze' bedoel ik de mensen bij je in huis die niet weten dat je deze nick hebtquote:
Ik drink nog liever theequote:Op maandag 22 december 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met senseo
en ja, altijd
Ja, Autobar idd. Die ranzige zooi hebben we hier op het werk ook.quote:Op maandag 22 december 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, maar de grote DE automaten, of nog erger: autobar oplosdrek
Volgens mij zijn woezel en pip nog niet heel oud. En je kinderen hebben er niks aan gemist.quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn kids hebben Woezel en Pip overgeslagen volgens mij
melk in de koffie is voor kinderenquote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Solique het volgende:
Staan hier wat luxere apparaten voor de koffie, bonen er in, verse pakken melk
die schrijfster is toch al jaren deaudt?quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn woezel en pip nog niet heel oud. En je kinderen hebben er niks aan gemist.
cappuccinoquote:
Één ding scheelt: Youtube staat er vol mee.quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn woezel en pip nog niet heel oud. En je kinderen hebben er niks aan gemist.
Nee, ik ben vrij braaf.quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Met 'ze' bedoel ik de mensen bij je in huis die niet weten dat je deze nick hebt![]()
Ben je niet een beetje stout?
Boekjes zijn postuum uitgebracht, lees ik zo gauw op wikipedia.quote:Op maandag 22 december 2014 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die schrijfster is toch al jaren deaudt?
Klopt. Het is maar goed dat sommige niet weten welke nick ik hier gebruik. Als ze op het werk vragen zeg ik: The_Terminator. Scheelt dat ik nog wat oude accounts heb liggenquote:Op maandag 22 december 2014 10:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hehehehe, dat kun jij niet zeggen....
de oudjes klagen graagquote:
ben je toch ook niet?quote:
ik ben meer een avondchatter he, hoor nu aan het werk te zijnquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef Cat22 het volgende:
theetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheethee![]()
jij was toch een 25 jarige blonde godin of niet?quote:
ik eet en drink vandaag niks. vanavond wokken met het team, dus dat wordt asociaal bunkerenquote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef Cat22 het volgende:
theetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheetheethee![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij was toch een 25 jarige blonde godin of niet? ;o
Melk met een scheutje chocomel!quote:Op maandag 22 december 2014 10:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Of melk! Verse jus! Chocolademelk! Ananassap!
oh niet?quote:
Heb ik gisteren al gedaan. Met sushi.quote:Op maandag 22 december 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik eet en drink vandaag niks. vanavond wokken met het team, dus dat wordt asociaal bunkeren
Niet zo oud als GF (want dat is niemand)quote:Op maandag 22 december 2014 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh niet?
dan was dat estavana polman
hoe jong is beestje?
Belachelijk!quote:Op maandag 22 december 2014 10:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Melk met een scheutje chocomel!![]()
Jus en ananassap: eens!![]()
niet aanwezig@ work
Gf zelf ook niet?quote:Op maandag 22 december 2014 10:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Niet zo oud als GF (want dat is niemand)
*theeboks*quote:
* Buurpoes houdt toetsenbord ondersteboven.quote:
Elke week wel sushi bij jouquote:
waarom doe je dat dan ook?quote:Op maandag 22 december 2014 10:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes houdt toetsenbord ondersteboven.
Niet handig, halve mok thee over mijn papieren ook...
*vuistje wrijft*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |