eigen schuldquote:Op maandag 22 december 2014 10:13 schreef bondage het volgende:
Tuurlijk, post ik een keer hier meteen de lapo
Nee hoor, bij ons op het werk ligt het ook stil nu tot na nieuwjaarquote:Op maandag 22 december 2014 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je nog op de basisschool zit, wel ja.
Inderdaadquote:
Goede tip!quote:Op maandag 22 december 2014 10:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Pas em aan dan als hij je niet bevalt
Alleen slootwater wat hier uit de automaten komt.quote:Op maandag 22 december 2014 10:19 schreef Buurpoes het volgende:
Heeft er iemand wat koffie over? Ik zit zonder.
beestjequote:
alleen senseoquote:Op maandag 22 december 2014 10:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gianni
Genoeg over hierquote:Op maandag 22 december 2014 10:19 schreef Buurpoes het volgende:
Challenge acceptedquote:Op maandag 22 december 2014 10:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Pas em aan dan als hij je niet bevalt
inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2014 10:14 schreef DaMart het volgende:
TT klopte niet, het is geen vakantie.
Amsterdam, op mijn werk.quote:
niks mis met senseoquote:Op maandag 22 december 2014 10:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan drink ik wel thee.
Maak ik je nou aan het blozen? Kjoet.
Beetje uit de richting, supermarkt zit op 200 meter en is ondertussen wel open..quote:Op maandag 22 december 2014 10:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Amsterdam, op mijn werk.
Bonenmachines
Maaswaterquote:Op maandag 22 december 2014 10:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen slootwater wat hier uit de automaten komt.
Bezoek brengen aan de super dusquote:Op maandag 22 december 2014 10:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Beetje uit de richting, supermarkt zit op 200 meter en is ondertussen wel open..
Niks mis met senseo? * Buurpoes voelt aan het voorhoofd van Gianni.quote:Op maandag 22 december 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met senseo
en ja, altijd
Klopt. Nog snel allerlei zaken afronden zo voor het einde van het jaar. Nog een paar q4 doelen liggen die eigenlijk gerealiseerd moeten wordenquote:Op maandag 22 december 2014 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
inderdaad.
drukste weken van t jaar @werk.
Pip is de gele stinkerd. Woezel de blauwe.quote:Op maandag 22 december 2014 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch een van deze stinkbeesten?
[ afbeelding ]
Mijn kleine nichtje is er helemaal weg van. Altijd Woese en Pip kijken op de PC als ze bij me is.quote:Op maandag 22 december 2014 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch een van deze stinkbeesten?
[ afbeelding ]
Mijn zoon ook. Vooral leuk als er dan "stomme buurpoes" geroepen wordt... en niemand hier in huis weet dat ik die als nick hier op Fok! heb.quote:Op maandag 22 december 2014 10:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn kleine nichtje is er helemaal weg van. Altijd Woese en Pip kijken op de PC als ze bij me is.
automatenkoffie is ergerquote:Op maandag 22 december 2014 10:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niks mis met senseo? * Buurpoes voelt aan het voorhoofd van Gianni.
Ze moesten eens weten wat erachter die nick schuilgaat. Ik kan me voorstellen dat je die gekozen hebtquote:Op maandag 22 december 2014 10:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn zoon ook. Vooral leuk als er dan "stomme buurpoes" geroepen wordt... en niemand hier in huis weet dat ik die als nick hier op Fok! heb.![]()
Wij kerstavond en 1e samen en 2e naar mijn zwagerquote:Op maandag 22 december 2014 07:55 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij gaan eerste kerstdag naar mijn ouders en tweede kerstdag brunchen met de schoonfamilie
thnx lading ibu600 en paracetamol ingegooid dus vandaag overleven we wel weerquote:Beterschap
[..]
Hoezo dat? En wie is 'ze'?quote:Op maandag 22 december 2014 10:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten wat erachter die nick schuilgaat. Ik kan me voorstellen dat je die gekozen hebt
Eens. Ik haal 's ochtends op het station altijd een bakkie maar ben daarna aangewezen op smerige automatenkoffie. En dat prijzen ze dan aan als 'vers'quote:
ik herkende het nietquote:Op maandag 22 december 2014 10:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij kent Pip niet? Het beste maatje van Woezel! Mijn buren!
ja, oke, maar de grote DE automaten, of nog erger: autobar oplosdrekquote:Op maandag 22 december 2014 10:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Automatenkoffie van versgemalen bonen valt best mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |