SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Inso gaat het nu veranderenquote:Op maandag 22 december 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Inso doe me een plezier en laat de OP lekker zo staan
Is het raar om alleen naar Love, Rosie te gaan of denk je dat ik dan echt alleen tussen kleffe stellen zit:?quote:Op maandag 22 december 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is sowieso weinig mis mee.
quote:
Ik was wel zo'n beetje de enige man. Maar ach. Moet kunnen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het raar om alleen naar Love, Rosie te gaan of denk je dat ik dan echt alleen tussen kleffe stellen zit:?
Ik denk dat het uberhaupt vreemd is om daar heen te gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het raar om alleen naar Love, Rosie te gaan of denk je dat ik dan echt alleen tussen kleffe stellen zit:?
Topfilmpje. Werd beetje emotioneel vanquote:Op maandag 22 december 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het uberhaupt vreemd is om daar heen te gaan.
Dat heb ik zelden bij films.quote:Op maandag 22 december 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Topfilmpje. Werd beetje emotioneel van
Hoezo? Lijkt me serieus leuke filmquote:Op maandag 22 december 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het uberhaupt vreemd is om daar heen te gaan.
In relatie scquote:
REKT.quote:Op maandag 22 december 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
In relatie sc
Ze vond de suggestie dat ze een slet zou zijn niet zo geloof ik.
Zei nog hoe kan ik je tieten dan gezien hebben zonder KPD toegang
Toen was ze boos
KKJ haalde altijd hoge postaantallen bij ONZ-radio.quote:Op maandag 22 december 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
In relatie sc
Toen was ze boos
Dat laatste sowieso.quote:Op maandag 22 december 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was zelfs een hoer.quote:Op maandag 22 december 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
In relatie sc
Toen was ze boos
Romantische comedy's zijn meestal nog voorspelbaarder dan Sunri5e over Lucas Andersen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Lijkt me serieus leuke film
En Lily Collins speelt erin. Als je die niet uit elkaar wilt trekken weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 22 december 2014 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Romantische comedy's zijn meestal nog voorspelbaarder dan Sunri5e over Lucas Andersen.
Deze valt goed mee.quote:Op maandag 22 december 2014 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Romantische comedy's zijn meestal nog voorspelbaarder dan Sunri5e over Lucas Andersen.
200 posts in 1 topic?quote:Op maandag 22 december 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
KKJ haalde altijd hoge postaantallen bij ONZ-radio.
Daar haalde ik mijn spamrecord in 1 topic.
Ja hallo. Je moet wel alleen maar complimentjes geven en voor de rest niks zeggen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
In relatie sc
Toen was ze boos
Zal de volgende keer even rawr'en.quote:Op maandag 22 december 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hallo. Je moet wel alleen maar complimentjes geven en voor de rest niks zeggen.
Daarvoor heeft ze die foto's niet op het internet gezet.
222 posts, deksels aantal.quote:Op maandag 22 december 2014 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
200 posts in 1 topic?
Die radiomensen zijn maar apart
Vergeet de ''quote:Op maandag 22 december 2014 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal de volgende keer even rawr'en.
Leuk meisje inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2014 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Lily Collins speelt erin. Als je die niet uit elkaar wilt trekken weet ik het ook niet meer.
Geen flauwe, typisch Amerikaanse grappen?quote:Op maandag 22 december 2014 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze valt goed mee.
Paar keer nog serieus gelachen ook
Nee tochquote:
Nee, want geen Amerikaanse film.quote:Op maandag 22 december 2014 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen flauwe, typisch Amerikaanse grappen?
Dan ontvang je meteen een DM voor een seksdate.quote:Op maandag 22 december 2014 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal de volgende keer even rawr'en.
Toen pas?quote:Op maandag 22 december 2014 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
222 posts, deksels aantal.
Rond mei 2011 was het leuke en spontane er wel af en toen ging ik naar VBL toe.
Ik hak 'm er liever af.quote:Op maandag 22 december 2014 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ontvang je meteen een DM voor een seksdate.
Toen Koelkastgod stopte jaquote:Op maandag 22 december 2014 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
222 posts, deksels aantal.
Rond mei 2011 was het leuke en spontane er wel af en toen ging ik naar VBL toe.
Actief dan, hé.quote:
Ooh een Britse film.quote:Op maandag 22 december 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want geen Amerikaanse film.
Schijnt wel zo te zijngeweest hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee toch
Vroeg alleen waar die baby vandaan komt als je beweert nooit onveilige seks te hebben.
Haar ex post daar ook wel lachen
Amerikaanse humorquote:Op maandag 22 december 2014 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh een Britse film.
Nee Britse humor is meestal wel tof ja
quote:
Toen was je 12 ?quote:Op maandag 22 december 2014 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Actief dan, hé.
Mijn eerste kwaliteitstopic ging over dat ''MARTIN JOL ONTSLAGEN MOEST WORDEN''.
Genoeg topacteurs die goeie comedyfilms hebben gemaakt.quote:Op maandag 22 december 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikaanse humor
Die hebben het niet begrepen hoor.
Altijd maar die seksueel getinte grappen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikaanse humor
Die hebben het niet begrepen hoor.
Ik heb er zelden om een moeten lachen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg topacteurs die goeie comedyfilms hebben gemaakt.
Idd ga dat echt nooit doen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt wel zo te zijngeweest hoor.
Haha ze wil dat je koffie bij haar komt drinken
Smerig wijf manzou daar geen voet binnen willen zetten
Rake teksten van mij in 2010.quote:Op zondag 7 november 2010 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je waar op getraind moet worden? Lef hebben om de trainer commentaar te leveren. Man wat zijn het soms een stel makke honden
Ik denk dat jij je trainersdiploma wel makkelijk zou halen!quote:
Ben Stiller. Ik noem er maar eenquote:Op maandag 22 december 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er zelden om een moeten lachen.
Zullen allemaal best prima acteurs zijn, maar humoristisch vind ik ze zelden.quote:
Weet bijna zeker dat dat deels komt omdat je in Engeland woontquote:Op maandag 22 december 2014 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zullen allemaal best prima acteurs zijn, maar humoristisch vind ik ze zelden.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Die turken moeten echt eens hun mondjes houden. Beginnen me te ergeren
Nee hoor. Europese humor is gewoon op elk vlak subtieler en minder platvloers.quote:Op maandag 22 december 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat dat deels komt omdat je in Engeland woont
quote:Op maandag 22 december 2014 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik Ben Stiller nadat hij weer eens een "grap" heeft gemaakt
Die vond ik zo kut met Anchormanquote:
Daar erger ik me aan zijn vieze baard.quote:Op maandag 22 december 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
En die Zack Galifinakis of hij ook heet![]()
Wat een held
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
HSV= Hollandse sigaretten vereniging
En dat hele Wow that escalated quickly wist niet eens dat dat uit Anchorman kwamquote:Op maandag 22 december 2014 01:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Stepbrothers was wel ok en semi pro
Kickin it oldskool met dat streaken![]()
Redelijk wat.quote:Op maandag 22 december 2014 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent niet veel opgeschoten qua niveau hè.
Hij scheldt ook gewoon met fuck this fuck that kan soms wel lachen als hij begint met ragen zo heerlijk absurd allemaal.quote:Op maandag 22 december 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat hele Wow that escalated quickly wist niet eens dat dat uit Anchorman kwamHoorde het en dacht: hey dit ken ik
Ik ging laatst Dude where's my car proberen te kijken omdat ik het vroeger ooit leuk vond (toen ik 8 was ofzo). Maar na 2 minuten afgezet, wat was dat vreselijk niet-leuk slecht.quote:Op maandag 22 december 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
Maar de humor waar jullie het over hebben, de Dude where`s my car en American Pie humor zal je in Engeland neit veel zien nee. Dat is ook echt tenenkrommend slecht inderdaad en totaal niet grappig
Op welk vlak?quote:Op maandag 22 december 2014 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
rond deze tijden gebeurt er niet meer veel he
Vond je Let`s be cops serieus leuk?quote:Op maandag 22 december 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
Sowieso niet 1 goede komedie gezien in 2014.
Al was let's be cops wel leuk
En World's end een 7
Die spannen de kroon maar wel meer Amerikaanse humor heeft die inslag in mindere mate.quote:Op maandag 22 december 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
Maar de humor waar jullie het over hebben, de Dude where`s my car en American Pie humor zal je in Engeland neit veel zien nee. Dat is ook echt tenenkrommend slecht inderdaad en totaal niet grappig
Op FOK! is het al maanden te rustig.quote:Op maandag 22 december 2014 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon, op fok op twitter op tv oid
jammer iddquote:Op maandag 22 december 2014 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op FOK! is het al maanden te rustig.
Jij vind dat waarschijnlijk bij Meet the Parents enzo al dan. Die vind ik wel echt heel erg goed en grappigquote:Op maandag 22 december 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die spannen de kroon maar wel meer Amerikaanse humor heeft die inslag in mindere mate.
Dat vind ik echt totaal niet grappig nee.quote:Op maandag 22 december 2014 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind dat waarschijnlijk bij Meet the Parents enzo al dan. Die vind ik wel echt heel erg goed en grappig
neequote:Op maandag 22 december 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jij niet wat klasgenootjes ritselen om op FOK! te komen?
Waren echt saaie films.quote:Op maandag 22 december 2014 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind dat waarschijnlijk bij Meet the Parents enzo al dan. Die vind ik wel echt heel erg goed en grappig
Als Louis het voor het zeggen krijgt ook in Engeland.quote:
Had ganja gerookt toen manquote:Op maandag 22 december 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond je Let`s be cops serieus leuk?
Ik had er veel meer van verwacht maar het was echt geen moment grappig gewoon
Nog een beetje boeiende potjes?quote:
Louis is gewoon debielquote:Op maandag 22 december 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Louis het voor het zeggen krijgt ook in Engeland.
quote:Op maandag 22 december 2014 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog een beetje boeiende potjes?
Al zal ik dan de helft wel missen omdat we hier vroeg aan het kerstdiner moeten
VInd je het niet doodsaai worden als je hele dag alleen maar voetbal kijkt?quote:
Ja daaromquote:Op maandag 22 december 2014 02:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Had ganja gerookt toen man
Hele idee was wel leuk gewoon kleding aan en agent spelen.
Zie je jezelf al lopen met mattie samen
Van teveel voetbal kijken zou ik sowieso wel voetbalmoe worden.quote:Op maandag 22 december 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VInd je het niet doodsaai worden als je hele dag alleen maar voetbal kijkt?
Jij kijkt ook wel series en films toch?
hoe bedoel jequote:Op maandag 22 december 2014 02:08 schreef Elan het volgende:
Stijn wie heeft meeste assists op zijn naam staan tot nu toe
Als enige ook nog echtquote:
Excuusneger.quote:Op maandag 22 december 2014 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daaromToen ik trailer keek dacht ik wel echt: die kan best grappig worden, maar ze hadden er veel meer uit kunnen halen.
Vooral die donkere nep-cop was echt zo niet grappig
Mag je niet zeggen hequote:
twitter:MvG180 twitterde op maandag 22-12-2014 om 02:04:40Thuis van avondje studio. Snel me mandje in, morgen verder met voorbereidingen. Slaap lkkr. reageer retweet
Bedankt Michaelgod.quote:Op maandag 22 december 2014 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MvG180 twitterde op maandag 22-12-2014 om 02:04:40Thuis van avondje studio. Snel me mandje in, morgen verder met voorbereidingen. Slaap lkkr. reageer retweet
Wat een tokkie is dat ook.quote:Op maandag 22 december 2014 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze tweet was bijna goed!twitter:MvG180 twitterde op maandag 22-12-2014 om 02:06:54Been in dutch studio's tonight for the darts. Time for bed now. Practise session tomorrow. Night everyone. reageer retweet
Anders denken ze dat je vals speeltquote:
Me mandjequote:Op maandag 22 december 2014 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Verdedigend ja aanvallend heb je zoals gewoonlijk niet bijster veel aan hemquote:Op maandag 22 december 2014 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Had Clasie wel hoog verwacht, speelt een sterk seizoen
Hij is pas 22quote:Op maandag 22 december 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Klaassen is krap 1,80.
Zal wel niet veel worden.
Aanvallend vind ik hem nu ook wel wat sterker sinds El Ahmadi terug isquote:Op maandag 22 december 2014 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Verdedigend ja aanvallend heb je zoals gewoonlijk niet bijster veel aan hem
Weinig kools weinig assists.quote:Op maandag 22 december 2014 02:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aanvallend vind ik hem nu ook wel wat sterker sinds El Ahmadi terug is
Gijp heeft in sommige gevallen echt wel kijk op het spelletje alleen zijn stokpaardjes zijn vervelend ( GROOT STERK Douglas in Oranje) en dat hij vaak denkt de clown te moeten uithangen.quote:Op maandag 22 december 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
Echt haat aan gijp hansie echt tof ook meer verstand van
Ja maar hij let altijd op rare dingenquote:Op maandag 22 december 2014 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp heeft in sommige gevallen echt wel kijk op het spelletje alleen zijn stokpaardjes zijn vervelend ( GROOT STERK Douglas in Oranje) en dat hij vaak denkt de clown te moeten uithangen.
Vind Gijp altijd wel grappig met zijn momentjesquote:Op maandag 22 december 2014 02:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar hij let altijd op rare dingen
Zoals wisselspelers of vierde man.
Hansie echt baas in talenten ontdekken
Tegen PSV had hij een mooie hequote:Op maandag 22 december 2014 02:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd iets te zeggen. Kan ook een keypass zijn die beslissend is.
Jezus dat kijk je toch niet voor je plezierquote:Op maandag 22 december 2014 02:19 schreef Ajacied422 het volgende:
en nu ga ik in bed liggen en interviews van de nos eredivisie bekijken
Echt hequote:Op maandag 22 december 2014 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus dat kijk je toch niet voor je plezier
Ik ben nog steeds vies goed.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan ook leuk zijn toch .
Die ajacied4life of zo was wel vies goed trouwens.
vieze sherlockquote:Op maandag 22 december 2014 02:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vies goed.
/sherlock
Jij hebt mij geblokt of zo al zeker een half jaar niet online gezienquote:Op maandag 22 december 2014 02:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vies goed.
/sherlock
ewa mattie, waz met jou?quote:
Ik heb dat ding al een hele tijd niet aangeraakt, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven. dus zo vies goed zal ik niet meer zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt mij geblokt of zo al zeker een half jaar niet online gezien
Wel jammer je was altijd goed met barcelonaquote:Op maandag 22 december 2014 02:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ewa mattie, waz met jou?
[..]
Ik heb dat ding al een hele tijd niet aangeraakt, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven. dus zo vies goed zal ik niet meer zijn.
quote:Op maandag 22 december 2014 02:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Uh, ik zie net pas dat ik in GC zit. Dacht VBL.
Hallo Toto.
VBLquote:Op maandag 22 december 2014 02:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Uh, ik zie net pas dat ik in GC zit. Dacht VBL.
Hallo Toto.
Het.quote:Op maandag 22 december 2014 02:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat gebeurt hier allemaal? Ik volg het niet zo meer allemaal.
Discussies op hoog intellectueel niveauquote:Op maandag 22 december 2014 02:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat gebeurt hier allemaal? Ik volg het niet zo meer allemaal.
quote:
Dat zal vast een enorme topshow zijn. Ik ga slapen.quote:Op maandag 22 december 2014 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Discussies op hoog intellectueel niveau
Rellen die zijn weerga niet kennen
LAAT JE FOK! MAAR IN DE STEEKquote:Op maandag 22 december 2014 02:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vast een enorme topshow zijn. Ik ga slapen.
We snappen dat dit overweldigend voor je is. Rust wat uit. Je zult het nodig hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 02:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vast een enorme topshow zijn. Ik ga slapen.
MEUTJEquote:Op maandag 22 december 2014 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga straks slapen in bed met net gewassen beddengoed.
Topshow.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 22 december 2014 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb toen schijnbaar een keer Eckhart Tolle gelezen
Soort Deepak Chopra?quote:
ik denk dat tolle nog zweveriger is.quote:
Lijkt me ook niks neequote:Op maandag 22 december 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat tolle nog zweveriger is.
Wat een aids was dat.
Mediteer jij?quote:Op maandag 22 december 2014 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige nuttige in dat boek van Tolle was dat ze een paar aardige meditatie technieken hadden.
Nee, ik bid.quote:Op maandag 22 december 2014 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mediteer jij?
Vind ik nou niks voor jou
Kan je niet met elkaar vergelijkenquote:
Vind ik wel.quote:Op maandag 22 december 2014 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je niet met elkaar vergelijken
Waaromquote:
Mediatie is gewoon een ademhalingsoefening.Dat is bidden toch helemaal nietquote:Op maandag 22 december 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het m.i. op precies het zelfde neerkomt.
Dat is het absoluut niet.quote:Op maandag 22 december 2014 02:56 schreef Fok-it het volgende:
Mediatie is gewoon een ademhalingsoefening.
Ja tuurlijk. Maar veel mensen gebruiken het wel om te kalmeren en ook hun adem op orde te krijgenquote:Op maandag 22 december 2014 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
The term meditation refers to a broad variety of practices (much like the term sports) that includes techniques designed to promote relaxation, build internal energy or life force (qi, ki, prana, etc.) and develop compassion,[3] love, patience, generosity and forgiveness.
Voilà.quote:Op maandag 22 december 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Maar veel mensen gebruiken het wel om te kalmeren
Bid jij ook om te kalmeren dan?quote:
?dquote:Op maandag 22 december 2014 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Net zoals mensen die mediteren 101 redenen hebben
Meditatie is zo'n enorm groot begrip dat in elke cultuur en religie andere redenen heeft.quote:
Klopt ook wel ja.quote:Op maandag 22 december 2014 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meditatie is zo'n enorm groot begrip dat in elke cultuur en religie andere redenen heeft.
Ja, en in het westen is het voor veel menesn een ademhalingstechniek
Denk het ook wel ja. Ik hou het nog geen 5 minuten vol in ieder gevalquote:Op maandag 22 december 2014 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik denk dat het voor veel mensen wel de zelfde doel heeft. Rust en zingeving.
ik kan dat westerse mediteren ook niet zo zitten en niks denkenquote:Op maandag 22 december 2014 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja. Ik hou het nog geen 5 minuten vol in ieder geval
Ik word ook onrustig als ik m`n ogen dicht ehb gewoon overdagquote:Op maandag 22 december 2014 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan dat westerse mediteren ook niet zo zitten en niks denken
had ik ook eerstquote:Op maandag 22 december 2014 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word ook onrustig als ik m`n ogen dicht ehb gewoon overdag
Chillquote:Op maandag 22 december 2014 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had ik ook eerst
altijd bidden met ogen open maar begin rustiger te worden beetje tegenwoordig
Ik moet van m`n psychologe ook oefeningen doen door m`n ogen dicht te doen en terug te gaan naar ervaringen uit m`n verleden maar ik werk dat echt tegenquote:Op maandag 22 december 2014 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien komt het wel door bidden![]()
misschien moet je ook gaan bidden tochquote:Op maandag 22 december 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet van m`n psychologe ook oefeningen doen door m`n ogen dicht te doen en terug te gaan naar ervaringen uit m`n verleden maar ik werk dat echt tegenKan daar slecht tegen
Mja, met ogen open helpt dat niet natuurlijk
Bidden als je niet weet naar wie schiet niet opquote:Op maandag 22 december 2014 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien moet je ook gaan bidden toch
gewoon naar god kan jou het verrotten wat/wie het mag zijnquote:Op maandag 22 december 2014 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bidden als je niet weet naar wie schiet niet op
Dat is wel een goeie openingszin met bidden.quote:Op maandag 22 december 2014 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon naar god kan jou het verrotten wat/wie het mag zijn
Wat doen die daar dan?quote:Op maandag 22 december 2014 03:25 schreef Insomnia_ het volgende:
bij mij in kerk komen ook paar atheisten
kan gewoon allemaal in de anglicaanse kerk.
Geen idee.quote:
Denk het ook niet.quote:Op maandag 22 december 2014 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
zou verder niet verkeerd zijn voor veel mensen
Je praat nog wel eens met iemand in een kerkquote:Op maandag 22 december 2014 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
maar hoe weet je dat ze atheïst zijn?
Dat vermoedde ik alquote:Op maandag 22 december 2014 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je praat nog wel eens met iemand in een kerk
en een hele zooi van mijn leeftijd heb ik mee op school gezeten
Nee. Zijn mijn zaken verder ook niet. De kerk is voor iedereen. En het heeft buiten religieuze functie ook een hoop sociale functies.quote:Op maandag 22 december 2014 03:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik alMaar je vroeg dan niet wat ze er deden?
Alles goed?quote:
Nee.quote:Op maandag 22 december 2014 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je alweer waarom we vijanden waren
Prima. buiten dat mijn slaapritme zo verneukt is dat ik bang ben de rest van mijn leven niet meer voor 4 uur/half 5 in slaap te vallenquote:
Ga weg Paul.quote:
Rot op Paul.quote:
Op maandag 22 december 2014 03:45 schreef Fok-it het volgende:
Eigenlijk precies hetzelfde.quote:Op maandag 22 december 2014 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima. buiten dat mijn slaapritme zo verneukt is dat ik bang ben de rest van mijn leven niet meer voor 4 uur/half 5 in slaap te vallen![]()
Daar?
Ja, dat duurt nog even.quote:Op maandag 22 december 2014 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 22 december 2014 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima. buiten dat mijn slaapritme zo verneukt is dat ik bang ben de rest van mijn leven niet meer voor 4 uur/half 5 in slaap te vallen![]()
Daar?
[/quote
Als je straks stage loopt is het binnen 3 dagen gefixt
Best lekker soms of in een normaal ritme te levenquote:Op maandag 22 december 2014 03:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat duurt nog even.
Elke dag vroeg op.Hell on earth
Dat gaat echt afzien worden voor mij jaquote:Op maandag 22 december 2014 03:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat duurt nog even.
Elke dag vroeg op.Hell on earth
Dat wel ja. Je voelt je ook niet echt lekker deelnemen aan de maatschappij als je om 1 uur je bed uit roltquote:Op maandag 22 december 2014 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Best lekker soms of in een normaal ritme te leven
Ah, jij bent er ook nogquote:Op maandag 22 december 2014 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat echt afzien worden voor mij ja
1 uur alquote:Op maandag 22 december 2014 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel ja. Je voelt je ook niet echt lekker deelnemen aan de maatschappij als je om 1 uur je bed uit rolt
Mijn ritme nu is ook echt kut verder. Zo paar uur slapen werken en nog paar uur slapenquote:Op maandag 22 december 2014 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel ja. Je voelt je ook niet echt lekker deelnemen aan de maatschappij als je om 1 uur je bed uit rolt
Ja keek ondertussen porno en kwam tot de conclusie dat het maar een behoorlijk onsmakelijke bedoening is dat seks.quote:
toen ik alleen woonde sowieso standaard pas rond 5 jaquote:Op maandag 22 december 2014 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 uur al
Ik heb er moeite mee om al om 16.00 uur eruit te komen
Ik moet eigenlijk even een nacht doorhalen en dan slaap ik wel weer redelijk op tijd morgen, probeerde het gister al maar toen viel ik om half 6 in slaapquote:Op maandag 22 december 2014 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ritme nu is ook echt kut verder. Zo paar uur slapen werken en nog paar uur slapen
Ik ga er nu ook alleen voor die tijd uit omdat mijn ouders anders uit hun werk komen en dat is niet zo fijn.quote:Op maandag 22 december 2014 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toen ik alleen woonde sowieso standaard pas rond 5 ja
De nachtquote:Op maandag 22 december 2014 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder maar ik me er bijzonder weinig druk om zolang het kan. Nacht is gwn chiller
quote:
Nee, 10 uur savonds geloof ikquote:Op maandag 22 december 2014 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Zijn jullie ook in de nacht geboren
5:19quote:Op maandag 22 december 2014 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder lag de hele nacht wakker van de weeën en mijn pa was mad omdat ze lawaai maakte, hij moest tenslotte slapen.quote:
Mijn vader geloofde mijn moeder niet dat ik kwam. Wat een baasquote:Op maandag 22 december 2014 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder lag de hele nacht wakker van de weeën en mijn pa was mad omdat ze lawaai maakte, hij moest tenslotte slapen.
Maar jij kwam ook vies te vroeg toch?quote:Op maandag 22 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader geloofde mijn moeder niet dat ik kwam. Wat een baas
Ja mn vader was in buitenland. Wat een godquote:Op maandag 22 december 2014 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij kwam ook vies te vroeg toch?
Waarom is hij dan een godquote:Op maandag 22 december 2014 04:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja mn vader was in buitenland. Wat een god
Een reden hebben om de bevalling zelf te missen. Lijkt me namelijk niet iets om vrolijk van te wordenquote:
Waarom moest jouw vader slapen als je moeder gaat bevallen?quote:
Zal wel gedacht hebben dat het een troll was.quote:Op maandag 22 december 2014 04:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom moest jouw vader slapen als je moeder gaat bevallen?![]()
Dat dacht mijn vader dus tot het ziekenhuis hem beldequote:Op maandag 22 december 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel gedacht hebben dat het een troll was.
Nee mij ook niet.quote:Op maandag 22 december 2014 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een reden hebben om de bevalling zelf te missen. Lijkt me namelijk niet iets om vrolijk van te worden
quote:Op maandag 22 december 2014 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat dacht mijn vader dus tot het ziekenhuis hem belde
quote:Op maandag 22 december 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel gedacht hebben dat het een troll was.
Ik heb het ook niet van een vreemde.quote:Op maandag 22 december 2014 04:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw vader is wel een tikkeltje vreemd
Ik niet. Daarna gelijk de couveuse in.quote:Op maandag 22 december 2014 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd gewoon thuis geboren, dokter was zelfs te laat volgens mij. Maar mijn moeder had al ervaring met bevallen, dus ik kwam er makkelijk uit.
Niet vies dik zijn bij de geboortequote:Op maandag 22 december 2014 04:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. Daarna gelijk de couveuse in.
Vooral vies klein was ikquote:Op maandag 22 december 2014 04:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet vies dik zijn bij de geboorte
lijkt me best creepy om in je handen te houden dan, zo'n baby die te vroeg geboren is en nog zo klein is.quote:
En nu 1,92quote:Op maandag 22 december 2014 04:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
lijkt me best creepy om in je handen te houden dan, zo'n baby die te vroeg geboren is en nog zo klein is.
Zo breekbaar
Goed ingehaald welquote:Op maandag 22 december 2014 04:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Started from the bottom now we here
Begin van de avondquote:Op maandag 22 december 2014 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
dobrze a ty is beterquote:Op maandag 22 december 2014 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe niks op hoeven zoeken, ik ben trots op mezelf.
Daar gaat mn Nederlandse nationaliteit.quote:
alsof je dat erg vindtquote:Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar gaat mn Nederlandse nationaliteit.
Godverdomme.
Dat klopt wel.quote:
Jij hebt toch niks met Nederland, je verdient het niet eens om staatsburger te zijn van ons prachtige landje.quote:Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar gaat mn Nederlandse nationaliteit.
Godverdomme.
ik ben er geborenquote:Op maandag 22 december 2014 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt toch niks met Nederland, je verdient het niet eens om staatsburger te zijn van ons prachtige landje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |