voor verhalen lees ik een boekquote:Op donderdag 11 december 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met singeplayer als het gewoon een goed verhaal is.
Online word je toch alleen maar genaaid.
ik heb al tijden geen nfs gespeeld, nog steeds wel fan van underground 2quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Halo vind ik driemaal kut
Dacht zelf aan Half-Life en NFS: The run samen met een Tomb Raider
Tomb Raider als kind groen en grijs gespeeld op pc
Deed jij datquote:Op donderdag 11 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
online gewoon altijd beetje mensen poppen, ruzie maken op xbox live je kent het wel
hahaha jaquote:
Er zijn meerdere manieren om een verhaal te ervaren, waarom jezelf dan beperken tot één medium.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor verhalen lees ik een boek
Gast je bent geen 15 meer tochquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahaha ja
Nu nog steeds als ik nog wel eens online cod mw2 of black ops speel
altijd ziek hard mensen trollen
omdat single player games kaolo saai zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren om een verhaal te ervaren, waarom jezelf dan beperken tot één medium.
Ik ging FIFA spelen tegen LR maar we waren allebei echt teringslechtquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
Ging altijd Fifa spelen tegen Tjacka en winnen op PS3 Celtic Feyenoord en zo
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat single player games kaolo saai zijn
ACquote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Ik kan een goed verhaal wel waarderen, zeker bij AC als er ook nog wat historische personages in voorkomen.
Dat kan ook leuk zijn toch .quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging FIFA spelen tegen LR maar we waren allebei echt teringslecht
Vooral GTA V gewoonquote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Ik kan een goed verhaal wel waarderen, zeker bij AC als er ook nog wat historische personages in voorkomen.
quote:
En nu voortaan je grote bek houden, Elan.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je deed het veel beter dan Elan als nieuwkomer.
Wist niet dat jij een gamer was.quote:
Hahaha ja was wel leuk altijd tegen LR. Al won hij op het einde steeds vaker van mequote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan ook leuk zijn toch .
Die ajacied4life of zo was wel vies goed trouwens.
die heb ik nog wel gespeeld de story maar was best kortquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral GTA V gewoongewoon nu al zoveel shit van gezien dat ik het eindelijk een keer zelf wil spelen
Oh dan weet je het nu.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een gamer was.
[..]
Hahaha ja was wel leuk altijd tegen LR. Al won hij op het einde steeds vaker van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |