SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
SPECIAAL VOOR JOHANNES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je je hele leven schuldig voelen Etsuquote:Op donderdag 11 december 2014 23:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedankt
Zal mijn permban wel ingaan
Ga je hem halen?quote:
Ze wil gevuld worden door je.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik krijg net een appje met "Ik heb zin in seks"
wtf is er mis met die chick
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En om je een beeld te geven hoe klein ze nog zijn
Jaa, snoezepoesquote:
Britse korthaar. Mama was zo bloedje mooi hequote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Wat een leuke kads
Wat is het ras?
quote:
Echt hequote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
godverdomme wat schattig
En dan had ik het niet eens over de kitten johquote:Op donderdag 11 december 2014 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, snoezepoes. Ze zijn nog zo klein dat ze niet kunnen blijven staan. Lijken wel dronken
[..]
Britse korthaar. Mama was zo bloedje mooi he
[..].
[..]
Echt he
Britse kortharen zijn echt leuke beestjes ja. Mijn zus had op een geven moment 12 kittens van Britse kortharen in huis (twee nestjes). Echt geweldig waren diequote:Op donderdag 11 december 2014 23:33 schreef Crack_ het volgende:
-
[..]
Britse korthaar. Mama was zo bloedje mooi he
Oke, nou bedanktquote:Op donderdag 11 december 2014 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan had ik het niet eens over de kitten joh
12, holy shitjequote:Op donderdag 11 december 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Britse kortharen zijn echt leuke beestjes ja. Mijn zus had op een geven moment 12 kittens van Britse kortharen in huis (twee nestjes). Echt geweldig waren die
Je kan ze toch ook wel dichterbij halenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
12, holy shitje.
Ja, deze zijn nog te jong om iets anders te kunnen dan drinken en knuffelen en wiebelig staan haha. Vanaf 8 feb krijg ik 'm meeeeeee. Het is trouwens echt tyfus ver he.. Echt puntje van Groningen en de snelste weg om er te komen was met de auto via Duitsland. Ik ben om half 2 hier vertrokken en om kwart over 10 was ik weer terug
. Ben 1,5 uur bij die mensen binnen geweest
Ik zou hem in mijn zak stoppen en meenemenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom neem je er geen?
[..]
Uhu uhu.
Nou. Ik ren de hele dag er achter aanquote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar als ze klein zijn en net alles ontdekken is het echt een topshow
Een goede fokker dichtbij zijn moeilijker te vinden dan je denktquote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook wel dichterbij halen![]()
Maar als ze klein zijn en net alles ontdekken is het echt een topshowOf gaan ze lekker allemaal bij elkaar slapen.
Snoeren enz, alles goed opbergen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:40 schreef Crack_ het volgende:
Maarja, ik vind het sowieso kei leuk want ik ken katten helemaal niet dus voor mij is zowat alles nieuw.
Mijn droomkatquote:Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja![]()
, aanbetaling enzo gedaan
.
[..]
Van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En om je een beeld te geven hoe klein ze nog zijn
V&A / [TK] XBOX 360 met 15 spellen in zeer goede staat (2 controllers)quote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ex had om de paar weken nieuwe verzorgkatjes voordat ze geadopteerd konden worden. Elke paar weken een nieuwe "awwwhhhhh"
Mijn zus had eerst een hele mooie bank, nou die was ook meteen geslooptquote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou. Ik ren de hele dag er achter aanDingen opbergen, zorgen dat niks in bereik ligt om kapot gemaakt te worden.
Hier in de buurt zitten wel wat goede fokkers opzichquote:Op donderdag 11 december 2014 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een goede fokker dichtbij zijn moeilijker te vinden dan je denkt. En als ze er zijn dan zijn de kittens vaak al gereserveerd
. En als ik wat meer geduld had was dat wel gelukt hoor, maarja
.
Maar ik kom er dus ook niet meer behalve de keer dat ik 'm mee naar huis ga nemen. Maarja, ik vind het sowieso kei leuk want ik ken katten helemaal niet dus voor mij is zowat alles nieuw.
Had je al een naam bedacht?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een goede fokker dichtbij zijn moeilijker te vinden dan je denkt. En als ze er zijn dan zijn de kittens vaak al gereserveerd
. En als ik wat meer geduld had was dat wel gelukt hoor, maarja
.
Maar ik kom er dus ook niet meer behalve de keer dat ik 'm mee naar huis ga nemen. Maarja, ik vind het sowieso kei leuk want ik ken katten helemaal niet dus voor mij is zowat alles nieuw.
Oh dat is de slim, dus nieuwer dan die van mijquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
V&A / [TK] XBOX 360 met 15 spellen in zeer goede staat (2 controllers)
Misschien kan je hier nog wat uithalen
Lijkt niks mis mee toch?
Topquote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat is de slim, dus nieuwer dan die van mij![]()
Niks aan het handje
Ik heb een konijn, daarvoor is alles al goed weggewerktquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snoeren enz, alles goed opbergen.
quote:
Tweede kat ligt er aan of de kat daar behoefte aan heeft en ik zelf. Fokken ga ik sowieso niet doen want dat kost te veel tijdquote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus had eerst een hele mooie bank, nou die was ook meteen gesloopt
En je vond opeens kittens ergens in een hoekje, zat je er bijna op
[..]
Hier in de buurt zitten wel wat goede fokkers opzich. Dus niet zo heel moeilijk.
Katten zijn wel gewoon tof, zeker Britse kortharen komen ook wel gewoon bij je chillen. Ga je daarna ook een tweede kitten nemen? Om hem gezelschap te houden en misschien zelf te fokken
Neequote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je al een naam bedacht?
Ik verkoop de mijne dan mooi niet, als dat is wat ik er voor krijgquote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag ook nog 3 games uitkiezen van d'r dus
Oh top.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een konijn, daarvoor is alles al goed weggewerkt
Ook niks met een vuilnisbakkie, die katten zijn toch niet racistischquote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tweede kat ligt er aan of de kat daar behoefte aan heeft en ik zelf. Fokken ga ik sowieso niet doen want dat kost te veel tijd. Maar of er een tweede bij komt ligt er dus beetje aan
. Dat zal dan sowieso geen britje worden maar gewoon rasloos want anders wordt het me te duur.
Ik heb geen tijd voor een nestje kittens dus nee. Misschien op langere termijn maar denk het niet want het kost wel echt heel veel tijdquote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niks met een vuilnisbakkie, die katten zijn toch niet racistisch.
Maar misschien dat die katten verslavend zijn en je gaat fokken. Want een nestje kittens zijn wel topshow
. Zeker het bevallen van de kat en dat er 8 uitkomen achter elkaar
Kijk eerst wel even allemaal, krijg volgende week pas m'n geld dus duurt nog wel evenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verkoop de mijne dan mooi niet, als dat is wat ik er voor krijg
Ik heb nog wel wat games liggen die ik niet meer speel, misschien kan je er een paar voor een zachtprijsje overkopen
De bank.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik ga er wel vanuit dat het een en ander kapot zal gaan![]()
Ja wel fifa 15 danquote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
fok-it
koop een fifa zodat we even kunnen killen
Ik heb van horen zeggen en veel lezen gehoord dat je dat goed af kunt leren als je het op de goede manier doetquote:
Nu hebben tjokkie en jij een babytjequote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor een nestje kittens dus nee. Misschien op langere termijn maar denk het niet want het kost wel echt heel veel tijd. Denk niet dat ik dat er voor over heb maar wie weet
.
Over zes weken ecccchttt. DUURT LANGquote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu hebben tjokkie en jij een babytje
Ach dan maak je er vanzelf wel tijd voor denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voor een nestje kittens dus nee. Misschien op langere termijn maar denk het niet want het kost wel echt heel veel tijd. Denk niet dat ik dat er voor over heb maar wie weet
.
Zie wel, wil sowieso GTA V en ACquote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet ik die gaan kopen
heb fifa 1998-2014 gekocht
Korte draagtijdquote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Over zes weken ecccchttt. DUURT LANG
Pure is zeer vermakelijk en halo 3 is gewoon een must voor elke xbox bezitter, fifa als je into that bent natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk eerst wel even allemaal, krijg volgende week pas m'n geld dus duurt nog wel even![]()
Nog aan te raden spellen van dat lijstje?
vriendin had AC black flag gekocht voor ps3 laatstquote:Op donderdag 11 december 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie wel, wil sowieso GTA V en AC
AC 2 was het beste uit de reeks. Gewoon in Italiaanse steden sluipmoordenaar spelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vriendin had AC black flag gekocht voor ps3 laatst
gvd wat een kaolo saaie games zijn dat
beetje schepen enteren enzo
Dude ik ga deze discussie niet weer met je voeren alle standpunten zijn uitgewisseld.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten hebben het beter bekeken dan honden.
Halo vind ik driemaal kutquote:Op donderdag 11 december 2014 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pure is zeer vermakelijk en halo 3 is gewoon een must voor elke xbox bezitter, fifa als je into that bent natuurlijk
Tombraider is ook tof, hele maal die collectors edition
Wel echt mooie games manquote:Op donderdag 11 december 2014 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vriendin had AC black flag gekocht voor ps3 laatst
gvd wat een kaolo saaie games zijn dat
beetje schepen enteren enzo
Tja we worden het toch niet eens.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Dude ik ga deze discussie niet weer met je voeren alle standpunten zijn uitgewisseld.
vind dat echt kaolo saaiquote:
Niks mis met singeplayer als het gewoon een goed verhaal is.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind dat echt kaolo saai
kan sowieso geen singleplayer games spelen
koop ze wel eens en dan speelt vriendin ze uit
maar ben er zelf na 10 minuten altijd op uit gekeken
voor verhalen lees ik een boekquote:Op donderdag 11 december 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met singeplayer als het gewoon een goed verhaal is.
Online word je toch alleen maar genaaid.
ik heb al tijden geen nfs gespeeld, nog steeds wel fan van underground 2quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Halo vind ik driemaal kut
Dacht zelf aan Half-Life en NFS: The run samen met een Tomb Raider
Tomb Raider als kind groen en grijs gespeeld op pc
Deed jij datquote:Op donderdag 11 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
online gewoon altijd beetje mensen poppen, ruzie maken op xbox live je kent het wel
hahaha jaquote:
Er zijn meerdere manieren om een verhaal te ervaren, waarom jezelf dan beperken tot één medium.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor verhalen lees ik een boek
Gast je bent geen 15 meer tochquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahaha ja
Nu nog steeds als ik nog wel eens online cod mw2 of black ops speel
altijd ziek hard mensen trollen
omdat single player games kaolo saai zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren om een verhaal te ervaren, waarom jezelf dan beperken tot één medium.
Ik ging FIFA spelen tegen LR maar we waren allebei echt teringslechtquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Elan het volgende:
Ging altijd Fifa spelen tegen Tjacka en winnen op PS3 Celtic Feyenoord en zo
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat single player games kaolo saai zijn
ACquote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Ik kan een goed verhaal wel waarderen, zeker bij AC als er ook nog wat historische personages in voorkomen.
Dat kan ook leuk zijn toch .quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging FIFA spelen tegen LR maar we waren allebei echt teringslecht
Vooral GTA V gewoonquote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Ik kan een goed verhaal wel waarderen, zeker bij AC als er ook nog wat historische personages in voorkomen.
quote:
En nu voortaan je grote bek houden, Elan.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je deed het veel beter dan Elan als nieuwkomer.
Wist niet dat jij een gamer was.quote:
Hahaha ja was wel leuk altijd tegen LR. Al won hij op het einde steeds vaker van mequote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan ook leuk zijn toch .
Die ajacied4life of zo was wel vies goed trouwens.
die heb ik nog wel gespeeld de story maar was best kortquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral GTA V gewoongewoon nu al zoveel shit van gezien dat ik het eindelijk een keer zelf wil spelen
Oh dan weet je het nu.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een gamer was.
[..]
Hahaha ja was wel leuk altijd tegen LR. Al won hij op het einde steeds vaker van me
Ooh daar zit ik zeker op te wachten ja. Heerlijk lijkt me dat om weer GTA te no-lifenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral GTA V gewoongewoon nu al zoveel shit van gezien dat ik het eindelijk een keer zelf wil spelen
Story ben ik dan weer zo op uitgekekenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die heb ik nog wel gespeeld de story maar was best kort
oh ik nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Story ben ik dan weer zo op uitgekekenkan echt uren in zo'n wereld rondtoeren zonder me aan Story te houden
nee jij moet je bek houdenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
Nooit Haxball gedaan met die Mani hij moet zijn bek houden
Nou nou nou nouquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
Nooit Haxball gedaan met die Mani hij moet zijn bek houden
Hebben jullie ook wel eens geprobeerd om volgens de regels te rijden in GTA?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Story ben ik dan weer zo op uitgekekenkan echt uren in zo'n wereld rondtoeren zonder me aan Story te houden
Ik vond je ook erg goed.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vond t wel lachen net
ik scoorde in ons eigen doelhoe goed ben ik dan?
Elke keer weer mensen aanvallen op straat of in een tank rondrijdenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh ik niet
heb dat vrij snel gezien
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook wel eens geprobeerd om volgens de regels te rijden in GTA?
Jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelt als SimbaWoef, waarschijnlijk heb je wel met hem gespeeld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef Elan het volgende:
[..]
ja wtf zijn dit voor gore aantijgingen zeg
nee daar is mijn concentratie echt te klein voorquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond je ook erg goed.
Gewoon om te kijken of het luktquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja![]()
En oversteken als het licht op groen staat
Misschien kan hij niet tegen zijn verlies?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.
Paxcon denkt er niet zo over denk ik. Hij is nogal mad.
Ik ben nooit eigenaar geweest van een GTA spel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nooit GTA uitgespeeld trouwens. Sommige missies lukte gewoon nooit en dan ging ik maar gewoon alleen maar kloten in de stad.
Overige verkeer heeft sowieso ook schijt aan de regels toch zie soms echt botsingen dat ik denkquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon om te kijken of het lukt
Meestal na een minuut ben ik het al zat en rij ik weer vol gas over de stoep.
Toch vind ik het nog steeds erg ongeloofwaardig dat je geen kinderen en dieren zietquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon om te kijken of het lukt
Meestal na een minuut ben ik het al zat en rij ik weer vol gas over de stoep.
Ik ga daar maar vanuit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan hij niet tegen zijn verlies?
Je hebt nu geen jeugd gehadquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nooit eigenaar geweest van een GTA spel.
Ben ik nu cool?
Eens. Al heb ik V nog niet gespeeld.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt nu geen jeugd gehad
[..]
Eens. Al heb ik V nog niet gespeeld.
Die dikke gast die in de buurt bij die CJ woonde was echt een baas trouwens. Met een zo'n missie dat je naar de McDrive ging
Ooh uiteindelijk verneukte ik het meestal toch al door cheats en reden er alleen nog maar agressieve clowns in golfkarretjes op straatquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Overige verkeer heeft sowieso ook schijt aan de regels toch zie soms echt botsingen dat ik denk
Uh ok
Kinderen snap ik opzich wel, toch beetje creepy als je kinderen doormidden hengst met een kettingzaag.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch vind ik het nog steeds erg ongeloofwaardig dat je geen kinderen en dieren ziet
In GTA 5 nu wel dieren maar kan je xe niet vermoorden, niet dat ik dat zou willenmaar is toch wel stuk minder realistisch
Een vriendje had het wel, die was helemaal de bink.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt nu geen jeugd gehad
[..]
Eens. Al heb ik V nog niet gespeeld.
Die dikke gast die in de buurt bij die CJ woonde was echt een baas trouwens. Met een zo'n missie dat je naar de McDrive ging
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
All you had to do, was follow the Damn train CJ
Het is net zo creepy om een bejaarden doormidden te zagenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh uiteindelijk verneukte ik het meestal toch al door cheats en reden er alleen nog maar agressieve clowns in golfkarretjes op straat
[..]
Kinderen snap ik opzich wel, toch beetje creepy als je kinderen doormidden hengst met een kettingzaag.
Dieren zou moeten kunnen, is in AC ook.
Ooh wat waren sommige missies ook kut zegquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
All you had to do, was follow the Damn train CJ
Zo absurd eenvoudig waren die missiesquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wat waren sommige missies ook kut zeg
Leidt de aandacht weer af van een fantastische fotoshop van mij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef Etsu het volgende:
Elan is weer dom aan t doen in dat topic
1 en 2 waren dat, die waren echt briljant. Mijn neef had die toen, speelde ik altijd daar#nostalgiequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een vriendje had het wel, die was helemaal de bink.
Zo'n GTA dat je er van boven af naar keek.
Die speelde mijn broer nog in de beginjaren van de PC. Was altijd wel grappigquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een vriendje had het wel, die was helemaal de bink.
Zo'n GTA dat je er van boven af naar keek.
Dat is het toch minder als bij allemaal kleine kinderen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is net zo creepy om een bejaarden doormidden te zagen
Ik bedoelde WIDMquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat de tomaatjes maar komen![]()
Totaal niet. Sommige waren echt niet te doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo absurd eenvoudig waren die missies
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht aan de enorme fissa bij Etsu thuis, maar ik snap nu wat je prioriteit heeft
Ik ben in Liberty City ook nooit ver gekomen met missies, een of andere missie met een hijskraan Ofzoquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh wat waren sommige missies ook kut zeg
Ik mocht destijds geen gewelddadige computerspelletjes spelen #hardeleefquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 en 2 waren dat, die waren echt briljant. Mijn neef had die toen, speelde ik altijd daar#nostalgie
Nu moet ik denken aan die vliegveld-missie in CoD. Die vond ik wel best heftig hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die speelde mijn broer nog in de beginjaren van de PC. Was altijd wel grappig
[..]
Dat is het toch minder als bij allemaal kleine kinderen.
Maar die mogen er best in gegooid worden hoor. Dat je ook op zijn Amerikaans een school moet uitmoorden als missie
ik ook niet maar je weet hoe die dingen gaan in de hood hequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mocht destijds geen gewelddadige computerspelletjes spelen #hardeleef
Zoals welke dan? Was fucking simpel man dat spelletjequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Totaal niet. Sommige waren echt niet te doen.
1 januari hahahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
welke dag begint dat precies?
Ik durfde mijn moeder niet te klappen #schijtluisquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook niet maar je weet hoe die dingen gaan in de hood he
#streetwise
Vandaar dat je zo'n softie bentquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb altijd een bloedhekel gehad aan missies die binnen een bepaalde tijd moesten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben in Liberty City ook nooit ver gekomen met missies, een of andere missie met een hijskraan Ofzokreeg het gewoon niet voor elkaar
Mocht je ook geen Shin Chan kijken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Shin Chanquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocht je ook geen Shin Chan kijken?
Nooit CoD gespeeld, maar dat lijkt me sowieso al kut.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan die vliegveld-missie in CoD. Die vond ik wel best heftig hoor
Alles valt te verklaren vanuit de jeugd Mortie.quote:
niet nukes halen in multiplayerquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit CoD gespeeld, maar dat lijkt me sowieso al kut.
First person![]()
![]()
Tijdmissies dus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals welke dan? Was fucking simpel man dat spelletje
Neequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles valt te verklaren vanuit de jeugd Mortie.
Waarschijnlijk had jij een ouwe zus met thigh gap en bikinibridge enzo.
En dan eerst 15 minuten met de auto rijden om een of andere trieste hoer van een dochter vsn een of andere drugsbaas op te pikken aan de andere kant van de stadquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een bloedhekel gehad aan missies die binnen een bepaalde tijd moesten.
Met GTA is het ook kut dat als je de missie niet haalt dat je hem helemaal opnieuw mag doen en niet mag starten vanaf een bepaald checkpoint
Ik weet geen eens wat een nukes is, moet je nagaan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet nukes halen in multiplayer
Ik zet het in mijn agenda!quote:
Dat mocht nog net.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocht je ook geen Shin Chan kijken?
En dan de hele tijd hetzelfde gesprek aanhoren als je hem een paar keer niet haaldequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan eerst 15 minuten met de auto rijden om een of andere trieste hoer van een dochter vsn een of andere drugsbaas op te pikken aan de andere kant van de stad
Ik moet dan Wie is de Mol kijken met Amaranthaquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee
Kom je met nieuwjaar santiago?
Meer heftig qua inhoud bedoel ik. Niet dat hij moeilijk wasquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit CoD gespeeld, maar dat lijkt me sowieso al kut.
First person![]()
![]()
Wil je gewone tomaten of van die kleintjes?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat de tomaatjes maar komen![]()
Waarom zou je dat niet mogen kijken? Waren je ouders bang dat je thuis een boem ging maken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mocht nog net.
Bassie en Adriaan mocht ik eigenlijk niet kijken (heb het stiekem toch gedaan) #livingontheedge
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer heftig qua inhoud bedoel ik. Niet dat hij moeilijk wasken je die missie niet? Was veel commotie over in het nieuws
Speel je op de pc dan met je toetsenbord? Bij Farcry moet je zelf locken op je tegenstanders bij GTA lockt die automatisch zo makkelijk allemaalquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdmissies dus.
En dat je meerdere dingen tegelijk moest doen. Schieten vanuit een auto en dat je niet goed kan richten.
Ik weet wie mijn vrienden niet zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet dan Wie is de Mol kijken met Amarantha
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet dan Wie is de Mol kijken met Amarantha
Zoek maar op Jewtubequote:
Kleintjes.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je gewone tomaten of van die kleintjes?
Demen Bulbul?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet wie mijn vrienden niet zijn
Mijn moeder vond dat Bassie en Adriaan gelijk stond aan de algehele verdomming van de televsie en daar mocht ik niet aan worden blootgesteld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet mogen kijken? Waren je ouders bang dat je thuis een boem ging maken?
Die missies speelde ik nog op de PS2 jaren terug hèquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Speel je op de pc dan met je toetsenbord? Bij Farcry moet je zelf locken op je tegenstanders bij GTA lockt die automatisch zo makkelijk allemaal
Gelijk had ze. Dat was zo achterlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn moeder vond dat Bassie en Adriaan gelijk stond aan de algehele verdomming van de televsie en daar mocht ik niet aan worden blootgesteld.
Is Godverdomme traditie net als zwarte pietquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
bassie en adriaan zou je je kinderen sowieso niet moeten aandoen om later in het leven laag niveau te voorkomen
Haten op Bassie en Adriaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
bassie en adriaan zou je je kinderen sowieso niet moeten aandoen om later in het leven laag niveau te voorkomen
Als kind leerde je daar heel veel dingen van hoor. En het was altijd vermakelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn moeder vond dat Bassie en Adriaan gelijk stond aan de algehele verdomming van de televsie en daar mocht ik niet aan worden blootgesteld.
Volgens mij zouden mijn moeder en jij goed overweg kunnen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelijk had ze. Dat was zo achterlijk.
Ja als dat tradities zijn moeten tradities doodquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is Godverdomme traditie net als zwarte piet
Adriaan heeft maar in één serie de slechterik gespeeld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
een dikke clown en labiele acrobaat kijken die ook de slechterik spelen
Busu is Japans voor gedrocht xdquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als kind leerde je daar heel veel dingen van hoor. En het was altijd vermakelijk.
En ze houd ook van Engelse literatuur toch.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zouden mijn moeder en jij goed overweg kunnen.
Allebei christelijk, allebei Engeland fans.
Haat jij ook al Bassie en Adriaan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als dat tradities zijn moeten tradities dood
Taalliedjes waren altijd tofquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Busu is Japans voor gedrocht xd
Ja, lerares Engels he, dus bij literatuur gaat ze helemaal los.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ze houd ook van Engelse literatuur toch.
Ik denk dat ik binnenkort een keer thee kom drinken
Mandy was irritant door de pukkel op haar gezicht.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn ouders hebben me nooit verboden om iets te kijken op TV. Ze vonden alleen sommige programma's irritant door die krijsende stemmen (zoals Mandy in Totally Spies)
Spoken bestaan niet beste song EVER.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Taalliedjes waren altijd tof![]()
En dat ene plaatsje in Wales met die kutnaam
alleen de minderwaardige als besnijdenis en ritueel slachtenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als dat tradities zijn moeten tradities dood
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Spoken bestaan niet beste song EVER.
Zwarte piet is ook minderwaardige traditiequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen de minderwaardige als besnijdenis en ritueel slachten
Eén ding hebben jullie gemeen en dat is dat jullie altijd dronken zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
Johannes volgens Manie moet ik bij jou klagen.
Wie?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, lerares Engels he, dus bij literatuur gaat ze helemaal los.
En op vakantie de DVD van Jane Eyre minstens 10 keer bekijken.
En omdat ze een vuige teringhoer was.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mandy was irritant door de pukkel op haar gezicht.
Hou je rustig, rustig rustig, hou je rustig, kalm en stil. Was echt een topsongquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Spoken bestaan niet beste song EVER.
Sarcasme kon je als mod al niet herkennen als user faal je zo mogelijk net nog iets meer.quote:
En gewoon religie in zijn algemeenheid.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen de minderwaardige als besnijdenis en ritueel slachten
onschuldig kinderfeestquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zwarte piet is ook minderwaardige traditie
Voorspelbare comeback.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Sarcasme kon je als mod al niet herkennen als user faal je zo mogelijk net nog iets meer.
Puike prestatie
Insomnia_ en ik vinden het getuigen van geen enkel historisch en literair besef dat je Jane Eyre niet kent.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie?
[..]
En omdat ze een vuige teringhoer was.
[..]
Hou je rustig, rustig rustig, hou je rustig, kalm en stil. Was echt een topsong
Nu al zin in uitwedstrijd ESFquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, gaan we het songfestival winnen?
zeg het maar
Ik val niet op mannen, dus ik heb daar geen verstand van.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
zeg het maar
slecht nummer, ik voorspel een flopshowquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
zeg het maar
Nooit meer kampioen, Nederland wordt nooit meer kampioenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
slecht nummer, ik voorspel een flopshow
Dat je een enorme kutmod was klapharkquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je voorspelbaar bent?
Nou inderdaad.
Ik ben donkerblond mattiequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom je zuid Amerika. Chicks diggen blond
Heb vandaag al hilarische grap gemaakt, iedereen sloeg zich op de dijen van het lachen.quote:
Als jij dat bruin wil noemen vind ik dat primaquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook wel bekend als bruin haar.
Wat vinden ze van softe jongens zonder opskeer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom je zuid Amerika. Chicks diggen blond
Ik wil dat graag, want dan hebben we dezelfde haarkleurquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als jij dat bruin wil noemen vind ik dat prima
Ohjaquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil dat graag, want dan hebben we dezelfde haarkleur![]()
Soy de Holanda. Meer heb je niet nodigquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vinden ze van softe jongens zonder opskeer?
Of Soy amigo de Paxjequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Soy de Holanda. Meer heb je niet nodig
Laat Karina.gif zien (die mensen snappen vast niet dat dat een shot van het publiek is) en zeg dat je hebt samengewerkt met een bekende Nederlandse actrice.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg dat ik model/acteur ben een laat beelden van kooijemans zien
Oke nu hoy ik echt op
Een selfie van jou met couscous in je mond? xdquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal even een pikante selfie naar je DMen
Nou nou nou gaat waar ver dat je haar kim Holland noemtquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat Karina.gif zien (die mensen snappen vast niet dat dat een shot van het publiek is) en zeg dat je hebt samengewerkt met een bekende Nederlandse actrice.
zoietsquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een selfie van jou met couscous in je mond? xd
De nieuwe Linda de Mol! (de oude Linda de Mol)quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou nou nou gaat waar ver dat je haar kim Holland noemt
En dan op die foto spuiten hahahhaquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mortaxx gewoon die foto uitprinten en chicks mogen m houden in ruil voor een blowjob!
Dat zou Kees Jansma doen op de Pquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan op die foto spuiten hahahha
Ok
Ik heb een vijf gerelateerde opmerking gemaakt in Etsu zijn topic in trvquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou Kees Jansma doen op de P
Vijf gerelateerd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb een vijf gerelateerde opmerking gemaakt in Etsu zijn topic in trv
Ze schenken hier vooral quilmes. Drinkt lekker weg maar heb geen bijzonder bierquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of het Sol bier.
of de Amigos van de aldi
Nooit van gehoord, wat voor sterke drank hebben ze daar?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze schenken hier vooral quilmes. Drinkt lekker weg maar heb geen bijzonder bier
Deze bus heeft internet
Geen ideequote:Op vrijdag 12 december 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wat voor sterke drank hebben ze daar?
Hoeveel thigh gaps heb je al van dichtbij mogen bekijken eigenlijk?
Zo dichtbij als Johan Derksen bij een studente uit het Oostblok die bij wil verdienen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen idee
Definieer dichtbij.
Zijn best veel obese mensen hier.
In het meest gunstige geval. Je kan ook vogelgriep hebben opgelopen van een boze eend die overvloog.quote:
i no havequote:Op vrijdag 12 december 2014 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
In het meest gunstige geval. Je kan ook vogelgriep hebben opgelopen van een boze eend die overvloog.
eenquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo dichtbij als Johan Derksen bij een studente uit het Oostblok die bij wil verdienen.
Whiplashquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
Wat vond johannes de beste film van 2014
Als je echt spannende dingen vertelt zeg je ook maar 'johannes' er in en dan vind ik het wel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een
Dat heb in al eerder verteld. Jammer dat je mijn posts niet terug leest
Een van de vier slechtste nummers drie uit de CL.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:35 schreef Elan het volgende:
Waarom heeft Ajax geen geplaatste status?
Heb je er een review over geschreven op Moviemeter?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Whiplash
Die heb ik niet eens in de bioscoop kunnen zien maar thuis omdat Pathé groningen weigerde hem uit te zenden.
Ziek hoge rating welquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Whiplash
Die heb ik niet eens in de bioscoop kunnen zien maar thuis omdat Pathé groningen weigerde hem uit te zenden.
Als Naomi Watts waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je er een review over geschreven op Moviemeter?
Heb geen account, maar zou 5 sterren geven. GGMM schrijft te zijner tijd wel een recensie voor mij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je er een review over geschreven op Moviemeter?
Die hebben we wel (en daar wordt hij ook uitgezonden), maar nu heb ik m al gedownload en gezien en ga ik er niet nog een keer ong. 8 euro voor betalen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziek hoge rating wel. Heb je in Grunn geen filmhuis die dat soort pareltjes wel tonen?
Jij zit op NEOgaf.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb geen account, maar zou 5 sterren geven. GGMM schrijft te zijner tijd wel een recensie voor mij.
[..]
Die hebben we wel (en daar wordt hij ook uitgezonden), maar nu heb ik m al gedownload en gezien en ga ik er niet nog een keer ong. 8 euro voor betalen.
Jammer, GGMM komt niet vaak verder dan:quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb geen account, maar zou 5 sterren geven. GGMM schrijft te zijner tijd wel een recensie voor mij.
Ooh ik ken de accounts daar niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is de tegenhanger van GGMM op moviemeter
Waarom komt dat Whiplash niet in de bioscoop trouwens?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het ForumImages heeft op zich alle filmhuis films wel, en op donderdag is het daar bij de 'première' slechts 4,50 dus op zich wel nice.
Paxcon vindt dit erg grappig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, GGMM komt niet vaak verder dan:
Film A is teringslecht
Film B is een topfilm, mensen die dat niet snappen zijn hartstikke dood van binnen.
Zeg het maar
GAFfers unite.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben betrapt
Wat is dat?
Iets als grindr![]()
Omdat Nederland een smakeloos land is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom komt dat Whiplash niet in de bioscoop trouwens?
Hebben ze niet genoeg zalen in Pathé Groningen dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat Nederland een smakeloos land is.
Omdat Gooische Vrouwen 7 keer per dag uitzenden beter verkoopt
Pathe Amsterdam heeft m wel zag ik, dus ze hebben de licentie of hoe dat ook werkt wel.
Juist!quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
Ian_Nick is het hartsvriendinnetje van Yvonne even allemaal hardop lachen om zijn grapjes jongens.
Bij mij andersom. Heb je Supernatural gezien (serie) ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weinig films gezien wel afgelopen jaar. Veel meer series gezien, dat wel.
volgens mij wel hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
Die film is nog niet te downloadne johanna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |