Een van de vier slechtste nummers drie uit de CL.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:35 schreef Elan het volgende:
Waarom heeft Ajax geen geplaatste status?
Heb je er een review over geschreven op Moviemeter?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Whiplash
Die heb ik niet eens in de bioscoop kunnen zien maar thuis omdat Pathé groningen weigerde hem uit te zenden.
Ziek hoge rating welquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Whiplash
Die heb ik niet eens in de bioscoop kunnen zien maar thuis omdat Pathé groningen weigerde hem uit te zenden.
Als Naomi Watts waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je er een review over geschreven op Moviemeter?
Heb geen account, maar zou 5 sterren geven. GGMM schrijft te zijner tijd wel een recensie voor mij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je er een review over geschreven op Moviemeter?
Die hebben we wel (en daar wordt hij ook uitgezonden), maar nu heb ik m al gedownload en gezien en ga ik er niet nog een keer ong. 8 euro voor betalen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziek hoge rating wel. Heb je in Grunn geen filmhuis die dat soort pareltjes wel tonen?
Jij zit op NEOgaf.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb geen account, maar zou 5 sterren geven. GGMM schrijft te zijner tijd wel een recensie voor mij.
[..]
Die hebben we wel (en daar wordt hij ook uitgezonden), maar nu heb ik m al gedownload en gezien en ga ik er niet nog een keer ong. 8 euro voor betalen.
Jammer, GGMM komt niet vaak verder dan:quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb geen account, maar zou 5 sterren geven. GGMM schrijft te zijner tijd wel een recensie voor mij.
Ooh ik ken de accounts daar niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is de tegenhanger van GGMM op moviemeter
Waarom komt dat Whiplash niet in de bioscoop trouwens?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het ForumImages heeft op zich alle filmhuis films wel, en op donderdag is het daar bij de 'première' slechts 4,50 dus op zich wel nice.
Paxcon vindt dit erg grappig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, GGMM komt niet vaak verder dan:
Film A is teringslecht
Film B is een topfilm, mensen die dat niet snappen zijn hartstikke dood van binnen.
Zeg het maar
GAFfers unite.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben betrapt
Wat is dat?
Iets als grindr![]()
Omdat Nederland een smakeloos land is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom komt dat Whiplash niet in de bioscoop trouwens?
Hebben ze niet genoeg zalen in Pathé Groningen dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat Nederland een smakeloos land is.
Omdat Gooische Vrouwen 7 keer per dag uitzenden beter verkoopt
Pathe Amsterdam heeft m wel zag ik, dus ze hebben de licentie of hoe dat ook werkt wel.
Juist!quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
Ian_Nick is het hartsvriendinnetje van Yvonne even allemaal hardop lachen om zijn grapjes jongens.
Bij mij andersom. Heb je Supernatural gezien (serie) ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weinig films gezien wel afgelopen jaar. Veel meer series gezien, dat wel.
volgens mij wel hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
Die film is nog niet te downloadne johanna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |