En dan op die foto spuiten hahahhaquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mortaxx gewoon die foto uitprinten en chicks mogen m houden in ruil voor een blowjob!
Dat zou Kees Jansma doen op de Pquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan op die foto spuiten hahahha
Ok
Ik heb een vijf gerelateerde opmerking gemaakt in Etsu zijn topic in trvquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou Kees Jansma doen op de P
Vijf gerelateerd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb een vijf gerelateerde opmerking gemaakt in Etsu zijn topic in trv
Ze schenken hier vooral quilmes. Drinkt lekker weg maar heb geen bijzonder bierquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of het Sol bier.
of de Amigos van de aldi
Nooit van gehoord, wat voor sterke drank hebben ze daar?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze schenken hier vooral quilmes. Drinkt lekker weg maar heb geen bijzonder bier
Deze bus heeft internet
Geen ideequote:Op vrijdag 12 december 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, wat voor sterke drank hebben ze daar?
Hoeveel thigh gaps heb je al van dichtbij mogen bekijken eigenlijk?
Zo dichtbij als Johan Derksen bij een studente uit het Oostblok die bij wil verdienen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen idee
Definieer dichtbij.
Zijn best veel obese mensen hier.
In het meest gunstige geval. Je kan ook vogelgriep hebben opgelopen van een boze eend die overvloog.quote:
i no havequote:Op vrijdag 12 december 2014 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
In het meest gunstige geval. Je kan ook vogelgriep hebben opgelopen van een boze eend die overvloog.
eenquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo dichtbij als Johan Derksen bij een studente uit het Oostblok die bij wil verdienen.
Whiplashquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
Wat vond johannes de beste film van 2014
Als je echt spannende dingen vertelt zeg je ook maar 'johannes' er in en dan vind ik het wel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een
Dat heb in al eerder verteld. Jammer dat je mijn posts niet terug leest
Een van de vier slechtste nummers drie uit de CL.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:35 schreef Elan het volgende:
Waarom heeft Ajax geen geplaatste status?
Heb je er een review over geschreven op Moviemeter?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Whiplash
Die heb ik niet eens in de bioscoop kunnen zien maar thuis omdat Pathé groningen weigerde hem uit te zenden.
Ziek hoge rating welquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Whiplash
Die heb ik niet eens in de bioscoop kunnen zien maar thuis omdat Pathé groningen weigerde hem uit te zenden.
Als Naomi Watts waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je er een review over geschreven op Moviemeter?
Heb geen account, maar zou 5 sterren geven. GGMM schrijft te zijner tijd wel een recensie voor mij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je er een review over geschreven op Moviemeter?
Die hebben we wel (en daar wordt hij ook uitgezonden), maar nu heb ik m al gedownload en gezien en ga ik er niet nog een keer ong. 8 euro voor betalen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziek hoge rating wel. Heb je in Grunn geen filmhuis die dat soort pareltjes wel tonen?
Jij zit op NEOgaf.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb geen account, maar zou 5 sterren geven. GGMM schrijft te zijner tijd wel een recensie voor mij.
[..]
Die hebben we wel (en daar wordt hij ook uitgezonden), maar nu heb ik m al gedownload en gezien en ga ik er niet nog een keer ong. 8 euro voor betalen.
Jammer, GGMM komt niet vaak verder dan:quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb geen account, maar zou 5 sterren geven. GGMM schrijft te zijner tijd wel een recensie voor mij.
Ooh ik ken de accounts daar niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is de tegenhanger van GGMM op moviemeter
Waarom komt dat Whiplash niet in de bioscoop trouwens?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het ForumImages heeft op zich alle filmhuis films wel, en op donderdag is het daar bij de 'première' slechts 4,50 dus op zich wel nice.
Paxcon vindt dit erg grappig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, GGMM komt niet vaak verder dan:
Film A is teringslecht
Film B is een topfilm, mensen die dat niet snappen zijn hartstikke dood van binnen.
Zeg het maar
GAFfers unite.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben betrapt
Wat is dat?
Iets als grindr![]()
Omdat Nederland een smakeloos land is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom komt dat Whiplash niet in de bioscoop trouwens?
Hebben ze niet genoeg zalen in Pathé Groningen dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat Nederland een smakeloos land is.
Omdat Gooische Vrouwen 7 keer per dag uitzenden beter verkoopt
Pathe Amsterdam heeft m wel zag ik, dus ze hebben de licentie of hoe dat ook werkt wel.
Juist!quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:38 schreef Elan het volgende:
Ian_Nick is het hartsvriendinnetje van Yvonne even allemaal hardop lachen om zijn grapjes jongens.
Bij mij andersom. Heb je Supernatural gezien (serie) ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weinig films gezien wel afgelopen jaar. Veel meer series gezien, dat wel.
volgens mij wel hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
Die film is nog niet te downloadne johanna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |