Speel je op de pc dan met je toetsenbord? Bij Farcry moet je zelf locken op je tegenstanders bij GTA lockt die automatisch zo makkelijk allemaalquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdmissies dus.
En dat je meerdere dingen tegelijk moest doen. Schieten vanuit een auto en dat je niet goed kan richten.
Ik weet wie mijn vrienden niet zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet dan Wie is de Mol kijken met Amarantha
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet dan Wie is de Mol kijken met Amarantha
Zoek maar op Jewtubequote:
Kleintjes.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je gewone tomaten of van die kleintjes?
Demen Bulbul?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet wie mijn vrienden niet zijn
Mijn moeder vond dat Bassie en Adriaan gelijk stond aan de algehele verdomming van de televsie en daar mocht ik niet aan worden blootgesteld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet mogen kijken? Waren je ouders bang dat je thuis een boem ging maken?
Die missies speelde ik nog op de PS2 jaren terug hèquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Speel je op de pc dan met je toetsenbord? Bij Farcry moet je zelf locken op je tegenstanders bij GTA lockt die automatisch zo makkelijk allemaal
Gelijk had ze. Dat was zo achterlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn moeder vond dat Bassie en Adriaan gelijk stond aan de algehele verdomming van de televsie en daar mocht ik niet aan worden blootgesteld.
Is Godverdomme traditie net als zwarte pietquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
bassie en adriaan zou je je kinderen sowieso niet moeten aandoen om later in het leven laag niveau te voorkomen
Haten op Bassie en Adriaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
bassie en adriaan zou je je kinderen sowieso niet moeten aandoen om later in het leven laag niveau te voorkomen
Als kind leerde je daar heel veel dingen van hoor. En het was altijd vermakelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn moeder vond dat Bassie en Adriaan gelijk stond aan de algehele verdomming van de televsie en daar mocht ik niet aan worden blootgesteld.
Volgens mij zouden mijn moeder en jij goed overweg kunnen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelijk had ze. Dat was zo achterlijk.
Ja als dat tradities zijn moeten tradities doodquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is Godverdomme traditie net als zwarte piet
Adriaan heeft maar in één serie de slechterik gespeeld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
een dikke clown en labiele acrobaat kijken die ook de slechterik spelen
Busu is Japans voor gedrocht xdquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als kind leerde je daar heel veel dingen van hoor. En het was altijd vermakelijk.
En ze houd ook van Engelse literatuur toch.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij zouden mijn moeder en jij goed overweg kunnen.
Allebei christelijk, allebei Engeland fans.
Haat jij ook al Bassie en Adriaan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als dat tradities zijn moeten tradities dood
Taalliedjes waren altijd tofquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Busu is Japans voor gedrocht xd
Ja, lerares Engels he, dus bij literatuur gaat ze helemaal los.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ze houd ook van Engelse literatuur toch.
Ik denk dat ik binnenkort een keer thee kom drinken
Mandy was irritant door de pukkel op haar gezicht.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn ouders hebben me nooit verboden om iets te kijken op TV. Ze vonden alleen sommige programma's irritant door die krijsende stemmen (zoals Mandy in Totally Spies)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |