Spoken bestaan niet beste song EVER.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Taalliedjes waren altijd tof![]()
En dat ene plaatsje in Wales met die kutnaam
alleen de minderwaardige als besnijdenis en ritueel slachtenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als dat tradities zijn moeten tradities dood
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Spoken bestaan niet beste song EVER.
Zwarte piet is ook minderwaardige traditiequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen de minderwaardige als besnijdenis en ritueel slachten
Eén ding hebben jullie gemeen en dat is dat jullie altijd dronken zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
Johannes volgens Manie moet ik bij jou klagen.
Wie?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, lerares Engels he, dus bij literatuur gaat ze helemaal los.
En op vakantie de DVD van Jane Eyre minstens 10 keer bekijken.
En omdat ze een vuige teringhoer was.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mandy was irritant door de pukkel op haar gezicht.
Hou je rustig, rustig rustig, hou je rustig, kalm en stil. Was echt een topsongquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Spoken bestaan niet beste song EVER.
Sarcasme kon je als mod al niet herkennen als user faal je zo mogelijk net nog iets meer.quote:
En gewoon religie in zijn algemeenheid.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen de minderwaardige als besnijdenis en ritueel slachten
onschuldig kinderfeestquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zwarte piet is ook minderwaardige traditie
Voorspelbare comeback.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Sarcasme kon je als mod al niet herkennen als user faal je zo mogelijk net nog iets meer.
Puike prestatie
Insomnia_ en ik vinden het getuigen van geen enkel historisch en literair besef dat je Jane Eyre niet kent.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie?
[..]
En omdat ze een vuige teringhoer was.
[..]
Hou je rustig, rustig rustig, hou je rustig, kalm en stil. Was echt een topsong
Nu al zin in uitwedstrijd ESFquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, gaan we het songfestival winnen?
zeg het maar
Ik val niet op mannen, dus ik heb daar geen verstand van.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
zeg het maar
slecht nummer, ik voorspel een flopshowquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
zeg het maar
Nooit meer kampioen, Nederland wordt nooit meer kampioenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
slecht nummer, ik voorspel een flopshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |