Nooit van gehoordquote:Op maandag 22 december 2014 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb toen schijnbaar een keer Eckhart Tolle gelezen
Soort Deepak Chopra?quote:
ik denk dat tolle nog zweveriger is.quote:
Lijkt me ook niks neequote:Op maandag 22 december 2014 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat tolle nog zweveriger is.
Wat een aids was dat.
Mediteer jij?quote:Op maandag 22 december 2014 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige nuttige in dat boek van Tolle was dat ze een paar aardige meditatie technieken hadden.
Nee, ik bid.quote:Op maandag 22 december 2014 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mediteer jij?
Vind ik nou niks voor jou
Kan je niet met elkaar vergelijkenquote:
Vind ik wel.quote:Op maandag 22 december 2014 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je niet met elkaar vergelijken
Waaromquote:
Mediatie is gewoon een ademhalingsoefening.Dat is bidden toch helemaal nietquote:Op maandag 22 december 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het m.i. op precies het zelfde neerkomt.
Dat is het absoluut niet.quote:Op maandag 22 december 2014 02:56 schreef Fok-it het volgende:
Mediatie is gewoon een ademhalingsoefening.
Ja tuurlijk. Maar veel mensen gebruiken het wel om te kalmeren en ook hun adem op orde te krijgenquote:Op maandag 22 december 2014 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
The term meditation refers to a broad variety of practices (much like the term sports) that includes techniques designed to promote relaxation, build internal energy or life force (qi, ki, prana, etc.) and develop compassion,[3] love, patience, generosity and forgiveness.
Voilą.quote:Op maandag 22 december 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Maar veel mensen gebruiken het wel om te kalmeren
Bid jij ook om te kalmeren dan?quote:
?dquote:Op maandag 22 december 2014 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Net zoals mensen die mediteren 101 redenen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |