Jezus dat kijk je toch niet voor je plezierquote:Op maandag 22 december 2014 02:19 schreef Ajacied422 het volgende:
en nu ga ik in bed liggen en interviews van de nos eredivisie bekijken
Echt hequote:Op maandag 22 december 2014 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus dat kijk je toch niet voor je plezier
Ik ben nog steeds vies goed.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan ook leuk zijn toch .
Die ajacied4life of zo was wel vies goed trouwens.
vieze sherlockquote:Op maandag 22 december 2014 02:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vies goed.
/sherlock
Jij hebt mij geblokt of zo al zeker een half jaar niet online gezienquote:Op maandag 22 december 2014 02:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds vies goed.
/sherlock
ewa mattie, waz met jou?quote:
Ik heb dat ding al een hele tijd niet aangeraakt, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven. dus zo vies goed zal ik niet meer zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt mij geblokt of zo al zeker een half jaar niet online gezien
Wel jammer je was altijd goed met barcelonaquote:Op maandag 22 december 2014 02:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ewa mattie, waz met jou?
[..]
Ik heb dat ding al een hele tijd niet aangeraakt, en dat zal voorlopig ook wel zo blijven. dus zo vies goed zal ik niet meer zijn.
quote:Op maandag 22 december 2014 02:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Uh, ik zie net pas dat ik in GC zit. Dacht VBL.
Hallo Toto.
VBLquote:Op maandag 22 december 2014 02:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Uh, ik zie net pas dat ik in GC zit. Dacht VBL.
Hallo Toto.
Het.quote:Op maandag 22 december 2014 02:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat gebeurt hier allemaal? Ik volg het niet zo meer allemaal.
Discussies op hoog intellectueel niveauquote:Op maandag 22 december 2014 02:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat gebeurt hier allemaal? Ik volg het niet zo meer allemaal.
quote:
Dat zal vast een enorme topshow zijn. Ik ga slapen.quote:Op maandag 22 december 2014 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Discussies op hoog intellectueel niveau
Rellen die zijn weerga niet kennen
LAAT JE FOK! MAAR IN DE STEEKquote:Op maandag 22 december 2014 02:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vast een enorme topshow zijn. Ik ga slapen.
We snappen dat dit overweldigend voor je is. Rust wat uit. Je zult het nodig hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 02:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vast een enorme topshow zijn. Ik ga slapen.
MEUTJEquote:Op maandag 22 december 2014 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga straks slapen in bed met net gewassen beddengoed.
Topshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |